Jokapäiväinen fraasi lihavalta ystävältäni:' mä en oo tänään taas syöny mitään' ...
Ja sekös mua aina kummastuttaa, kun sitä ylipainoa on kuitenkin kaverilla sellaset 30kg. Että mistä se läski sitten kasaantuu, kun ei koskaan syö mitään?;)
Muutenkin kaveri aina selittää, kuinka laittaa leivänpäälle vaan kurkkua...ei koskaan syö pitsaa tai käy hampparilla....juo vaan laittikolaa...kaikki on aina superterveellistä ja kevyttä:) Kummallista. Miksi ystäväni ei sitten ole HOIKKA?
Kommentit (26)
koska en osta niitä
-se 168/116-
ps. multa on otettu vverikokeita ja kaikkia siitä syystä, että mikä minua jumituttaa painon suhteen... ei vaan löydy syytä
Te ootte ihan hakusessa ton laihduttamisen suhteen. Argh.
Monta kertaa viikossa kyläillään tai meillä käy vieraita. Sitten sitä syö joko kaverin herkkuja ihan siitä syystä ettei kehtaa kieltäytyä kun toinen on leiponut. Tai sitten tulee itselle vieraita ja on taas pakko ostaa niitä keksejä ja pullia. Isossa suvussa on monta kertaa kuussa jotain juhlia, synttäreitä ja muita. Arkena meillä syödään pääosin terveellisesti. Ostan harvoin karkkia tai suklaata tai sipsejä tai muuta superlihottavaa ruokaa.
Vierailija:
Te ootte ihan hakusessa ton laihduttamisen suhteen. Argh.
-se 168/116-
Mulla on ylipainoa n. 10kg, kasvoihini ja vartalooni alkoi kuitenkin kerääntyä nukkaa kun en todella syönyt useampaan kuukauteen juuri mitään. Kävin lääkärissä, aliravitsemustila kyseessä.
Nyt olen tutkimuksissa.
Aamulla juon 2 mukillista kahvia, ja koska yleensä aamulla ei ole nälkä (päinvastoin, ei oikein mene mikään alas), niin syön ekan kerran siinä 15-16 maissa. Jos tuohon aikaan on jossain huitelemassa, niin syönti siirtyy sitten myöhemmälle iltaan. Joinakin päivinä saatan syödä vain YHDEN aterian (sisällöltään esim. 2 perunaa, 1 kanafile, salaattia, 2-3 ruisleipäpalasta, maitoa). Usein syön rahkaa vielä iltapalaksi, tai sitten jäätelön.
Se kai tässä huonoa onkin, että pitäis vissiin väkisin syödä aamupäivästäkin, ettei illalla mässyiäis itteensä ähkyyn :(
Ja minä tiedän kyllä kilojeni kertymisen " salaisuuden" : viikonlopun siiderit, pizzat ja ' juustoillat' , sekä liian vähäinen liikkuminen. Arkisin vaikka söisikin normaaliruokaa, niin viikonloppuinen 2 päivän mässytys kyllä pitää kilot lantiolla tiukasti.
t. 162/70