Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

montako kertaa teidän 3v menee yöksi hoitoon kesän aikana?

Vierailija
08.06.2007 |

meillä oli tarkoitus että tyttö menee vain 2 kertaa - heinäkuussa kun mennään konsertille ja elokuussa kun vietän mun 40v bileet. Viime viikolla hän kuitenkin päätyi isosiskonsa kanssa huvilaan yöksi, hauskaa oli ollut. Itse nyt mietin että pitäisikö se heinäkuun juttu jättää väliin, ettei ole liikaa? Hän on nimittäin ollut vain 8-9 kertaa yhteensä yöhoidossa. Tinttasi kovasti kun saapui kotiin sieltä huvilalta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

putkeen. KOVA ikävä tulee, vaikka meillä vanhemilla onkin hauskaa :-)

Vierailija
2/22 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ikävä on nimenomaan vanhemmilla, en tarkoittanut että lapsi suree ja me juhlimme!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateellinen olen niille jotka saa lapset " mummolaan" kesällä vaikka viikoksikin! Jos joskus saatais lapset yökylään kahdeksi yöksi peräkkäin, hihkuisin onnesta. Isovanhemmat vaan on niin itsekkäitä että eivät muka jaksa hoitaa kuin yhden yön...

Vierailija
4/22 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jotkut ei kai osaa olla kiitollisia mistään.

Vierailija:

kateellinen olen niille jotka saa lapset " mummolaan" kesällä vaikka viikoksikin! Jos joskus saatais lapset yökylään kahdeksi yöksi peräkkäin, hihkuisin onnesta. Isovanhemmat vaan on niin itsekkäitä että eivät muka jaksa hoitaa kuin yhden yön...

Vierailija
5/22 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan vielä tarjoutunut ottamaan ;) Itse poika on puhunut viimeaikoina paljon yökyläilystä, että haluaisi mennä... Tämä kumpuaa uudesta Santtu-kirjasta :) jossa santtu yökyläilee eka kertaa. Jees, mutta jos joku ilmoittautuu halukkaaksi niin toki saa mennä - 24/7 yh:na pieni breikki voisikin tehdä terää...

Vierailija
6/22 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/22 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yökyläpaikkoja. Mummolle ei voi viedä kun ottaa alkoa joka ilta. Toiselle mummolle ei voi viedä kun ei älyä että ikkunat on pidettävä kiinni ja ovet lukossa öisin. Sekä asuu 500n km päässä. Järven rannalla. Lisäksi on julistanut, ettei aio koskaan hoitaa lapsiamme. Eikä kyllä ole koskaan sitten kysyttykään. Ja mitäpä tuota, ei kai me nyt ventovieraalle lähdetä 500 km:n päähän lasta yökylättämään vaikka ruinaamalla ottaskin.

Vierailija
8/22 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vaan olisin kotona. Olisin yksin omassa kodissani. Kävelisin pitkin kämppää ja nauttisin rauhasta. Katselisin seiniä ja kattoa. Tuumailisin huonekaluja. Söisin rauhassa. Katsoisin päivällä telkkaria. Kävisin viemässä roskat noin vain.

Vierailija
9/22 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää ilman tukiverkostoja, mutta siihen on jo tottunut.

Vierailija
10/22 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapset on yökylässä. Tai sitten vaan " löhötään" kotona. Meillä on ukaasi, että isovanhemmat ei ota lapsia hoitoon, jos me ei rentouduta ja levätä vaan aletaan esim. siivota tms. :)

Joitakin kertoja ovat varmaan yökylässä mummulassa, muualla eivät ole olleetkaan. Ovat siis vuoden ympäri, ei kesä tee muuta muutosta kuin ehkä ovat useammin tai pidemmän pätkän, kun mummulla(kin) on kesäloma.

Vierailija
11/22 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-vuotias varmaan harjoittelee nyt myös yökylässä oloa tänä kesänä.

Vierailija
12/22 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ollut ikinä yökylässä, eikä varmaan mene tänäkään kesänä. Paikkoja ehkä olis, mut itselläni ei ole mitään tarvetta olla lapsesta yötä erossa ja varsinkin, kun lapsi ei sitä itse kaipaa. Se riittää minulle, että pääsee tuulettumaan päiväseltään jonnekin:)

Ehkä voisin tehdä niin, että lapsen rakas kummitäti tulisi meille yöksi ja me mentäis miehen kans jonnekin...sais olla ekan yön erossa vanhemmista omassa kodissaan.

Vierailija
13/22 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä ihmettelen sellaisia ihmisiä, niinkuin joku tässäkin ketjussa, että saa lapset jatkuvasti yökylään, niin kehtaa vielä valittaa, että se ei riitä. Käsittämätöntä, että ei osaa olla kiitollinen mistään. Itse olisin kiitollinen, jos joskus meidän lapset pääsisi vaikka pariksi tunniksi jonnekin mummolaan. Mitähän silläkin kaikella lepoloma-ajalla oikein tekisi?

Vierailija
14/22 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompia lapsia mummi vahtii noin 2 kertaa kuussa, mutta tulen aina yöksi kotiin.

Vierailija
15/22 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtiihän sitä joka ilta muutenkin olemaan n 1h omissa oloissa lasten nukahdettua.

En kaipaa ravintolaelämää: en välitä tanssia, en juoda tai tälläytyä näyttelykuntoon, teemme itse parasta ruokaa.

Elokuvia voi katsoa mukavasti kotona (pieni kotiteatterin tapainen).

Vierailija
16/22 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sallin sen, koska hän viihtyy mummolassa. itse sinne pyytää ja mummo monesti kotoa tulee hakemaan.

Kotona kun olen ilman 3-vuotiasta, niin en silti ihan lomalla ole, koska meillä on myös pieni vauva.

Vierailija
17/22 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennään miehen kanssa Ilosaarirockiin. Sit varmaan muutaman kerran tehdään silleen, kun ollaan lomalla anoppilassa tai mun äidillä, niin lähdetään illalla jonnekin ja tullaan yöllä samaan paikkaan missä tyttökin on.

Vierailija
18/22 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuskin menee kertaakaan hoitoon. Jos tulee joku äkillenen sairastapaus tms niin sitten voi mennä yökylään. Mutta muuten ei mene

Vierailija
19/22 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole innokkaita isovanhempia tai muita.

Vierailija
20/22 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltahoidossa ovat varmaankin jonkun kerran (niin että mumma laittaa nukkumaan, me sitten tulemme yön tunteina mummalaan nukkumaan).