Onko normaalia? Olen raskausviikolla 7, ja vatsassa ihme "kuplintaa "vas. puolella.
aina välillä tulee ja tuntuu aika epämukavalta, vähän niinkuin ilmaa menis suolessa, mutta kovemmin... vaikea kuvailla. Osaisko joku auttaa?
Kommentit (8)
vaan sitä ilmaa suolessa? Siinä vasemmallahan se suoli nimenomaan on. Kyllä mulla ainakin oli kauheat ilmavaivat raskausaikana ja alussa oli vatsa koko ajan pinkeänä, nimenomaan ilmasta.
ja minulla on samanlaisia tuntemuksia. Kuin vauva potkisi hennosti. rv nyt 11 mutta oli paljon aiemmin jo samoja tuntemuksia mutta ovat normaaleja. En ole vielä neuvolassa käynyt mutta tiedän kokemukseseta että se on normaalia
Meillä takana 5-vuotta lapsettomuutta, joten sitä on ehkä vähän ylireagoiva...
Kun mulla nyt kp 23/28 (plussa siis toiveissa ens viikolla) ja juilii niin pirusti alavatsaa ja ikään kuin kiristää, vähän sanmanlainen tunne kun loppuraskaudesta, jolloin oikeastikin kiristi? Voisiko olla raskausoire...? Esikoista odottaessani ei ollut muuta kuin älytön turvotus ennen kuin plussasin... *toiveikas*
En oo ees vieelä ultrassakaan käynyt ja neuvolaan vasta ensi viikolla... pelottaa niin ettei kaikki ookkaan kunnossa. Tää on eka, siksi kyselen tyhmiä...