Lue keskustelun säännöt.
Kertokaapa kaikki rehellisiä mielipiteitä nimistä Senni Maija Ilona ja Kaapo Toivo Oskari?
Kommentit (3)
Sanni Maija Ilona rimmaisi vielä paremmin, mutta Sennikin on kiva.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse säästelisin niitä kivoja enkä kaikkia laittaisi yhdelle lapselle, että riittäisi sitten muillekin tuleville :-)V
Tytön nimi loistava! =)