Mies haluaa odottaa avioliittoon..
Tapasin siis miehen (26v) ja olemme käyneet treffeillä pariin otteeseen.. Mies kertoi että ei ole harrastanut koskaan seksiä. Haluaa kuulema tehdä sen vasta Sen Oikean kanssa. Itse olen häntä useita vuosia nuorempi mutta suhtaudun seksiin aivan eri tavalla.. Olisin valmis sänkyyn jo nyt hänen kanssaan. Olen hieman hämmentynyt, koska yleensä miehiä saa toppuutella seksin suhteen. Voiko suhteestamme tulla mitään? Onko väärin yrittää houkutella häntä seksiin aikaisemmin koska itse en todellakaan pysty/halua odottaa avioliittoon asti enkä edes tiedä kehittyykö suhde niin pitkälle? Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (15)
Eniten tässä häiritsee juuri se että olen itse vasta parikymppinen enkä todellakaan halua sännätä heti naimisiin ja ainakin itselle seksi on aikaisemmin ollut iso osa seurustelusuhteita.. Tiedän siis periaatteessa etten pysty odottamaan ikuisuuksia mutta jos mies muuten tuntuu hyvältä niin en haluaisi luovuttaa tuollaisen asian takia.. Sekavaa..
-ap
kuten edellinenkin totesi, korkea moraali voi heijastaa heikkoa viettiä. Jos seksiä ei ole nyt, tuskin se asia sen kummemmin siitä muuttuu, voi olla ettei sitä tule koskaan olemaankaan.
ostatte varmaan käytetyn autonkin koeajamatta sitä?
mennä naimisiin naimatta ensin. ;)
Aikoinaan parikymppisenä seurustelin yhden tyypin kanssa, joka ei kauheasti hinkunut sänkyyn. Ystäväni sanoi silloin, että varmaan siinä on jotain vikaa ja hän valitettavasti oli oikeassa. Vaikka tykkäsin tyypistä muuten, katkesi suhde siihen.
Mulla oli kanssa kerran tollanen korkean moraalin mies. Kävi sitten kuitenkin ilmi, että sillä ei seisonut oikeastaan ollenkaan, siitä se moraali tuli. Se seukkaus loppui siihen, minä en selibaattiin rupea parisuhteessa.
Jos kaveri on tosiaan vielä neitsyt niin ei nyt kannnata ihan heti lempata muutamien treffien jälkeen. Asia on varmaan noussut vuosien aikana isommaksi/pelottavammaksi kuin mitä se oikeasti on, joten kannattaa varmaan viritellä vielä jonkin aikaa (muutama kuukausi) ja jos ei luonto ala ajamaan tikanpoikaa puuhun niin miettiä sitten ajaako se koskaan.
Toinen vaihtoehto on tietty ns. clintontaktiikka eli aloitatte hiljalleen kaikella muulla kuin itse aktilla niin ei mies säiky ;)
niin hänellä on jotain missä kostuttaa sikarinsa.
Hepulla on tosiaan poikuus vielä tallella.. Kun asiasta juteltiin niin sanoi vain ettei vastaan ole vielä tullut sopivaa tyttöä. Ei muutenkaan ole kovin monesti seurustellut. Tämän takia mietinkin vähän että haluaako hän oikeasti odottaa ihan tosissaan avioliittoon vai sanoiko niin vain sen takia että ei olisi niin noloa myöntää olevansa neitsyt tuossa iässä. Itsellä vähän semmonen fiilis että jos tämä suhde tästä nyt kehittyy niin ei hän kovin kauaa poikuuttaan halua säilyttää ;) Koska muuten tullaan aivan loistavasti juttuun ja molemmat tuntuisi olevan tosissaan. Saa nähdä.
-ap
että seksi kuuluu vasta avioliittoon. No, odottelin ja mentiin sitten naimisiin. Mies ilmoittikin että ei seksi kuulu avioliittoon. En tiennyt itkeäkö vaiko nauraa. Erottiin aika nopsasti.
Mulla on vaimon kanssa molemilla aika "tiukkis" kotikasvatus, ja kun aloimme seurustella asia vaikutti selvältä: seksi kuuluu avioliittoon. Sitten kuitenkin kun aika alkoi (ei edes niin kovin hitaasti) kulua alkoi kädet siirtyä lantion tienoille, sitten housuihin, sitten tänne ja lopuksi tonne... Lopulta sekin livahti sinne vaikkei kirkkoakaan oltu vielä varattu ;)
Ihan punastuttaa kun muistelee noita aikoja, olihan se kiimaista. Siinä oli sellainen kielletyn hedelmän ihana aromi. Ei silti, nyt 10 vuotta avioliittoa takana ja vieläkin maistuu.
M
Odotimme mieheni kanssa avioliittoon ja kyllä kannatti! Seurusteluaikana energia meni keskusteluihin seksin sijasta ja se on luonut tosi hyvän pohjan suhteellemme! Seksin sujuminen oli aluksi niin hankalaa, että jos olisimme sen perusteella arvioineet seurusteluaikana yhteensopivuuttamme niin olisin kyllä menettänyt mahtavan miehen. Yhteensopivuus koostuu mielestäni muista asioista, tuo on vain yksi puoli suhdetta.
tapauksessa. Miehet on niiin erilaisia sängyssä. Yksi voi olla selanen hinkuttaja joka sohii sinne tänne, ja toisella on ote olemassa heti. Ei missään tapauksessa sikaa säkissä.
Olen itse mennyt neitsyenä toisen samanlaisen kanssa naimisiin eikä harmita yhtään :)! Tämä on ehkä melkoinen klisee, mutta me luotettiin siihen, että kun kaikki muukin (kommunikaatio, elämäntavat, huumori jne.) toimii, niin kyllä sen seksinkin toimimaan saa. Ja niinhän se oli! Takana on viitisen aviovuotta, ja tässä on ehtinyt kirimään hyvin kiinni ne seksittömät ajat.
Taustalla meilläkin on "tiukkapipoinen" vakaumus, mutta on kyllä myönnettävä, että avioliiton häämöttäessä jouduttiin käyttämään aika paljon luovuutta, että onnistuttiin välttämään sekstaaminen. Himotti niin vietävästi! Se oli omalla tavallaan hauskaakin, muistellaan niitä aikoja välillä aika iloisesti.
Miehen seksiin houkuttelu vastoin hänen tahtoaan (etenkin jos taustalla on joku vakaumus) saattaa johtaa melkoiseen morkkikseen, joka taas voi pilata muuten hyvän suhteen. En siis sinuna käyttäisi ihan kaikkia naisellisia keinoja miehen viettelemiseen :).
Itse olin 28 ikävuoteen mennessä jo saanut niin paljon seksiä, että tuollainen seurustelun mittainen selibaatti oli oikeastaan kiehtovaa. Seurustelimme puoli vuotta. Näin jäkikäteen voisi arvella, että vaimon "korkea moraali" taisi heijastaa lähinnä heikkoa viettiä.