Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen ruvennut naukkailemaan yskänlääkettä ahdistukseen...

Vierailija
05.10.2008 |

reseptiyskänlääkepulloista käyn naukkaamassa suullisen aina joskus kun ahdistaa. Ei hajuakaan onko siitä jotain hyötyä tai haittaa, mutta tuntuu jo paremmalta se että ottaa...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paskat. Toi on matkapahoinvointilääke, jonka väsyttävä vaikutus perustuu antihistamiiniominaisuuteen. 

Vierailija
22/25 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2008 klo 13:08"]

reseptiyskänlääkepulloista käyn naukkaamassa suullisen aina joskus kun ahdistaa. Ei hajuakaan onko siitä jotain hyötyä tai haittaa, mutta tuntuu jo paremmalta se että ottaa...

[/quote]Höpö höpö. Narkkarit ja juopot juovat wc-ankaktkin, ihan sama millä pään sotkee. Se että juo jotain onnetonta matkapahoinvointilääketä, on lähinä huvittavaa. Suomen valvontayhteiskunta ei hevillä jakelee, ei kodeiinia eikä edes buranaa. Turhaa hössötystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkapahoinvääntilääke Marzine ja yskänlääke nimeltään Resilar olisivat fiksumpi  yhdistelmä.

Vierailija
24/25 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

just vetäsin satsin codesan compia. Ja aah yskä taukoaa edes hetkeksi ja saa nukuttua. Kylkivälilihaksetkin kipeinä yskimisestä, on nimittäin keuhkoputkentulehdus. Kohta viikko tullu käytettyä mut vaan yöksi. Ei vaikutusta psyykkiseen puoleen eikä mitään tuskaa lopettaa sen käyttöä et tuskin nyt voi heroiiniin yms riippuvuuteen rinnastaa..psyykepuolen juttuihin käyttäsin kyllä ihan muita troppeja tai vaikka viskipaukkua mut en yskänlääkettä.. Tai sit mun ohjeen mukanen annostus on pieles ja sitä pitäiski nauttia lasista eikä lääkemittakiposta niinku minä teen

Vierailija
25/25 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, morfiinia jää maitoon jos imetät. Riippuu vähä siitä, paljonko olet ottanut mutta turvallisempaa on jos ei noita ota ja imetä samaan aikaan. Jos yskä on ihan sietämätön, niin sitten cocillanaa pienin mahdollinen annos. Ei siitä kauheasti maitoon erity eli jos olet jo ottanut yskänlääkettä ja sen jälkeen imettänyt, niin tuskin mitään vakavaa on vielä tapahtunut. Mutta mielummin tietenkin on aina vähän ylivarovainen.

Itse otin vahingossa raskausaikana kodeiinipitoista yskänlääkettä aikuisen annoksen kun en sillä hetkellä älynnyt katsoa mitä se sisältää. Ei siitä mitään seurannut mutta seuraavat pari tuntia meni sitten seuratessa onko vauvan pupillit normaalit, onko se epätavallisen väsynyt tai veltto.. Ei ollut mutta sen jälkeen olen itse ollut vähän varovaisempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä