Lue keskustelun säännöt.
Kotirouvat, joilla käytössä VAIN miehen tulot, paljonko miehenne tienaa nettona?
09.06.2007 |
Tuletteko hyvin toimeen, vaikka et olekaan töissä? Oletko ollut kauan kotona, aiotko olla vielä pitkään?
Kommentit (23)
Miehen tulot on 1800-2300 nettona. Kesäaikaan tuo pienempi, kun sivutyöt loppuu aina kesäksi. Tuohon sitten lisäksi lapsilisät kahdesta lapsesta, ja hyvin on tultu toimeen. Kotona oon ollut 8 vuotta, ja aion olla vielä ties kuinka monta vuotta. Ja olen kait " aito" kotirouva, kun nuorempikin on neljävuotias. Ei ne suuret tulot vaan pienet menot!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
netto n.900¿ itse saan kodinhoitotuen ja kolmen lapsen lapsilisät,kotona olen ollut 4v ja olen viellä 1.5 vuotta
nettona vähän vajaa 2000¿/kk, mukaan on laskettu lapsilisä, joka menee hänen tililleen. Minä saan 0¿/kk. Ihan mukavasti pärjätään. Yksi lapsi, toinen tulossa. Olin ensin 3 vuotta ihan kotirouvana, sitten 1,5 vuotta kotiäitinä, sitten opiskelin 3 vuotta ja nyt taas olen palailemassa kotiäidiksi joksikin aikaa. Mitään opintotukia tai kotihoidon tukia ei täällä asuinmaassamme ole. Tai ei ku sainhan mä vissiin jonkun 200¿ alennusta vuosittain koulumaksusta. EU maassa ollaan, joten ei se eläminenkään täällä juuri halvempaa ole kuin Suomessa. Mä ihan oikeesti välillä ihmettelen miten ihan ok tuloilla ei ihmiset tunnu tulevan toimeen (no pääkaupunkiseudulla tietty asuminen on tosi kallista).