Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

montako kertaa teidän 3v menee yöksi hoitoon kesän aikana?

Vierailija
08.06.2007 |

meillä oli tarkoitus että tyttö menee vain 2 kertaa - heinäkuussa kun mennään konsertille ja elokuussa kun vietän mun 40v bileet. Viime viikolla hän kuitenkin päätyi isosiskonsa kanssa huvilaan yöksi, hauskaa oli ollut. Itse nyt mietin että pitäisikö se heinäkuun juttu jättää väliin, ettei ole liikaa? Hän on nimittäin ollut vain 8-9 kertaa yhteensä yöhoidossa. Tinttasi kovasti kun saapui kotiin sieltä huvilalta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta menee niin usein kun joku hänet ottaa, mutta meillä ei oikein noita yöpaikkoja oikein ole. Mummo joskus pyytää yöksi. Ja en tarkoita, että haluaisin hänet joka yö jonnekin, mutta en ymmärrä noita " ehkä kerran 3 kk:n aikana-tyyppejä." 3 vuotias on niin iso, että osaa jo itsekin sanoa haluaako yms. yms. ja koska olen pienemmän vuoksi kotona kuitenkin, on ihan kivakin jos joku joskus pyytää yökylään isompaa. Se on hänellä oikein juhlaa.

Vierailija
22/22 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy pari-kolme kertaa kuukaudessa, mikä on mun mielestä aika paljon, mutta kun viihtyy siellä niin hyvin ,niin mikäs siinä.

poika ei ole ennen kahta vuotta ollut missään yökylässä, mutta nyt sitten on innostunut kun saa papan ja mummin vieressä nukkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla