"Köyhät" vanhemmat, miten kestätte sen
kun lapsenne haluaa jotakin tavaraa kovasti ja joudutte sanomaan ettei ole varaa?
Kommentit (25)
säästää sitä varten. Niin paljon eivät ole vielä halunneet että olisivat sitä varten töihin menneet.
vaikka olemmekin suht hyvätuloisia. Lapset toivoo parin sadan euron edestä legoja, ja olisihan meillä varaa. Mutta silti sanon, ettet saa. Ja minulla ei ole edes perustelua sille, miksi et saa. Ongelma tämänkin...
Sitä kun tulee toimeen vähemmälläkin tavaralla oikein hyvin.
Kestän hyvin. Vielä eivät ole halunneet mitään tavaraa kovasti. Vanhempi on 7v ja nuorempi 5v. Joulunakin kun kysyy mitä toivovat pukilta, eivät toivo mitään. Ovat iloisia oli siellä paketissa mitä tahansa.
Eilen ostin vanhemmalle alesta pyöräilykypärän rikki menneen tilalle ja tämä oli heti huolissaan, että onhan mulla vielä rahaa. Tietää, että loppu kuusta syödään pelkää puuroa jos rahat ei riitä.
vaikka olemmekin suht hyvätuloisia. Lapset toivoo parin sadan euron edestä legoja, ja olisihan meillä varaa. Mutta silti sanon, ettet saa. Ja minulla ei ole edes perustelua sille, miksi et saa. Ongelma tämänkin...
täysin järjetöntä?