Lue keskustelun säännöt.
Martina voitti pelkokertoimen...
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kannusti sitä Siniä edes yrittämään sitä viimeistä temppua.
autosta pois, uinti pelkääjän puolen takaovelle ja istuimesta piti ottaa nukke ja viedä se pintaan.
arvasin hetikun ne ekat miehet tippui, että Martina vie potin, Sillä
oli asenne niin kohdallaan.
kuitenkin kiva, että voitti ja teki viimeisen tempun tosi hyvin, samalla itsellekin tuli jotenkin positiivisempi kuva hänestä. En nimittäin tykkää olla negatiivisesti asennoitunut ketään kohtaan. Kuka se Sini oli? En ole koskaan nähnyt, eikö tämän kuulunut olla julkkipelkokerroin.
hyvin veti!