Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Mitä seksiin liittyvää olet tehnyt pelkästään miehen pyynnöstä?

Vierailija
08.06.2007 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ja esimerkillistä toimintaa naiset.

Lisää vastauksia kaivataan rohkaisemaan muita kohti aktiivista, monipuolista ja molempia tyydyttävää seksielämää

Vierailija
2/17 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:12"]

Hienoa ja esimerkillistä toimintaa naiset.

Lisää vastauksia kaivataan rohkaisemaan muita kohti aktiivista, monipuolista ja molempia tyydyttävää seksielämää

[/quote]

Olet velvoitettu kertomaan ensin itse, mitä tekisit naisen mieliksi ja hyväksi monipuolisen ja tyydyttävä seksielämän puolesta, kun kerran kaivoit vanhan viestiketjun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on tullut tehtyä ja osan olisi voinut jättää tekemättä:

- olen antanut peppuun

- ottanut suihin julkisella paikalla

- antanut miehen kavereille

- viestitellyt, lähettänyt alastonkuvia ja ollut seksisuhteessa nuoren työharjoittelijapojan kanssa

- pelannut räsypokkaa miehen työkavereiden kanssa ja hävinnyt

Vierailija
4/17 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvännäköinen muodokas blondi ja mieheni on aina nauttinut saamastani huomiosta. Nykyisin, kun ikää on kertynyt niin muodot on kasvaneet,  siis liika iso perse ja roikkuvat D-koon tissit, aikuisia miehiä (50+) puoleensa vetävä kolmivitonen himopakkaus.

Mieheni ei edes osaa kuvitella, et olen oikeasti nauttinut kaikesta mitä se on keksinyt vaikka olen muka vastustellut:

- yöasussa,  josta näkyy kaikki,  nykyisin sen pyynnöstä viikottain, kun miehiä vierailee meillä, työkavereita, kavereita, työmiehiä,  naapuri,  eikä jää pelkkiin katseisiin vaan osa käy kiinni aina, kun mieheni silmät eivät ole lähellä ja se tarkoituksella antaa tilaisuuden

- mökkisaunasta aina alasti uimaan,  naapurit ja vieraat ja kalastajat,  joudun aina juuri väärällä hetkellä uimaan ja bravuuri on hiusten pesu pylly pystyssä rannassa  

- lomareissulla Turkissa aina topless ja aivan liian pienet stringit rannalla,  Turkilaiset miehet tulee hulluksi ja ovat enemmän kuin iholla 

- panovideoita ja kuvia ja tiedän että mies jakaa näitä kavereille

Ja mihin toi on johtanut,  olen saanut huomion lisäksi munaa ja kunnolla, en pysty vastustamaan, kun koko ajan on joku kiihottava juttu päällä niin himot kasvaa,  työkavereita,  turkkilaista on saatu joka reissulla ja montaa, huoltomiestä, naapuria,  jne. on siis saatu kyytiä, tiedätte et tuollainen käytös saa miehet aivan hulluiksi,  eikä mieheni tiedä näistä,  tai ehkä se tietää, kun näkyy, osa miehistä ottaa kovaa kiinni, yleensä perseestä ja tisseistä niin et näkyy ihan varmasti monta viikkoakin parhaat panot....

Vierailija
5/17 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Niellyt.
-Harrastanut epämukavassa asennossa seksiä.
-Antanut nuolla alapäätä vaikka tuntui enemmänkin inhottavalta, koska mies ei osannut.

Siinä ainoat mitkä olen tehnyt vain toisen mieliksi, kaikkiin muihin juttuihin olen lähtenyt omasta halusta, esim. Julkisella paikalla seksiä, roolileikkejä, suihinotto autolla ajaessa...Sellaisia asioita en tee, mistä tulee mahdollisesti paha mieli/olo itselleni. N23

Vierailija
6/17 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajellut posliiniksi, antanut peppuun, ilman pikkareita minihameessa kesäisin ja samalla vilautellut pimpsaa tuntemattomille miehille, pissannut mieheni päälle, antanut pissata kasvoilleni, lähettänyt pimpsan kuvia puhelimella, masturboinut työpaikan veskissä ja mieheni kuunnellut sitä puhelimessa, kertonut millaisia karvoituksia on tuttavaperheiden naisilla, mastuboinut mieheni kuvatessa, masturboinut autolla ajaessa mieheni käskystä, ollut spermaisissa pikkareissa töissä koko päivän. Ja muutakin jotain ei niin tuhmaa.

T: n 38 

Vierailija
7/17 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivonnut auton.

Vienyt tyhjät pullot kauppaan.

Käyttänyt koiran kusella.

Antanut panna pyllyyn.

Antanut miehen työkaverin panna pyllyyn.

Vierailija
8/17 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneskellut ulkona, saunassa yms. Antanut työntää itseeni dildoja. Antanut miehen tehdä minulle orgasmin yleismallisella hieromalaitteella. Masturboinut itselleni orgasmin miehen katsellessa. En ole muuten ikinä masturboinut ennen suhdettani mieheeni.

Vierailija
9/17 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

erilaisimpiin seksivaatteisiin, joita on minulle ostanut. Joissakin tunnen oloni lähes naurettavaksi, mutta kun toinen on niin innoissaan, niin mitäpäs sitä ei tekis : )

Vierailija
10/17 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

deepthroatannut

antanut nuolla peppureikää

antanut panna peppuun

ollut sidottavana ja piiskattavana

jakanut useammalle kaverille samaan aikaan

harrastanut lesboseksiä

lista on loputon ja osa sellaisia mitä ei voi edes kirjoittaa oksentamatta.

Nykyinen ei ole pyytänyt eikä vaatinut mitään. Homma toimii hienosti ja monipuolisesti. Jopa peppuseksiä kokeiltiin kerran, mutta usean kerran peppuun raiskauksen uhriksi joutuneena kokemus oli liian järkyttävä vaikka mies olikin varoivainen, hellä jne..

Vierailija
11/17 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuseksiä monella tavalla,antanut miehelle dildoa ja sormea peppuun,aamuseksiä joka viikonloppu vaikka en itse tykkää ollenkaan.

Vierailija
12/17 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa aamulla seksiä, varmasti orgasminkin, mutta ei kelpaa...

Vierailija:

aamuseksiä joka viikonloppu vaikka en itse tykkää ollenkaan.

Vierailija
13/17 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin lapsettomuushoidoissa ja lopulta saatiin tuomio, että meille ei lapsia tule. Lopetimme hoidot ja sen jälkeen alkoi sellainen henkinen vuoristorata, etten koe varmaan ikinä enää.

No, jokatapauksessa multa hävis silloin myös ihan kaikki seksuaaliset halut ja ne oli kateissa n. 2v ajan. Koko tuon ajan menimme niin, että sovittiin että kun mies kokee, ettei kertakaikkiaan enää kestä ilman seksiä niin vinkkaa asiasta ja hoitelin hänet sitten suulla. Itse yhdynnässä olimme sen 2v aikana muistaakseni 2 kertaa. Itse en vaan kaivannut minkaanlaista seksiä. Ymmärsin kuitenkin, että vaikka itse olen haluton niin miehen ei tarvitse siitä määrättömästi kärsiä. Eli juu, voi sanoa että otin suihin mieheltäni pelkästään miehen pyynnöstä 1-3x vkossa 2v ajan.

Sitten mikä lie tuli, mutta seksi alkoi taas kiinnostaa pikkuhiljaa. Ja sitä seurasi vuosi, jolloin vällyt heilu varmasti joka päivä ;)

Ja, yllätys yllätys, nyt olemme myöskin ylpeitä ja onnellisia luomulapsien vanhempia, tyttö syntyi tuon vällyjen heilutus-vuoden lopuksi ja sitten poika syntyi 1v8kk myöhemmin eli tasan 3kk sitten :)

Vierailija
14/17 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona/-baarissa ilman pikkuhousuja. Geishapallot pimpsassa työpäivän ajan.. nyt nämä muistui mieleen.

Vierailija
15/17 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ajoin posliiniksi miehen avustuksella

- peppuseksiä pari krt

- työnsin sormen miehen peppuun

- tehtiin kotivideot sessiostamme

Vierailija
16/17 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

antanut tunkea nyrkin pilluun

piiskannut ja käskenyt kontata...

seuraavaksi olisi vuorossa 2 miestä ja minä

Vierailija
17/17 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten alkanut ottaa säännöllisesti suihin

Antanut panna peppuun

Henk koht tekisi mieli kahta miestä samaan aikaan. Tai miksei vaikka toinen nainenkin siihen sekaan. Saan aina kovimmat orkut jos minua hiukka alistaa... tää on kuitenkin jotenkin noloa myöntää. Tykkään antaa miehelle ihan mitä keksii pyytää, kunhan vähän komentelee.. :P Tosin eipä ole mitään oksettavaa koskaan pyytänyt saati pakottanut (ja muuten en sitten tosiaan ole mitään alistuvaa tyyppiä, enempi päin vastoin..)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän