Mistä sinua voisi kadehtia tai mistä kadehditaan?
ketjun tarkoitus nostaa omaa hyvää mieltä siitä mikä on hyvin. Itse olen aikalailla vähän kadehtivaa tyyppiä niin kiva ois tietää mitä ne aiheet on.
Kommentit (43)
Itselleni nuo ovat aivan yhdentekeviä, tärkeämpiä asioita minulle ovat mieheni, lapseni ja kotimme, mutta en tiedä kadehtiiko niitä kukaan...
Kaikkeahan voi kadehtia, itsekin sorrun siihen joskus mutta olen niin hölmö että sanon sen aina suoraan :)
Näistä joku voi kadehtia minua
-aviomies, ulkonäkö, menestyminen, ja kohtelee minua hyvin, on hyvä isä ja huolehtii velvollisuuksitaan ja tekee kotitöitä
-isovanhemmat hoitavat mielellään tytärtämme
-omakotitalo
-hyvä sisustusmaku
-taito saada raha riittämään hyvin
-kauniit kasvot
-tdella suloinen pikku tytär
-hyvä parisuhde
-ihan hyvä koulutus
Toisen suoria vetoja..
-siitä kuinka mulla on niin hyvä mies
-kuinka meillä on kaunis koti
-kuinka en ole itse kokoajan vihainen jostain (siis kun en valita mistään!)
Toinen puhisee..
-siitä miten voin olla niin iloinen (vähän sama kuin ed.)
-kuinka pääsen niin helpolla.. (?)
-kuinka en tiedä mistään mitään kun minulla on käynyt säkä kun olen löytänyt miehen joka ei ryyppää, ei hakkaa, ei piere vieraiden edessä, joka puhuu avoimesti ja iloisesti, joka on menestynyt... Itse haalii vain pohjasakkaa ja jaksaa siitä valittaa ja jotenkin olla mulle katkerana..(??)
Todellisuudessa en ole sen kummoisempi kuin hekään, en vain jaksa etsiä elämästä kaikkea negatiivista ja sitä mikä puuttuu vaan olen onnellinen siitä mitä on. Joo, mulla on hyvä mies ja tottakai on. Muuten olisin sinkku, en tyytyisi johonkin luopioon vain päästäkseni valittamaan lisää, niinkuin joillain on kai tapana.