Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen varmaan jotenkin poikkeuksellinen mies, kun en ole koskaan elämäni aikana ollut yökerhossa

Vierailija
11.04.2025 |

Ei kiinnosta yökerhot. baarit eikä festarit.

Karmea meteli ja mökä. Eihän siellä voi edes puhua kenellekään siinä metelissä.

Baarissa viimeksi 6 vuotta sitten.

Kun ikää on lähempänä 40 vuotta, niin sellaisia kavereitakaan ei ole joiden kanssa baariin voisi mennä ja yksin sinne meneminen olisi itsemurha.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvitse kiinnostaa, itse koen nuo karseina paikkoina, osittain syynä migreenitaipumus, ja ei sitä nyt muutenkaan enää 36-vuotiaana kiinnosta kun nähty on. Tanssimista rakastan mutta sitä teen tanssitunneilla ja kotona. Ehkä nuo kokee siinä täysi-ikäistyttyä sellaisiksi ns. must jutuiksi kun "kaikki muutkin", ei edes ikinä ollut hauskaa, kännit vedettiin ja krapulassa oltiin.

Vierailija
2/12 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallisia baareja on olemassa. Käyn niissä itse ja olen yli 40v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta ryyppääminen ja örvellys. Kaikenlainen päihdesekoilu nogo tuntemattomien kanssa. Vaarallisia paikkoja miehellekin yökerhot. Väkivaltaisia liikkeellä pahoin aatoksin. Myös varkaita/ryöstäjiä.

Vierailija
4/12 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Minäkään en ole ollut. 

Mies Harjakankaalta

Vierailija
5/12 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään ollut. Ei vaan kiinnosta. Ikää on 39v

Vierailija
6/12 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse keski-ikäisenä naisena käyn nykyään. Nuorena en tykännyt, olin silloin ujo ja meluherkkä. Kokeilin opiskeluaikana jotain opiskelijabileitä yökerhossa, ja totesin että ei hemmetti en tykkää. Päälle nelikymppisenä kuitenkin tuli ero, ja päätin kokeilla uudestaan, miltä baarit ja yöelämä tuntuisivat nyt. Ihanalta! Ei toki kovin usein, mutta välillä on ihana päästä ihan vaan juomaan, tanssimaan, fiilistelemään. Ihan yksin käyn, kyllä sieltä aina seuraa löytää paikan päältä jos haluaa. Usein en kyllä halua, tykkään olla itsekseni ja juoda ja katsella vaan menoa. Ei mua enää häiritse meteli ja tungoskaan kuten nuorena.

Vierailija
7/12 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapseni ei ole ollut edes baarissa. Täyttää tänä vuonna 24.

Vierailija
8/12 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin joskus käynyt, mutta ei päässyt ilman kravattia ja jätkä ei helpolla köyttä kaulaan sovittele.

Vierailija
9/12 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tuonne menemään jos ei kiinnosta eikö siinä ole mitään outoa.

Vierailija
10/12 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein! Et ole menettänyt mitään.

Vierailija
11/12 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sitä ikäpolvea, joka ei koskaan päässyt päiväkerhoon, kun ei silloin sellaisia ollut. Mistään en tunne jääneeni paitsi.

-winner-

Vierailija
12/12 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normipersu. Niillä järkkyy mielenterveys bilemestoissa ja tulee hinku ammuskella ja tappouhkailla kännissä. Pelkotilat ja pikku-ukot käy kimppuun.