Painogallup! (kun kerran kaikki av-mammat tuntuu olevan missimitoissa...)
 Aloitan itse:
 ennen raskautta 60kg / 166cm ja nyt vimosilla viikoilla raskaana 74 kg ja tietääkseni saman pituinen (varmaan  vielä voi kilon verran tulla tässä lopussa lisää) ...
 Ja olkaa rehellisiä sitten!
Kommentit (29)
Järkyttävä luuviulu, en ihmettelisi, vaikka jokin liukumäki naarmuuntuisi takapuoleni takia, kun mäkeä lasken. :)
Toka lähtö 79kg ja synnärillä 92kg (raskausmyrkytyksen turvotus) Nyt n. 75kg ja pituutta 163cm
 Lähtöpaino ekaan raskauteen 64kg. Ennen synnytystä 81kg.
 Lähtöpaino toiseen raskauteen 60kg. Ennen synnytystä 80kg.
 Nyt vauva 8kk ja painan 57kg.
 84, silloin oli kesä ja kamalat helteet ja olin ihan turvoksissa :-)
 Mutta nopeasti pääsin omaan painooni, varman 2 kk synnytyksestä painoin taas saman verran kuin ennenkin.
Pituutta on 171 cm. Kotiin tullessa on paino ollut suunnilleen samassa kuin ennen raskautta ja vuoden imetettyäni olen painanut 54 - 55 kiloa, mutta paino on pian imetysten loputtua noussut 61 kiloon takaisin.
Kaksi pientä lasta ja raskauksien aikana paino nousi jonnekin reiluun 70kg. Toisen jälkeen meni hieman pitempään saada paino alas normaaliksi, mutta kyllä tuo puolessatoistavuodessa on takaisin normaalipainossa.
EI ap niitä kysynyt vaan tämän hetkistä painoa!
Joskus täytyy myös tulkita avauksia (jos on noin vaikeaa niin ei ole sun palsta) : )
49 kg. 2 lasta, raskausaikana molemmilla kerroilla painoa lisää n. 8 kg.
Nyt kolmen lapsen jälkeen painan 65kg. Tähtäys tonne 60kg tietämille, se on sopiva.
Olen samanlainen nykyää kuin ennen lapsia. Aikuisiällä olen ollut laihimmillani 55 kg ja lihavimmillani 68 kg, paitsi raskaana ollessa painoin pahimmillaan yli 80 kg.
 ekasta lähtö 52kg, 3kk synnytyksestä paino tippui 47kg.
 tokasta tuli 15kg, josta nyt vielä ois tiputettavaa tuo 2kg.
Yleensä painoni on ollut 57kg, imetys on ilmeisesti laiduttanut.
Raskaaksi tullessa 74 kg, ja 89 kg oli ennen synnytystä. 1,5 kk:ssa lähti " turhat" raskauskilot veks imettäessä. Nyt täytyis vaan saada näitä ennen raksautta tulleita kiloja pois.. ;)
170cm ja 64kg, voisi olla timmimpi
eli 56 kiloa ja 164 senttiä. Synnärillä painoin 65 kiloa ja nyt kun lapsi on puolitoista painan taas normaalit 52 kiloa. Pienet tissit ja leveä lantio, en siis missinmitoissa mutta hoikka ja todella hyväkuntoinen. Rakastan urheilua. Imetän vielä, joten paino saattaa tuostakin vielä tippua...