Lue keskustelun säännöt.
Pasta on aivan oksettava
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vihreä on pinaattia. Kiltisti nassuun vaan.
Toisaalta hyvä että autistivammaiset pysyy sisätiloissa eikä mesoa julkisilla paikoilla Kiitos Sanoma
Keitä al denteksi. Ehkä menee alas paremmin.