Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI? Miksi sain vain poikalapsia? :(

Vierailija
20.03.2012 |

En vaan ymmärrä? Miksi juri minä sain pelkkiä poikalapsia? Kaveripiiristäni kukaan muu ei kokenut tätä kohtaloa, miksi se olin juuri minä? Minä joka olen aina koko elämäni toivonut tyttöä. Miksi ei yksi ystävänni joka sanoi esikoistaan odottaessa, että "en tiedä mitä teen, jos se on poika, en halua!" Hänellä on kaksi tyttöä. Miksi hän sai mitä halusi? Miksi minä en? Minä kuitenkin olen yhtälailla toivonut aina tyttöä, mutta olin silti kiitollinen kun sain ensimmäisen poikani, enkä laukonut suustani tuollaisia kun kaverini. Miksi minulla on on nyt 4 poikaa? MIKSI?

Kommentit (205)

Vierailija
161/205 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, samoin kävi minullekin. Tärkeintä on kuitenkin persoonat, ei sukupuoli. Ja veljelläni on onneksi tyttöjä joiden kanssa olen paljon tekemisissä. Ja seuraava etappi on sitten tulla mummoksi, ehkäpä silloin "onnistaa"!

Vierailija
162/205 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet niin pinnallinen että joku lapsen sukupuoli on noin tärkeä asia sulle. Tietty se kostautuu.

Varo mitä toivot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/205 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, että Ap:n miehellä on iso. Tulee todenäköisemmin poikia.

Vierailija
164/205 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa se harmittaa (eikä se harmi kieltämisellä tai moralisoinnilla mihinkään häviä). Tosin minusta veljekset on vaan niin hieno juttu! Ajattele sitten joskus, neljä aikuista, hienosti kasvatettua miestä :) Ja ehkä joku miniä on sinun sielunkumppanisi, mistä sitä koskaan tietää? 

Nyt keräät ne harmin rippeet ja yrität elää asian kanssa. 

Minua harmittaa lapseni luonne, kun se on niin samanlainen kuin omani että ollaan vähän väliä törmäyskurssilla. Harmittaa kun se on ujo kuten minäkin, ja silti kauhean periksiantamaton ja utelias ja ja ja. Ihan niin kuin minä. Olisipa se rohkeampi ja säyseämpi. Mutta minkäs teet.

Vierailija
165/205 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että olisi kiva saada tyttökin. Itse toivoin pelkkiä tyttöjä: sain täydelliset ja rakkaat lapset sekä tytön että pojan. Tyttö on hyvin samanlainen kuin minä, todella temperamenttinen ja ollaan usein riitatilanteissa. Poika on ollut paljon "helpompi". Kyllä näitä asioita voi toivoa ja olla vähän surullinenkin, mutta ei se nyt mikään maailman loppu ole jos et ole saanut tyttöä.

Vierailija
166/205 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sukupuoli on niin tärkeä? Meillä on neljä lasta, kaksi kumpaakin sukupuolta. Todella monen suusta olen kuullut ihasteluja, miten "olemme osanneet tehdä" tasamäärän tyttöjä ja poikia. Todella moni on pitänyt mahtavana asiana, että perheessämme on tasamäärä molempia sukupuolia. Mitä väliä?:)

Sinä et näe siinä mitään väliä koska olet saanut molemmat sukupuolet.

Vierailija
167/205 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

poika. Näin käy joskus. Joka kerta se Y-siittiö on ehtinyt ensin. Siksi.

mutta miksi? en keksi tälle mitään tarkoitusta? olen masentunut ja elän elämää mitä en halunnut :( toki rakastan poikiani yli kaiken ja yhtään heistä en vaihtaisi pois, mutta olen toivoton. En tiedä mitä tekisin tälle asialle. En sukalla tehdä enempää lapsia, koska ei sieltä kuitenkaan tyttöä tule. Minut on kirottu.

ap

Vaihda miestä koska sen siittiöistähän sukupuoli riippuu

Vierailija
168/205 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijjaa...terveisin kahden äiti joista toinen vammainen ja yksi enkelinä.

Vierailija
169/205 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy voi olla kummassa tahansa. Miehen sukupuolikromosomit voi olla OY normaalin XYn sijaan. Toisaalta naisen emättimen happamuus voi tappaa toisen sukupuolen siittiöt jo alussa. Simpanssien tiedetään voivan säädellä syntyvien poikasten sukupuolta happamuutta säätelemällä. Syövät ilmeisesti jotain kasvia.

Vierailija
170/205 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan ymmärrä? Miksi juri minä sain pelkkiä poikalapsia? Kaveripiiristäni kukaan muu ei kokenut tätä kohtaloa, miksi se olin juuri minä? Minä joka olen aina koko elämäni toivonut tyttöä. Miksi ei yksi ystävänni joka sanoi esikoistaan odottaessa, että "en tiedä mitä teen, jos se on poika, en halua!" Hänellä on kaksi tyttöä. Miksi hän sai mitä halusi? Miksi minä en? Minä kuitenkin olen yhtälailla toivonut aina tyttöä, mutta olin silti kiitollinen kun sain ensimmäisen poikani, enkä laukonut suustani tuollaisia kun kaverini. Miksi minulla on on nyt 4 poikaa? MIKSI?

Siksi, kun miehesi ei antanut sinulle oikeanmerkkistä kromosomia. Vanha kansa kyllä sanoo, ettei yhdestä miehestä voi tulla kuin yhdenlaisia lapsia. Miehen vaihto?

Vierailija
171/205 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hyvät rakastajat tekee tyttöjä. Siksi.

Vierailija
172/205 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän että olisi kiva saada tyttökin. Itse toivoin pelkkiä tyttöjä: sain täydelliset ja rakkaat lapset sekä tytön että pojan. Tyttö on hyvin samanlainen kuin minä, todella temperamenttinen ja ollaan usein riitatilanteissa. Poika on ollut paljon "helpompi". Kyllä näitä asioita voi toivoa ja olla vähän surullinenkin, mutta ei se nyt mikään maailman loppu ole jos et ole saanut tyttöä.

Voisit kokeilla vaikka vetää itseäsi turpaan. Mä tiedän miehiä jotka ovat kasvaneet kodeissa, joissa on ollut implisiittisesti selvää että poikalapsi ei ole toivottu. Ja sen näkee näistä miehistä vielä aikuisenakin. Naiset ei ole jotenkin niin paljon parempia ja hienompia olentoja, että olisi jotenkin perusteltua olla pettynyt poikiin. Jos tarkoituksesi oli saada lapsista vain itsellesi leikkitovereita, niin olet hankkinut lapsia väärin perustein.

Vierailija
173/205 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska lapset eivät synny tänne täyttämään toiveitamme. Emme saa mitä haluamme, vaan sen mitä tarvitsemme.

Vierailija
174/205 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta kunnon merkityksestä en ole ikinä kuullut. Kuulostaa enemmän myytiltä.

Sen sijaan vanhemmat naiset saavat todennäköisemmin tyttöjä. 2/3 yli 40-vuotiaille naisille syntyneistä lapsista ovat tyttöjä.

Vierailija
175/205 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 2 poikaa ja jos kolmas minulle suodaan, saa olla poika! On hirveän helppoa ja luontevaa olla poikien äiti.

Varsinkin, jos sattuu saamaan fiksuja poikia.

Murrosiät ovat helppoja ja kylpyhuonekin on lähes aina vapaa ;)

Vierailija
176/205 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska hyvät rakastajat tekee tyttöjä. Siksi.

paskapuhetta!

Pelkkien tyttöjen isien keksimää soopaa!

Lisäksi tyttölapsiperheissä tulee ero todennäköisemmin ihan tilastojenkin valossa! Että se siitä hyvästä rakastajasta kun sille heitetään muidut!

Vierailija
177/205 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestiko se pitää sanoa että uskotte:

Terve ja hyväntuoksuinen alapää naisella suosii POIKASIITTIÖITÄ!!!

Sitten tulehduksista, hajuista, hiivasta kärsivät yleensä pullamössönaiset saavat helpommin tyttöjä. Semmoisia äitinsä kaltaisia pikkupalleroita 😁

Vierailija
178/205 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli noista lasten syntymistä on jo pitkä aika niin sille ei olisi voinut mitään. Se on vähän arpapeliä. Nykyään käsittääkseni sukupuolen voi saada selville jo 14. viikon kohdalla. Ruotsissahan saa abortin 18. viikolle saakka ilman syytä joten tuossa olisi jäänyt neljä viikkoa aikaa hoitaa asia jos taas olisi ollut poika tulossa. Mutta taitaa olla melko tuore juttu, aiemmin sitä ei saanut selville noin varhain. 

Vierailija
179/205 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän äidillä on 5 poikaa.

Vierailija
180/205 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta kunnon merkityksestä en ole ikinä kuullut. Kuulostaa enemmän myytiltä.

Sen sijaan vanhemmat naiset saavat todennäköisemmin tyttöjä. 2/3 yli 40-vuotiaille naisille syntyneistä lapsista ovat tyttöjä.

Täyttä huuhaata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä