Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä sunnuntaina remontoiminen rivitalossa (tai vastaavassa) ok?

Vierailija
10.06.2007 |

Mun mielestä näin rivitalossa vois vähän ajatella naapureitakin. Ollaan kuunneltu pauketta joka arki-ilta ja sama vaan jatkuu viikonloppunakin..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silti viitsisi poliisiksi ryhtyä ja alkaa valittaa, kun muuten ovat mukavia naapureita ja on pieni taloyhtiö. Ottaa vaan aivoon, kun on itse sairaslomalla ja haluais edes sunnuntaina levätä.. -ap-

Vierailija
2/6 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt sen verran voi kärsivällisyyttä olla, ei se remppa koko kesää kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapureiden tontilla paalutettiin suurella koneella juhlapyhänä, helluntaina. Kyllä harmitti. Siinä olisi kyllä voinut valita päivän toisin.

Vierailija
4/6 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä remontotitii ma-pe 2 kk rivarissa...

Vierailija
5/6 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mun mielestä on parempi, että se remontti tehdään kerralla esim. arki-iltoina ja viikonloppuina kuin se, että naapureiden takia jätetään illat ja viikonloput pois ja sitten remppa kestääkin herra ties kuinka kauan.

Vierailija
6/6 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai sunnuntaina rempataan, ja samoin mun mielestä helluntainakin. Jouluna, pääsiäisenä ja juhannuksenä mä jättäisin rempat väliin.

Onpa outo taloyhtiön järjestyssääntö, että sunnuntaisin ei saa tehdä remonttia. Kuinka pitävä lieneekään? Saako teillä leikata nurmikkoa, tehdä puutarhatöitä tai siivota sunnuntaina?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän