Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokapäiväinen fraasi lihavalta ystävältäni:' mä en oo tänään taas syöny mitään' ...

Vierailija
06.06.2007 |

Ja sekös mua aina kummastuttaa, kun sitä ylipainoa on kuitenkin kaverilla sellaset 30kg. Että mistä se läski sitten kasaantuu, kun ei koskaan syö mitään?;)

Muutenkin kaveri aina selittää, kuinka laittaa leivänpäälle vaan kurkkua...ei koskaan syö pitsaa tai käy hampparilla....juo vaan laittikolaa...kaikki on aina superterveellistä ja kevyttä:) Kummallista. Miksi ystäväni ei sitten ole HOIKKA?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten asia on, läskit?

Vierailija
2/26 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan kaveriani yli kaiken, ollaan tunnettu 30 vuotta. Mitä pahaa on, jos ihmettelen tätä asiaa? En mä pahalla, ku ehkä vähän...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että elimistö vetää säästöliekille itsensä ja sitten kaikki otetaan irti siitä vähästäkin mitä syö.

Mä en ymmärrä sitä, että miten ihmiset kuvittelee että läski poistuu kun syö vaan satunnaisesti sillä ainakaan oma aineenvaihduntani ei toimi sillä ja nestettä ja rasvakudostakin alkaa kertyä. Liikunta auttaa ja sitten pitää syödä ja ennenkaikkea tärkeää taitaa olla se mitä syö, mullakaan ei light-jutut toimi ollenkaan.

Tasainen energia, tasainen kulutus. Syötävä on, etenkin lihavan, muuten lihoo lisää.

Vierailija
4/26 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin on, syynä voi tosiaan olla tuo, että ei huomaa naposteluaan. Ja sen lisäksi hidas aineenvaihdunta ja tottumus napostella makeaa, rasvaista ja suolaista.

Vierailija
5/26 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se välttämättä ole syönyt mitään mutta sitten illalla syö?

Vierailija
6/26 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, sitähän sanotaan et jos lopettaa kokonaan syömisen, elimistö menee säästöliekille..

Vierailija
7/26 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se vuosikausia se säästöliekkiteori päde. lihavat syövät kyllä, yli tarpeensa.

Vierailija
8/26 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä juttu, tiedän, mutta niin se vain minun työssäni menee.. Aamulla syödään leipää ja aina tuonne klo 16 asti hyvinkin niukasti ja terveellisesti (ruisleipää ja joskus rasvatonta jugurttia). Sitten pääsee kotiin, jossa syön vasta " kunnon ruuan" joka voi olla mitä tahansa ja ne herkuttelut jää kotiin. Joten ehkä ne minunkin työkaverit ihmettelee miten mä voin olla näin läski työpaikan eväillä :)

t. yksi läski

Vierailija
9/26 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

määrään ruokaa niin sitten jatkossa lihoo helposti vähemmästäkin. Siksi laihdutuskuurit on pahasta, elämäntapamuutos hyvästä.

Vierailija
10/26 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

168/116

Vierailija
11/26 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuorokauden KOKONAISENERGIAMÄÄRÄ on se ratkaiseva tekijä, ei kellonaika.

Vierailija
12/26 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaloissa, selässä, polvissa ei mitään häikkää

Pään kanssa niin ja näin. Nyt taas ei haittaa, välillä kauheita itse syytöksiä asian suhteen. Raskausaikana kävin ravintoterapeutilla ja hän lisäsi paljon ravintoa ruokavaliooni (mitään ei poistanut). Raskaus meni hyvin...

Syön päivässä todella vähän ja paljon liikkuvan lapsen perässä tulee juostua päivässä valtavia määriä. Silti kilot vaan ei häviä.

Tai no neljännes vuodessa 8 kg, mutta kuitenkin. Suhteessa ei ollenkaan

Vierailija
13/26 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla on siis se tilanne, että päästin itseni lihomaan niin, että nyt on 15 kg ylipainoa. Nyt syön yleensä terveellisesti ja asiallisesti, joskus mässäilen, joskus vastineeksi koetan pantata. Pointti on se, että painoni on pysynyt kohta 2 vuotta tosi tarkasti samoissa lukemissa. Satojen grammojen tarkkuudella. Eli vaikka ulkomuotoni on kaikkea muuta kuin hemaiseva noitten kilojen takia, voi ihan hyvin olla totta, että en olen jonakin päivänä syönyt " mitään" . Jos mulla on menossa yritys saada painoa laskemaan edes puoli kiloa.

Vierailija
14/26 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se ei ole päällimmäisenä mielessä

Vierailija
15/26 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa puoli levyä Fazerin sinistä. Kyllä sitä painostaan ja syömisistään puhuu nimenomaan silloin, kun yrittää laiduttaa eikä ole syönyt " mitään" . Tai vähän. Ei-mitään-syöminen ei ole kyllä hyvä tapa laiduttaa, se on sanottava.

Vierailija
16/26 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisleipä (päällä sipaisu rasvaa, kurkkua)

20 viinirypälettä

5 dl pepsi maxia

Ruisleipä (sipaisu rasvaa, kurkkua) *2

2 tl valmis lasagnea

Ruisleipä, ohuen ohut kinkkusiivu, kurkkua, sipaisu rasvaa

Vierailija
17/26 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin lihavilla on tuo pakkomielle todistella kaikille kuinka terveellisesti (muka) syövät.

Vierailija
18/26 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

2 tl valmis lasagnea

Vierailija
19/26 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen kaksi leipää korvaantui lohipastalla

mies söi tänäänkin kunnon ruuan, mutta minulle ei taaskaan maistunut

Vierailija
20/26 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin eräs reilusti ylipainoinen ystävä väitti aina ettei ole syönyt mitään tai sitten vain hyvin vähän ja terveellisesti. Paino kuitenkin nousi koko ajan.. Koulussa ei syönyt muuta kuin salaattia ja ruisleipää eikä kuulemma koskaan käytä rasvaa leivällä ei myöskään makkaraa tai juustoa, salaattia söi paljon. Jos autossa tai hänen kotonaan oli karkkia tai roskaruokaa ja yleensä niitä oli heillä paljon, olivat ne aina hänen isän ja äidin.

Nyt ystäväni on laihtunut reippaasti. On edelleen pyöreä, mutta huomattavasti laihempi. Hän on nyt UPEA ja energinen ja nauttii uudesta ulkomuodostaan. On myöntänyt, että nyt hänellä on oikeasti terveellinen ruokavalio. Silloin aikaisemmin hän oli kuulemma jopa uskonut itsekin noita juttuja, vaikka oli syönyt välillä päivittäin vain pelkkää moskaa. Ei vaan ollut kehdannut myöntää, että lihavuus oli oikeasti hänen omaa syytään eikä ollut itsekuria lopettaa mässäilyä.