Tatu ja Patu -tietäjät! Löytyykö kirjoista etsittävä juttu myös "aloitussivulta"?
Tarkoitan sitä sivua, ennen kuin alkaa Luku 1 tms.
Esimerkiksi Tatu ja Patu supersankareina alkaa siitä sarjakuva-tarina-sivulta. Eihän siitä löydy etsittävää juttua?
Samoin Avaruusseikkailu-kirja alkaa sivulta, jossa Tatu ja Patu on elokuvissa. Eihän siitäkään löydy rakettia?
Samoin Suomi-kirjassa. Am I right? =)
Kommentit (67)
Itse löysin ne tikapuut ihan parissa minuutissa.
Mutta oletteko löytäneet tekijä-perheen joka kirjasta?
Lukutaidoton eskari tykkää katella Tatu ja Patu kirjoja samoin Kunnaksenkin. Just tänään luettiin taas sitä työ-kirjaa.
Siina suomi-kirjassa pitaa etsia saunatonttua. Sori kun pitaa kayttaa a-kirjainta nyt.
Helsinki-kirjassa se taisi olla punainen potta ja paivakoti-kirjassa tutti. Unikirjassa nukkumatti ja tyo-kirjassa muki.
Suomi-kirjassa pitää etsiä tontun lisäksi myös erillisiä kadonneia esineitä jotka esitelty parilla aukeamalla. Kertokaa mulle: MISTÄ LÖYTYY VANHA SUOMEN MARKKA?
Y. Nimim. Kohta järkensä menettävä
Onko Veera lääkärissä -kirjassa jotain etsittävää?
Vierailija kirjoitti:
Suomi-kirjassa pitää etsiä tontun lisäksi myös erillisiä kadonneia esineitä jotka esitelty parilla aukeamalla. Kertokaa mulle: MISTÄ LÖYTYY VANHA SUOMEN MARKKA?
Y. Nimim. Kohta järkensä menettävä
Ai hitto, kun olis se kirja tässä, mä oon kyllä löytänyt kaikki ne kadonneet esineet :)
Mitä pitää etsiä kirjassa tatu ja patu etsivinä?
Etsivä kirjassa pitää etsiä sormenjälki ;)
MiiQh kirjoitti:
Etsivä kirjassa pitää etsiä sormenjälki ;)
Joka aukeamalta vai? En löydä yhtäkään.
Ne on piilotettu hirveän hyvin verrattuna muihin kirjoihin. 2-3 sivuilla näkyy kirja jossa lukee: "ETSIVÄ LÖYTÄÄ SORMENJÄLJET osa14.
Esim sivulla 7 sormenjälki on pöytälampussa, ja sivulla 9 se on ihan oikeassa yläreunassa. Hyvin vaikeita joten onnea ;)
Kolikko on taskussa. Suomenkieli mainossivulla.
Missä on vitjat ja muumivihko?
Supersankarissa pitää etsiä "Aargh!"
Tietääkö kukaan mitä siinä elämä ja teot kirjassa pitää etsiä
Vitjat verhossa, muumivihko suksien takana.
Missä on se sivellin Suomi-kirjassa?
Kummat keksinnöt kirjassa etsittävä asia on
(Seuraa paljastus)
Lamppu/hehkulamppu 😊
joka löydettiin. Itse käytin yhden illan sen etsimiseen, kun kaikki muut oli jo löydetty.:0)