Kerrotteko minulle, miten tilille saa laitettua käteistä automaatilla?
Saako millä automaatilla tahansa laitettua seteleitä käyttötilille? Neuvokaa kokematonta
Kommentit (24)
Ei mahdollista,pankkiin jossa voivat kysellä rahojen alkuperää.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla talletusta varten oleva automaatti. Osalla pystyy tallentamaan vain seteleitä, osalla myös kolikoita.
Missä näitä on, löytyykö Pasilasta?
googlaa TalletusOtto. Ainakin Redissä ja Itiksessä on.
TalletuOtto-automaatilla, jos on pankkikortti.
Kyllä ne pankissa kyselevät suurten rahamäärien alkuperää. Mutta jos nuori vie vaikka lakkiaisten jälkeen, tuskin hirveästi kysellään.
Katso kartalta talletusautomaatin sijainti.
En tiedä Pasilasta, mutta meillä on paikallisessa Prismassa talletusautomaatti, joka ottaa myös kolikoita.
Ei kaikki pankit ota vastaan otto-automaatilta. Esim handelsbanken ei ota.
Googletin ja tässä kaupungissa näköjään kaikilla Ottoautomaateilla voi jo nykyään tallettaa seteleitä. Kolikoita kolmessa. Ei ole iso kaupunki.
Kait se on helpointa kirjoittaa kysely keskustelupalstalle, eikä itse viitsi etsiä tietoa. Jos ei tunne Otto-automaatteja ja keksi niiden sivuja, niin on kait jossain aika peräkylässsä asunut.
Vierailija kirjoitti:
Kait se on helpointa kirjoittaa kysely keskustelupalstalle, eikä itse viitsi etsiä tietoa. Jos ei tunne Otto-automaatteja ja keksi niiden sivuja, niin on kait jossain aika peräkylässsä asunut.
?
Jokaisella on oikeus tehdä mitä tahansa aloituksia av:lle.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Jokaisella on oikeus tehdä mitä tahansa aloituksia av:lle.Ohis
Ei kyllä pitäisi olla
Vierailija kirjoitti:
Missä itse asut kun niin fiksu ja filmaattinen olet?
1. Laita sirukortti laitteeseen
(Valitse Debit, jos sinulla on yhdistelmäkortti)
Anna tunnusluku
Valitse talletus
2. Talleta rahat automaattiin
Setelit
Seteleiden mukana ei saa olla kolikoita tai muita esineitä, kuten klemmareita tai kuminauhaa.
Kolikot
Kolikoiden mukana ei saa olla seteleitä tai muita esineitä.
3. Ota kuitti
Rahat ovat heti tilillä ja käytettävissä.
Suomalaiset kokee, että on noloa, kun joku kyselee miten jokin asia tehdään ja mikä on käytäntö. Itse ulkomailla asuvana en tiedä Suomen kaikkia käytäntöjä, joten joudun paljon googlettamaan ja kyselemään.
Täällä on osuuspankin aulassa sellainen automaatti. Ensi laitetaan pankkikortti sisään. Kysyy tunnuslukua, sitten se kysyy talletatko seteleitä ja painaa sitä nappulaa ja luukku aukee ja laita setelit sisään ja se kone alkaa laskemaan, sitten kysyy talletatko kolikoita paina kyllä tai ei. Sitten se laskee kolikot jos laitoit niitä koneeseen. Lopuksi antaa kuitin kun painaa että ettet talleta enää. Talletin kerran 5000 euroa kun voitin kenosta. 5000 euroa voi tallettaa kerralla.
Eilenkin kävin tallettamatta 60 euroa koska voitin pitkävedosta. Vein rahaa tilille että voin ostaa bensaa automaatista ja maksaa kortilla.
Työtön mies kirjoitti:
Eilenkin kävin tallettamatta 60 euroa koska voitin pitkävedosta. Vein rahaa tilille että voin ostaa bensaa automaatista ja maksaa kortilla.
Eikö olisi vaan helpompaa veikata Veikkauksen netissä, jolloin saisi veikkausvoitot suoraan omalle tilille? Ei tarvitsisi täytellä kuponkeja kioskilla ja hakea voittoja käteisenä.
-ohis
Pitää olla talletusta varten oleva automaatti. Osalla pystyy tallentamaan vain seteleitä, osalla myös kolikoita.