Millainen suomalainen nainen menee naimisiin turkkilaisen kanssa?
Kommentit (25)
Mitä väliä?
On niitä monia suomalaisia naimissa vaikka minkä maalaisten kanssa, mikäs ap:ta turkkilaisissa risoo?
rannallakin oli tänään 4 todella isokokoista naista ja kaikilla ulkomaalainen mies
jos joku nyt sattuu olemaan niin se on kato se miehen laittama herkku ruoka joka lihottaa.
Toinen yhdistävä tekijä on se, että he ovat aika reheviä. Mutta kahden perusteella on paha yleistää.
Eiköhän ne suomalaisten nahkamunat kerää sitä kuraa paljon enempi.
enkä ole edes vaalea. Naurettavia nämä teidän yleistykset. Miten ne teidän omat suhteenne voivat oikein?
Tunnen lisäksi yhden HOIKAN ja KAUNIIN naisen jolla on oma iso menestyvä firma Helsingin keskustassa ja hänellä on turkkilainen mies!!
olla vanhentunutta tietoa? Itsekin olin vahvasti tuota mieltä (että ovat useimmiten vähintäänkin reheviä), mutta nykyään tuntuvat lihavat mokumammat olevan enemmänkin poikkeus kuin sääntö...
suomalaisen vaimon. Vaimo on pitkä, hoikka, ruskeaverikkö ja ihan kaunis nainen, ammatiltaan ala-asteen opettaja (vakivirka). Mies on tosi hyvä tyyppi ja komea kuin mikä. Eikä kyllä oo mun mielestä mikään arabin näköinen tai erityisen tumma ja karvainen. Sellanen tummanruskea tukka miehellä on ja nätit ruskeat silmät, mutta ulkonäöllisesti voisi mun mielestä olla ihan yhtä hyvin vaikka italialainen kuin turkkilainen. Meinaan vaan kun aina turkkilaisia miehiä väitetään karvaisiksi ählämeiksi ja vaikka miksi muiksi.
maailma globalisoituu ja koko ajahan tänne lappaa ulkomaalaista miestä enempi ja nämä mokuparien määrä lisääntyy kokoa ajan eikä niille kaikille kelpaa lihavat ( puolet suomalaisista nuorista naisista on kylläkin lihavia) eikä tosin tyhmätkään pikkasen horahtavat naiset. Ennen kyllä kelpas...
mutta käsittääkseni se liitto ei ole kauheen onnellinen.. vaimo on koko ajan reissussa.
Vierailija:
suomalaisen vaimon. Vaimo on pitkä, hoikka, ruskeaverikkö ja ihan kaunis nainen, ammatiltaan ala-asteen opettaja (vakivirka). Mies on tosi hyvä tyyppi ja komea kuin mikä. Eikä kyllä oo mun mielestä mikään arabin näköinen tai erityisen tumma ja karvainen. Sellanen tummanruskea tukka miehellä on ja nätit ruskeat silmät, mutta ulkonäöllisesti voisi mun mielestä olla ihan yhtä hyvin vaikka italialainen kuin turkkilainen. Meinaan vaan kun aina turkkilaisia miehiä väitetään karvaisiksi ählämeiksi ja vaikka miksi muiksi.
anteeksi tyhmyyteni mutta mikä on moku?
eli ihminen jonka vanhemmat ovat eri kulttuureista tai sitten esim. monikulttuurinen parisuhde eli puolisot eri kulttuureista
tiedä yhtään mitään muista ihmisitä, eri kulttuureista tms. mutta voimakkaat antipatiat kuiten löytyy. Mistähän tämäkin johtunee?
Huonosta kasvatuksesta? Niin minun mieheni (suomalainen) ainakin väittää.
tunnen yhden joka on muslimi ja syö sikaa työmaaruokalassa.
Enhän mä väittänytkään, että turkkilaiset olis arabeja. Kirjotin, että ei yhtään arabin näköinen, koska monet usein sanoo turkkilaisia arabi-ählämeiksi.
t. 22
Sellainen nainen joka on RAKASTUNUT, olipa sit minkä maalainen tahansa. Uskomatonta miten ihmiset voivat olla tiukkoja mielipiteissään.....
nainen joka tykkää komeista romanttisista lapsirakkaista miehistä jne jne..