Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voinko olla raskaana?
25.06.2007 |
Kiertoni on 28-32 päivää.Sekstailtiin kierron 10 ja 18 päivänä?Tarkotus olis hakea pillerit,mut en kerinny vielä tähän kiertoon. On jo 2 lasta,eikä nyt ainakaan vielä 3 lasta olla ajateltu. Tiedän,et tarttis käyttää ehkäsyä,mutta luulisin ainakin ettei ovulaatio olisi noina aikoina.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jos kiertosi olisi 28 pv, niin ovulaatio olisi kp 14 (+-2 pv). Ja kun siittiöt elävät naisen sisällä jopa 4-5 vrk, voi kp 10 harrastettu seksi hyvin johtaa raskauteen.
Jos taas kiertosi olisi 32 pv, niin ovis olisi kp 18 (+-2 pv), eli melko täydellinen ajoitus raskautumiseen!