Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lukekaas mitä gallerian hotMamaS! yhteisössä on keskusteltu! te ootte kaikki sellasia!

Vierailija
08.06.2007 |

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai pidemmän malliset töpselit keskellä naamaa.

Vierailija
22/41 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...meidän puistossa kanssa käy pari tollasta. Tyhmiä ovat kuin saappaat. Ei ole akateemisia tutkintoja eikä sielun sivistystä muutenkaan. Lastenkasvatuksessa tärkeintä on Majoral.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut ihan taviksia, en paljon sellaisella ulkonäöllä viittis päätä aukoa.

Vierailija
24/41 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" hot" mamoista. Ja vähän tasokkaampia kun jotkut teiniasteelle jääneet.

Vierailija
25/41 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siks kait meitä hyvännäkösii ja nuoria äitei parjataan. kateus.

Vierailija
26/41 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olette te, ilmeisesti muka aikuiset naiset e r i t t ä i n lapsellisia ja pikkumaisia (tekis mieli laittaa v-llä). Miksi ihmeessä nähdä vaivaa nyt ihan porukalla vetää porot nokkaan, joidenkin täysin tuntemattomien ihmisten keskusteluista.... johon ap + gang ei ilmeisesti kuitenkaan ole osallistunut.

MITÄ SITTEN?????

Antakaa toisten kuvailla teitä rauhassa.

Todella sairasta on, että te haukutte täysin tuntematonta ihmistä! Ei heistäkään kukaan teitä ole nimellä kutsunut. Toivottavasti saatte syytteet!

T: 29 vuotias kahden lapsen äiti, joka kampaa naamansa ja hiuksensa joka päivä

Vierailija
27/41 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka jorinat paikoitellen ovatkin ihan oma lukunsa (tosin en tiedä, miten tosissaan noita kirjoittelevat). Rumiksihan heitä nyt ei kai kuitenkaan voi sanoa.

T: 34-vuotias kolmen lapsen tavisäiti, joka lähinnä hymähtää noille jutuille

Vierailija
28/41 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kään haukkua muita. Ei sellaisesta ihmisestä hyvä " maku" jää, vaikka ois miten sievä ulkokuori. Mut kukin tyylillään.

Vierailija
29/41 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sieltä yhteisöstä...huh.

Oon itsekkin trendikäs ja hoikka,ja meikkaan ja blaa blaa blaa...mut ei mua haittaa ne äidit joilla ois päällä vaikka marimekon paita,ja tuskin kukaan on niitä silmälasejaan voinut valita :/

Ihme akkoja,luullaan itsestä vähän liikoja... ei oo muuta elämää kuin arvostella toisia äitejä ja kytätä esim. kaupassa onko niillä mitä päällä ja millanen tukka...

Vierailija
30/41 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi et tolalset pissikset tekee edes lapsia...leikitään kotista,ja lapset on näyttelyesineitä/nukkeja

Vierailija
31/41 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

31.05.07 20:47 <Yennica> Voisko olla ällömpää kuin peruskotiäidit: Marimekon paita, mustat housut tai huonosti istuvat farkut,laittamaton naama, " käytännölliset" lyhyet hiukset (ehkä hieman punertavat) ja lykkää sit jotain vaunuja tyystin väsähtäneen näkösenä tekohymy naamalla....!!!!!

31.05.07 21:08 <-danjuli-> jaa mulla kyllä on marimekon paita..... :| No ei ny oikeesti :>

01.06.07 10:14 <Jeniina> Halpahallista ostetut liian lyhyet, oudon malliset farkut, tai vaihtoehtoisesti verkkarit, joissa on reikä jossain päin, telttamallinen paita, kesällä jalassa kumpparit, tai ällöt matalat sandaalit, joskus myös parikymmentävuotta vanhat lenkkarit, tukka lyhyt, laittamaton -> päätämyöden nuoltu liiska, TAI ylikasvanut, ohut ja huonokuntoinen hamppu, latvoissa vähän permistä, vaalennus kasvanut jo puoleen väliin päätä... Alusvaatteet ovat beiget, alushousut isot ja mummomalliset, rintaliivit beige

01.06.07 10:15 <Jeniina> t, ilman kaaritukia tai muita hienouksia.

01.06.07 10:15 <Jeniina> Antavat seksiä vain, kun haluavat uuden vauvan.

01.06.07 12:02 <Yennica> just!

01.06.07 20:31 <janett1> ja jotkut ei käytä edes rintsikoita!!

01.06.07 20:33 <janett1> ja kyllä se äidin syli on paras vaikkei oliskaan niinku pomppulonna!!hekoheko

01.06.07 20:44 <Yennica> niin ja pikkureppu

01.06.07 20:45 <Yennica> ja olen nähnyt jopa viiksekkäitä

02.06.07 11:20 <-danjuli-> ja sellaset imettävät äidit jotka tempasee tissit esiin ihan missä vaan....esimerkkinä: oltiin mäkkärissä syömässä yhen mun kaiffan kanssa joka imettää...se nosti vaan reippaasti koko paidan ylös...kyllä siinä vierus pöydisä meinattiin tukehtuu hamppareihin...

02.06.07 11:25 <-danjuli-> onhan se toki ihan normamaalia puuhaa muttei siitä tarvis tehä mitään numeroa...voi toimia ihan huomaamattomastikkin....

02.06.07 17:58 <Yennica> ai niin että tissit oikee näky vai? Joo kyllähän se ihan hyvä ois hieman huomaamattomasti " siinä sivussa" imettää. Mutta oon kyllä sitä mieltä että kyllä yleisellä paikalla on kaikilla oikeus imettää eikä tarvis kenenkää kattoa kieroon. Eihän ny vauvaa voi ilman ruokaa jättää., Tai sit joka kaupassa ym pitäis olla erikseen jotkut " imetyshuoneet" tms.......

03.06.07 19:56 <{hanina}> Mut kukkii se perunakin, joten älkääs naiset mollatko!! *:o*

03.06.07 19:58 <{hanina}> Itsehän en koskaan nimittäin ihmettele sitä, miten jotkut unohtaa itsensä täysin kun tulee lapsia... Itse oon sit " sellaisilta" kuullut kommenttia et mä varmaan vaan katselen peilistä, onko meikit hyvin, kun lapset kierii omissa yrjöissään... Myönnetään, turhamainen oon, mut kyllä ne lapset silti on ykkösiä..

03.06.07 19:59 <{hanina}> on se vaan outoa. sit ihmetellään kun miehet kattelee netistä hyvännäköisiä naisia. MISTÄKÖHÄN JOHTUISI?...

04.06.07 13:48 <Yennica> Voihan sitä pitää lapsista huolta ihan yhtä hyvin vaikka omasta ulkonäöstään huolehtiikin.

04.06.07 13:48 <Yennica> Tollasia sanoo vaan läskit rumat ja kateelliset muumimammat

04.06.07 13:52 <-penna-> yhdyn edelliseen puhujaan(en fyysisesti):)

04.06.07 20:45 <Yennica> ja janina miten niin e tkoskaan ihmettele sitä että jotkut unohtaa itsensä täysin ku saa lapsia?Kylläpäs, mä tunnen sut kyllä sen verran hyvin! \o/

06.06.07 09:09 <mariiia> ahihiii :D

07.06.07 15:37 <{hanina}> ähh, sä käsitit käänteisesti....

07.06.07 15:38 <{hanina}> tottakai sitä pitää ihmisen huolehtia itsestään vaikka olis seitsemäntoista ipanaa, siitä pitäis tehdä oikeen laki tai jotain...

07.06.07 19:57 <janett1> Just eilen näin ku kaupasta tuli lyhythiuksinen nainen jolla oli perus polviin ulottuvat lököt shortsit, siniraidallinen marimekon paita, silmälasit, samanväriset sukat kuin paita!!,ja ällöt unisex sandaalit. Silimäklasit oli piäs ja oli vissiin ihan käynyt kampaajalla pistämäs vähä raitaaki tukkahan..ehkä miestä varten! : )

07.06.07 19:58 <janett1> yhdet silmälasit ; )

07.06.07 20:00 <janett1> onkohan tää yhteisö jotenki törkeä?

07.06.07 20:03 <janett1> tuli ykkäkkiä sellanen fiilinki...

08.06.07 12:11 <{hanina}> voi olla et vähän... aattele ku itte olisit ihan taviksen näköinen, mitä sit tekisit kautta pukisit... ei ne hienot vaatteetkaan näytä hienolta kaikilla...

08.06.07 12:39 <Yennica> No enivei mitäs antaa ittensä olla semmosia oma vika MUHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA

Vierailija
32/41 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on niiiiiiiin totta!

Vierailija
33/41 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki av-palstailijatko vai kaikki äidit... ei oikeen auennu mulle,ei

t. miehensä kanssa päivittäin rakasteleva kahden pienen lapsen äiti

Vierailija
34/41 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ym. klassisia pissisnimiä.

Vierailija
35/41 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä siinä on sitte haukkua toisia...raukat kun pitää pönkittää omaa huonoo itsetuntoo haukkumalla toisia...

luulempa et ne marimekon paitaset on paljon parempia äitejä kuin noi pikkupirkot nirppanokkineen.

Sellaset äidit omistautuu enempi lapsilleen jotka ei joka sekuntti meikkaa ja vaihda vaatteita...

itse olen huomannut sen,oma siskoni ei meikkaa tms lapset menee aina edelle,itse taas olen hieman erilaillainen luonteeltani,tykkään meikata jne joskus ne penskat on siinä itsekseen sen ajan kun tällään...

mut en mä silti kyl toisia äitejä hauku ja syyllistä ulkonäön perusteella.

Vierailija
36/41 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ressukat:) Mun ystäväpiiristäkin löytyy nätimpiä tyyppejä...

Vierailija
37/41 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh että voi kauneuskäsitys olla erilainen ihmisillä! Ne yhdet joulunpunaiset hiukset oli varsinkin toooosi kuuminta hottia. Tahtoo kanssa! (not)

Vierailija
38/41 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kaikki kolme-neljäkymppisetkin mammat päät pinkeiksi ja mahdollisimman tiukat ja pienet vaatteet päälle niin oot HOT.

Ja paljon lakkaa,ettei tukka oo päätämyöten ja silmälasit veks,vaikka sokkona kuljette mut laseja ei saa olla!!!

Vierailija
39/41 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noista kukaan ollut niin erikoinen tai kaunis että olisi varaa sanoa mitään kenestäkään :o

Mielestäni oikeasti kauniin ihmisen ei tarvitse piiloutua raskaan pakkelikerroksen alle tai pukeutua mauttomiin vaatteisiin.

En itsekkään osta marimekkoa tai halpahallin farkkuja, mutta mun mielestä tommonen parjaaminen on kuvottavaa.

Vierailija
40/41 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi hirveästi varaa morkata muita. Ne pelkää vanhenevansa koska ihan selvästi ne haukkuu just joitain nelikymppisiä äitejä jotka ei näytä niin kovin fresheille enää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi