Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
10v tyttö, ei ikinä
04.10.2008 |
Ei ikinä katso silmiin, tuhrii ja on aika ilkeä ja tottelematon. Mistä voi olla kyse? Koulussa menee suht hyvin, eli ei oppimisvaikeuksia.
Kommentit (2)
Tyttö on kummityttöni, en voi viedä "hoitoon", vaikka olen jo monta vuotta nähnyt ettei kaikki ole ihan ok. Myös opettaja kuulema suoristellut menoa perheneuvolaan koska lapsi kuulema "ei päästä lähelle", ns. muuri ympärillään?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ja sano, että olet huolissasi ja ett¨tuollainen käytös ei ole normaalia 10 vuotiaalle
kaikki tämä siis ystävällisesti ja jos ei puhu sinulle vie psykologille