Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen suomalainen nainen menee naimisiin turkkilaisen kanssa?

Vierailija
09.06.2007 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen joka tykkää komeista romanttisista lapsirakkaista miehistä jne jne..

Vierailija
2/25 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

On niitä monia suomalaisia naimissa vaikka minkä maalaisten kanssa, mikäs ap:ta turkkilaisissa risoo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rannallakin oli tänään 4 todella isokokoista naista ja kaikilla ulkomaalainen mies

Vierailija
4/25 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku nyt sattuu olemaan niin se on kato se miehen laittama herkku ruoka joka lihottaa.

Vierailija
5/25 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen yhdistävä tekijä on se, että he ovat aika reheviä. Mutta kahden perusteella on paha yleistää.

Vierailija
6/25 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne suomalaisten nahkamunat kerää sitä kuraa paljon enempi.

Vierailija
7/25 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihan valkea iho.

Vierailija
8/25 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole edes vaalea. Naurettavia nämä teidän yleistykset. Miten ne teidän omat suhteenne voivat oikein?

Tunnen lisäksi yhden HOIKAN ja KAUNIIN naisen jolla on oma iso menestyvä firma Helsingin keskustassa ja hänellä on turkkilainen mies!!

Vierailija
9/25 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla vanhentunutta tietoa? Itsekin olin vahvasti tuota mieltä (että ovat useimmiten vähintäänkin reheviä), mutta nykyään tuntuvat lihavat mokumammat olevan enemmänkin poikkeus kuin sääntö...

Vierailija
10/25 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisen vaimon. Vaimo on pitkä, hoikka, ruskeaverikkö ja ihan kaunis nainen, ammatiltaan ala-asteen opettaja (vakivirka). Mies on tosi hyvä tyyppi ja komea kuin mikä. Eikä kyllä oo mun mielestä mikään arabin näköinen tai erityisen tumma ja karvainen. Sellanen tummanruskea tukka miehellä on ja nätit ruskeat silmät, mutta ulkonäöllisesti voisi mun mielestä olla ihan yhtä hyvin vaikka italialainen kuin turkkilainen. Meinaan vaan kun aina turkkilaisia miehiä väitetään karvaisiksi ählämeiksi ja vaikka miksi muiksi.

Vierailija
11/25 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailma globalisoituu ja koko ajahan tänne lappaa ulkomaalaista miestä enempi ja nämä mokuparien määrä lisääntyy kokoa ajan eikä niille kaikille kelpaa lihavat ( puolet suomalaisista nuorista naisista on kylläkin lihavia) eikä tosin tyhmätkään pikkasen horahtavat naiset. Ennen kyllä kelpas...

Vierailija
12/25 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käsittääkseni se liitto ei ole kauheen onnellinen.. vaimo on koko ajan reissussa.

Vierailija
13/25 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

suomalaisen vaimon. Vaimo on pitkä, hoikka, ruskeaverikkö ja ihan kaunis nainen, ammatiltaan ala-asteen opettaja (vakivirka). Mies on tosi hyvä tyyppi ja komea kuin mikä. Eikä kyllä oo mun mielestä mikään arabin näköinen tai erityisen tumma ja karvainen. Sellanen tummanruskea tukka miehellä on ja nätit ruskeat silmät, mutta ulkonäöllisesti voisi mun mielestä olla ihan yhtä hyvin vaikka italialainen kuin turkkilainen. Meinaan vaan kun aina turkkilaisia miehiä väitetään karvaisiksi ählämeiksi ja vaikka miksi muiksi.

Vierailija
14/25 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi tyhmyyteni mutta mikä on moku?

Vierailija
15/25 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ihminen jonka vanhemmat ovat eri kulttuureista tai sitten esim. monikulttuurinen parisuhde eli puolisot eri kulttuureista

Vierailija
16/25 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä yhtään mitään muista ihmisitä, eri kulttuureista tms. mutta voimakkaat antipatiat kuiten löytyy. Mistähän tämäkin johtunee?

Huonosta kasvatuksesta? Niin minun mieheni (suomalainen) ainakin väittää.

Vierailija
17/25 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei saa?

Vierailija
18/25 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen yhden joka on muslimi ja syö sikaa työmaaruokalassa.

Vierailija
19/25 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä väittänytkään, että turkkilaiset olis arabeja. Kirjotin, että ei yhtään arabin näköinen, koska monet usein sanoo turkkilaisia arabi-ählämeiksi.

t. 22

Vierailija
20/25 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen nainen joka on RAKASTUNUT, olipa sit minkä maalainen tahansa. Uskomatonta miten ihmiset voivat olla tiukkoja mielipiteissään.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme