Rikas, älykäs, terapiassa käyvä mies, jolla menee vaimonsa kanssa helvetin huonosti vastaa kysymyksiin.
Kommentit (70)
Petit vaimoasi, ja sitten ihmettelet miksi hän ei halua sinua ja ei osoita rakkautta sinua kohtaan? Olisiko sinun omalla käytökselläsi jotain tekemistä asian kanssa?
Jouduin kerran tilanteeseen, jossa jouduin punnitsemaan itseni ja toiveeni - haluanko kerran elämässäni kokea tilanteen, jossa saan toteuttaa unelmani olla kahden naisen kanssa samanaikaisesti vai valitsenko mieluummin pidättäytymisen. Valitsin kokemuksen.
Olet jonkinlainen kotivävy kenties?
Vierailija:
joka nauraa, pitää hauskaa, ei ota asiota niin vakavasti. Sellainen on joskus ollutkin. :DMukavan sivistyneen avarakatseisen humanistitaidetytön.
Haluan hellyyttä ja läheisyyttä ja en saanut sitä kotoa. Minusta tässä ei mätä mikään.
ja miten suhtautuisit jos hänkin pettäisi sinua?
mies. Kukaan ei voi olla muuttumatta kyyniseksi , jos tuolla tavalla juostaan vieraissa.
Vierailija:
Ehkä sinun pitäisi etsiä viisautta, menisi paremmin vaimonkin kanssa.
mukavampi ihminen kuin älykkääksi esittäytyvä. kaikki normaalilla järjellä varustetut ihmiset ovat älykkäitä. minä olen ja tiedän sen. olen silti mukava luonteeltani. kyllä jokaisella pitäisi sen verran omanarvontuntoa löytyä että kehtaa sanoa itseänsä älykkääksi. paitsi jos tietää olevansa tyhmä kuin vasemman jalan saapas.
Ystäväni sanoi minulle joku aika sitten suurin piirtein näin: " kaikesta huolimatta tämä on se ihminen, jonka kanssa haluaisin kasvaa vanhaksi."
Minä en valitettavasti näe tätä asiaa positiivisena.
Kysymys. Mitä vaimosi haluaa ja tarvitsee sinulta?
Vaimoni on myös antanut minulle eksplisiittisesti luvan käydä vieraissa, En ole kuitenkaan sitä yhden hairahdukseni jälkeen tehnyt.
Miksi turhaan elää ihmisen kanssa, jos ei teidän välillänne ole sitä tärkeintä, pyyteetöntä ja vilpitöntä, toisen parasta haluavaa rakkautta?
Mielestään älykäs, materiaalisesti rikas, vaimoaan pettävä, kokemuksia keräävä, työ menee kaiken edelle kunnes tulee pakkopysähdys, mielestään se herkempi osapuoli, herkkyys on vain omaa herkkänahkaisuutta. Vaimosi on taitanut huomata, että sinulla ei oikeasti ole muuta annettavaa kuin materiaa ja sehän ei riitä.
12 ja joku muukin numero.
Kaikesta voi tulkita, että vaimoni tekee velvollisuutensa valtiolle.
Minusta tuntuu, kyllä useimmiten, että vaimoni on se herkempi, ja hän kokee riittämättömyyden tunnetta enemmän kuin ällötystä.
kuin olisit aina mielestäsi oikeassa ja ihmettelet sit vilpittömästi kun vaimosi ei halua sinua.
Nussittavia tästä maailmasta kyllä löytyy. Minä tahdon onnellisen perhe-elämän,
silloin kyyniseksi?