Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita suurperh.äitejä jotka eivät kaipaa...

06.06.2007 |

kauheasti menemistä kodin ulkopuolelle.Eli riittää kaupas käynti tai kampaajalla,tai piipahdus ystävällä mut harvoin nämä..Itse olen tällänen ja se kummastuttaa monia..Olen ollut 15 vuotta kohta kotiäitinä..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin tiedä, kuulunko kategoriaan jota hait, koska reissaan aika paljon lasten kanssa. Mulla on lapset 1v, 2,5v, 6v ja 7v ja niiden kans kuljen aika paljonkin, mutta oikeastaan noita pakollisia kauppareissuja ja sit joka päivä käydään metsässä. Siellät tuulettuu äidinkin pää sopivasti :D Meillä on lähikauppaankin 10km/suunta, joten kaikki asiat on hoidettava autolla ja siinä samalla sit käydään usein vielä metsässä koirat lenkittämässä.

Mutta en ole sillä tavalla koko ajan haikailemassa muualle kun yks tuttavani, joka lähtee aina miehen kotiuduttua jonnekin " omaa aikaa" viettämään.

Mulla riittää kotona niin paljon töitä, etten tosiaan kaipaa kodin ulkopuolelle. Välillä tässä keväällä meni viikkokin, etten poistunut kotoa, mies kun hoiti kauppa-asiat yms. Mutta kyllä se oli jo sietokyvyn rajoilla, tunsin erakoituvani kokonaan :D

Vierailija
2/2 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyi..Juu tarkotinkin just lähinnä ns.oman ajan hakemista...Eli mulle piisaa noi edellä mainitut asiat..Olen toki saanut kuulla kun aina kaupas olet yksin,mut näin meillä ja sillä siisti..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän