miten valmistautua työhaastatteluun?
ensimmäinen sellainen tulossa joten ei omakohtaisia kokemuksia mitä siellä tapahtuu. valaiskaa minua ja antakaa vinkkejä miten voisin ennakkoon valmentautua tapahtumaan. ja vinkkejä miten itse haastattelussa kannattaa olla sanoa käyttäytyä jotta valitsisivat minut! kiitos siskot!
Kommentit (6)
 Todellakin opiskele vähän netistä tarkemmin firman tietoja: tuotteet, organisaatio. Lisäksi markkinatilannetta noin pääpiirteittäin ois hyvä tietää.
 Muuten ole haastattelussa itsevarma ja oma itsesi. Älä yritä löytää kysymyksiin " oikeita vastauksia"  vaan voit myös " vaatia"  joitakin asioita. Mieti etukäteen mitä haluat kysyä, koska AINA esitetään kysymys, että mitä haluaisit itse kysyä. Kysy jotain työtehtävistä, ei niinkään firmasta.
En löytänyt perille! Hakijoita 120 ja tehtävään valittiin minut. Vakituinen työpaikka siis odottaa. Toivottavasti löydän ensimmäisenä päivänä perille =)
mitä haluaa itse kysyä. jänskättää joo... ap
Minut aikoinaan yllätettiin täysin oudolla kysymyksellä, mutta ilmeisesti en mennyt hämilleni, sillä sain paikan! Tsemppiä : )
varautua sanomaan jotain ruotsiksi ja englanniksi, jos on oletettavaa että työssä tarvii käyttää näitä kieliä. Saattavat yhtäkkiä pyytää näytettä kielitaidosta. Joskus kysytään myös, että mitkä ovat huonot puolesi. Itse oon yllättynyt tästä kysymyksestä haastattelussa. Kantsii miettiä valmiiksi joku sellanen huono puoli, joka ei romuta mahdollisuuksia tulla valituksi.
mutta ei ole ensimmäinen vaikkakin ensimmäinen tältä alalta. Sen puoleen kans vähän jännittää.
No, kyselevät kaikenlaisia, alasta mille olet menossa; onko aiempaa kokemusta, kuinka paljon, millainen ihminen olet luonteeltasi ym monesti siinä juttu luistaa ja tulee juteltua paljon muutakin. Ei välttämättä ole jäykkä tilaisuus. Ainakaan mulla ei oo aiemmat olleet.
Kunhan muistat olla iloinen, ystävällinen ja oma itsesi mutta kehua sopivasti itseäsi tai tuoda niitä parhaita puoliasi esiin vaikka ainakin itselläni itteään kehuminen on vaikeaa.
Tsemppiä sulle haastatteluun!