Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuolla LinkedInissä nyt sitten pitäisi tehdä?

Vierailija
25.06.2026 |

Tein profiilin vähän aikaa sitten, mutta en osaa sitä ”ottaa käyttöön”. Ketä siellä saa pyytää kaveriksi? Tullut sellainen käsitys, että siellä ei niitä pyyntöjä laitella samalla tavalla kuin vaikka facebookissa tai instassa. En ole sitten uskaltanut laittaa kenellekään. 
Ihan olen vain työtön työnhakija ilman hienoa tutkintoa, joten olo on, että en minä tänne kuulu. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imeä anusta ja vastaanottaa anuksen imentää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä