Onko kukaan eronnut vain sen takia että haluaisi olla sinkku?
Kommentit (3)
asutaan isossa ok talossa lähiossä - se tulee kalliiksi
mielummin asuisin lähempänä kaupunkia kerrostalossa
mieheni ei pienessä eikä kerrostalossa viihdy
haluan pienen auton - olen kyllästynyt näihin hirvittäviin farmareihin. Se on mieheni unelma auto
olen kyllästynyt laittamaan ruokaa. Haluaisin syodä valmisteita ja käydä ravintoloissa. Miehen takia ja säästävyyden takia on laitettava alusta asti ateria
haluan matkustaa ja pitää hauskaa
mies valittaa jos en edes viikonloppua jaksa kotona olla.
haluaisin myos useammin kutsua vieraita. haluaisin että olisi omaa aikaa. haluaisin että joku ei ole heti valittamatta jos koti ei ole puti puhdas.
ja en kestä maata mieheni kanssa enään
haluan voida tehdä omat päätokset rahankäytostä ja autonostosta jne.
viimeksi tuli kauhea riita autosta. se pitää uusia kun on jo niin vanha ja minä en farmaria huoli. maksanhan minä siitä autosta kuitenkin itse ainakin suuren osan joten minulla on sanomista asiaan.
niinhän?
-- ap
onpa pintapuoliset ajatukset, jos asunto ja auto ratkaisevat...ehkä koet, että miehesi määräilee sinua liiaksi?
Eikös se että haluaa olla sinkku, ole loppujen lopuksi ainoa syy erolle?