mitä olette mieltä (huutista)
huusin tuotteen, joka sulkeutui torstaina. Olenko liian pikkumainen, kun alan käydä jo kuumana kun tuotetta ei näy
Kommentit (31)
t. itse yllättäen pari kertaa sairaalaan joutuneena tiedän sen
Silloin ei varmaan tuu ensimmäisenä mieleen ilmoitella huutis-kauppakumppaneilleen, että " olen nyt täällä sairaalassa" ...
sulkeutuvat samaan aikaan -- samana päivänä tai peräkkäisinä päivinä. Kun kaikki kohteet ovat kiinni, tsekkaan huutismailin ja lähetän tilitietoni niille, jotka sitä ovat pyytäneet ja muillekin kauempana asuville. Pari päivää tästä tsekkaan tilini ja ruksaan printistä, ketkä maksaneet. Vien paketit postiin. taas parin, kolmen päivän päästä tsekkaan tilin ja vien maksetut postiin. ja sama taas kolmen päivän päästä -- en siis tosiaankaan juokse postissa yhden yksittäisen paketin takia.
Palautteita on 700 ja kaikki ovat positiiivisia. Kohteita on kaupan pari, kolme kertaa vuodessa ja siis aina iso kasa kerrallaan. Kaikki ovat ymmärtäneet toimintani logiikan, kukaan ei ole edes kysellyt. Keskimäärin ostaja saa tuotteen varmaan 5-7 päivän sisällä huudon sulkeutumisesta ja 2-4 päivän sisällä maksamisesta... Mutta jos maksaa eri pankkiin juuri väärällä hetkellä (eikä siis ehdi ekaan tilin tsekkaukseen) voi mennä pitempäänkin. Älä siis ap hätäile -- mailma ei pyöri sinun 15 euron pakettisi ympärillä...
Itse ihmettelen niitä tapauksia, joissa myyjällä tulee viesti " vien/vein paketin postiin tänään" ja silti menee viikko ennen kuin paketti tulee. Onko postin toimitusajat noin epämääräiset, vai onkohan se paketti sittenkään lähtenyt sinä päivänä kun myyjä väittää..?
Torstaina, eli viikko sitten.
NYT ON KESÄ :)
Kaikki eivät ole koko aikaa netin äärellä, kaikki eivät asu postin vieressä ja aina voi tapahtua jotain inhimillistä jottei voi maksaa/lähettää ihan heti.
Minusta huutis ei ole mikään pilkun viilaajien paikka.
Vierailija:
Siis ihan totta, sä varmaan vaadit ostajalta heti maksun ja myyjältä, että hän postittaa HETI samana päivänä, kun saa maksun.
ei sulle ole tullut mieleen kysyä myyjältä, milloin paketti lähti / lähtee postiin? Jos kerran on kiire.... Tuskin täältä löytyy mitään vastauksia. Haukotus.
siis olette oikeasti muutamat sitä mieltä, että pitäisi odottaa online pankin päätteellä ne kolme päivää, jolloin sieltä voi maksu tulla 8riippuen mihin pankkiin on maksettu) ja kun se räpsähtää ruudulle, pitäisi suin päin rynnätä postiin. Just just...
MInä pidän kiinni rytmistäni -- katsoon siis muutaman päivän välein pankkitilini ja silloin sitten postitan kerralla kaiken. Esim. Nyt kaupan olevien reilun 100 kohteen kanssa saisin hommata lapsille kokopäivähoitajan viikoksi että voisin HETI postittaa yksittäiset maksetut paketit...
Ei voinut myyjä tietää, että sun pitää päästä bilettämään sen vanhoissa rääsyissä.
Mut älä huoli, Seppälä on täynnä edullisia just sun tyylin mukaisia vaatteita.
hän varmaan löytänyt alekorista/saanut lahjaksi.
Hoputin häntä jo aiemmin... ei vaan tunnu vaikuttavan mihinkään...
varmaan joku norsu joka läähkii helteessä kymmenettä jäätelöään jonka täti tuonut
-ap-
Minä odotan myös nopeaa toimitusta, koska itsekin hoidan maksun aina hetimiten! Toivottavasti saat pakettisi piakkoin, olet mielestäni joutunut jo vähän turhan kauan sitä odottamaan. Neutraalia palautetta luultavasti antaisin..