Miksi pari joka on asunut 10v yhdessä ja jolla on 3 lasta menee naimisiin? ev
Kommentit (11)
Myöntyvät lopultakin paineen edessä ja haluavat ilahduttaa vanhaa mummoa ennen kuin aika jättää?
Ovat kyllästyneet sekaannuksiin ja selityksiin eri sukunimistä?
Siis mitä ihmettelemistä siinä on. Itsekin menin mieheni kanssa hiljattain naimisiin vaikka olemme asuneet yhdessä 8 vuotta ja meillä on kolme lasta. Haaveenamme on aina ollut, että sitten joskus mennään naimisiin. Yhtä hyvin voisi ihmetellä miksi nuoret, lapsettomat menevät naimisiin, jos tuollaista ihmettelee. Onhan se Suomen lainkin kannalta järkevää mennä naimisiin. En ymmärtänyt pointtiasi.
Olen itse esimerkin nainen! Ilmoitimme tutuille menevämme naimisiin ja saimme outoa pällistelyä ja ihmettelyä. Saimme lapset nuorina ja emme silloin halunneet pieniä häitä rahatilanteen takia.
Ap
Kyllä minäkin järkevänä avioliittoa pidän, miksei muutenkin, mutta sen kuoleman varalta eri toten. Ja itse asiassa eroamisenkin varalta.
menoa. Lapset, yhteinen asuntovelka ovat yksi syy.
Jos haluatte ap virallistaa suhteenne niin siitä vaan. Minä en ymmärrä että jos päätetään edelleen elää yhdessä niin miksei virallistaisi.
Kumpikin sai vakituisen työpaikan tänä vuonna,ja vihdoinkin rahatilanne sallii muutakin kuin perusjutut,ruokaa ja laskut pois.
Ap
Ja juridiset syyt ovat kyllä päällimmäisenä mielessä. Eipä mitään negatiivisia ajatuksia :)
sanomalla vaikka että te halusitte historian pisimmät kihlajaiset.. tms.
Parilla, jolla on yhteisiä lapsia, on juridisista syistä todella tyhmää olla menemättä naimisiin.