Mistä sinua voisi kadehtia tai mistä kadehditaan?
ketjun tarkoitus nostaa omaa hyvää mieltä siitä mikä on hyvin. Itse olen aikalailla vähän kadehtivaa tyyppiä niin kiva ois tietää mitä ne aiheet on.
Kommentit (43)
ei mua kukaan kadehdi mutta toiset miehet sitä mun miestä. Tuntuu että aika moni mies haluisi hoitaa lapset kotona kunhan vaan sais tilaisuuden.
On niin monta ihanaa asiaa!
Vauva, lapset, mies, koti, koulutus, vakityö, terveys, isovanhemmat, ystäviä, kaikki muutkin asita hyvin!
Ihana lapsi ja toinen tulossa, kaikki eivät saa lapsia. Jaa, mitäs muuta...
=Parasta, mitä olemme saaneet elämässämme aikaiseksi.
Olen imettänyt lapsiani vuoden jokaista. Lapset on rauhallisia ja terveet. Meillä on oma mökki,jossa rentoutua.
olen hoikka ja mun mies ei käy baareissa :) ihanat lapset ja omakotitalo, uusi auto ja SAAN olla lasten kanssa kotona!
- ulkonäkö (ja vartalon malli, mutta se on ihan liikunnan tulosta)
- kaunis, iso, uusi talo
- kaksi hyvin käyttäytyvää lasta
- pukeutumistani on kahdedittu usein
- koulutukseni ja asemani
Meillä on tosi kiva koti ja olemme miehen kanssa syksyllä lähdössä matkalle Tokioon:)
että mieheni tekee lähes kaikki kotityöt ja on jäänyt aina töistä hoitamaan lapsia hoitovapaalle.
- miestäni, kaikin puolin
- ulkonäköä ja luonnettani
- elämäntyyliämme: elämme hetkessä. Olemme iloisia nautiskelijoita. Janoamme kokemuksia.
- kotiani
- isovanhempiamme
- työpaikkaani
- isoja tissejäni kanssa, se on yleisin.
-ammattiani, jonka vuoksi olen julkisuudessa ja työskentelen " coolien" ihmisten kanssa
- luonnettani, en anna kenenkään tai minkään lytätä itseäni¨
- turvaverkkoamme (lapsille löytyy aina hoitajia)
- kahta mahtavaa lastani, jotka ovat äärimmäisen kivoja luonteeltaan.
-Onnellinen avioliitto
-terveet lapset
Työni, sillä se on nk. taiteellinen ammatti. Olen yrittäjänä ja tietysti täytyy näyttää, että kohtuullisen hyvin menee, vaikka saldo olisikin lähellä nollaa. Mutta ammatti antaa minulle myös " taiteellista vapautta" , eikä aina tarvitse ajatella, mitä muut sanovat kun ulkkonäköni/käytökseni laitetaan taiteellisuuden piikkiin.
Mieheni ja varsinkin hänen ulkomailla tekemänsä työ. Vaikka meille se tarkoittaakin, että minä hoidan kodin, työn ja lapset! Eikä se raha sitä korvaa.
Vanhempani, lasten isovanhemmat, jotka tulevat hoitamaan tarvittaessa milloin tahansa
- meilla nyt hieno mahdollisuus olla toissa ulkomailla, lapsilla oppia kielta ja kulttuuria ja nahda vahan maailmaa
- olen onnellinen, etta parisuhde toimii, mies ei pahemmin rellestele ja lapset ovat terveita ja iloisia
- me olemme viela nuoria vaikka lapset jo hankittu
- itsellani on hyva ja arvostettu koulutus/tutkinto
- meilla on ollut mahdollisuus matkustella paljon
Mutta taas toisaalta en kahdehtisi meilta:
- jarkyttavaa asuntolainaa suomessa
- tulevaisuudessa edessa olevia jarjestelyita palata takaisin suomeen
- nykyisia surkeita autojamme
- paikallisia jarkyttavia paivahoitomaksuja
- minun huonoa suhdetta anoppiini
Eipä ole vielä tielle tullut (edes ystävien miehien muodossa), niin hyvätapaista ja huomioon ottavaa, hellää miestä. Palvoo ja lellii;)
Toisena koti ja puutarha. Meillä on todella hoidettu ja kaunis, vehreä puutarha, jossa on oma leikki " puisto" lapsille. Koti on myös suuri ja kaunis ja meillä on paljon semmosta tavaraa, mitä ei ihan keskiverto kotoa löydy.. En muualla uskalla näin avoimesti edes sanoa, mitä meillä on ja mistä olen tosi hyvilläni, ettei ihmiset kadehtisi. Yleensä huomaavat miten asutaan, kun tuleevat kylään.
mulla on oikeasti kiva mies ja sitä ettei meillä ole lapsia.
- hoikkuus (suhtaudun hysteerisesti lihoamiseen)
- näytän paljon nuoremman näköiseltä kuin olen (tästä on myös haittaa, töissä varsinkin)
- sain vakituisen ja hyvän työpaikan lähes heti valmistumisen jälkeen (taidan jumia siellä vielä pitkään)
- töissä monet kadehtii sitä, että olen töissä talon ehdottomasti hauskimmassa tiimissä (välillä olen ihan kypsä siihen tiimiin)
- olen energinen ja aikaansaava (ihan adhd välillä)
- olen reipas käänteissäni (suorastaan hullu)
- mieheni on ihana (minusta ei aina)
- lapseni ovat hyviä nukkumaan ja syömään ja muutenkin varsin suloisia (välillä myös rasittavia)
ainut asia joka joskus pistää kadettamaan on musikillinen lahjakkuus tms. Mun hiuksia on joku joskus kadehtinut, mutta sitäkin puolileikillään.
Ehdin mitä vaan töissä ja kotona
ja moni jopa testaa ehdinkö kaiken- olen ehtinyt
Ps.
salaisuuteni on ennakointi -
teen asiat pikkuhiljaa
äitiyspäivärahan suuruudesta en kehtaa puhua, sillä enempi lapsen kanssa kotona kuin rekkakuski tai sairaanhoitaja, tosin saan vain 60% palkasta kun kelan leikkuri käy kiinni isompien päivärahojen kohdalla.
Muuten kyllä rahaa ei ole liikaa ja itse kaikki hankittu vähäinenkin, omaisuutta vähäsen kyllä.