G:MItkä piirteet toisissa naisissa ovat mielestäsi
kauniita? Siis, mihin kiinnität huomiota toisissa naisissa(Ei_nyt_mtn_lesbo-juttuja). Eli siis, millaisia piirteitä pitää nainista löytyä, jotta voisit määritellä heidät kauniiksi??
*Isot silmät
Mä en katso silleen naisia, mutta joskus tulee mieleen, että oispa ihana, jos itselläkin ois tuollaiset silmät tms..
Kommentit (10)
Tasainen ja kuulas.
Sitten vahvat ja elinvoimaiset hiukset, suuret silmät. Pitkät ja hoikat jalat.
Paksut kauniit hiukset.
Sopusuhtaiset kasvot, ei tarvi olla mikään nukke.
Tietynlainen luonnollisuus ja eloisuus olemuksessa.
Jos jollain on sellanen " tanssijan" vartalo, kiinteä mutta muodokas, huomaan jääväni tuijottaan... Samoin jos on paksu tukka niin kateeks käy :)
Että sori vaan jos kyylään, ei millään pahalla vaan päin vastoin!
-kauniit kasvot ovat tärkeät, ei mitään häiritsevää kauneusvirhettä kasvoissa
-katson aina hiuksia: hyvä kampaus joka sopii kantajalleen
-normaalipainoisuus on pop, ei liian laiha eikä lihava
Sopusuhtainen vartalo
Tyylikkäät vaatteet
Mielestäni kauniit kasvot
Ja jos tähän pakettiin saa vielä hienon persoonan niin voisi sanoa täydelliseksi.
- suurehkot huulet
- suurehkot rinnat
- kapea lantio
- hyvin hoidetut kädet (lakatut, pitkät kynnet)
yksityiskohdista ehkä täyteläiset huulet (ei mitkään joliemaiset, mieluummin Monica Belluccimiaset), suurehkot silmät, avoimet hymyilevät kasvot.
Myös pukeutumistyyli, luonnollisuus, tykkään sellasista ' dear in the headlights' -tytöistä ;)
kroppa ja kasvot kuorrutettuna kauniilla vaatteilla :)