Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++ ENSIKOT kesäkuussa +++

05.06.2007 |

[color=00868B]Haaveilemme ensimmäisestä ikiomasta vauvasta, mutta jostakin syystä Täti Punaisen sijaan Herra Haikara on eksynyt matkalla ja tarvitsee nyt vähän apua! Tutkimuksiin ja hoitoihin on siis tiemme käynyt.

[color=00C5CD]Mukaan mukavaan joukkoomme saavat liittyä kaikki halukkaat esikoistaan toivovat, oli sitten hoitopolkusi vasta alussa tai olet ehtinyt jo sitä pidemmälle kulkemaan!

[color=00868B]Esittelethän itsesi vastaamalla tähän viestiin. Jos

esittelyssäsi on myöhemmin lisättävää tai muutettavaa, vastaa taas, niin päivitämme tietosi.

[color=00E5EE][b][size=2]Ensikot:[/b][/size][/color]

[color=FF69B4]Adette

[color=CD1076] Ikä: Molemmat 27 vuotiaita

Yritystä takana: Syyskuusta 2005

Hoidot: clomit+terolutit. munatorvien aukiolo tutkimus joka ok. verikokeita liuta otettu musta josta löytyi vika keskenmenoille (2 keskenmenoa 8/2006 ja 10/2006 ) verenhyytymistekijöissä häiriö. Viimeistään kesäkuussa 2007 jatkuu tutkimukset/hoidot.

[color=00E5EE]~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~ +~+~+~

[color=FF69B4]Afternoon

[color=CD1076]Ikä: molemmat vuosimallia -73

Kotipaikka: Etelä-Pohjanmaa

Virallinen yritys aloitettu 07/05, pillerit jätetty pois 04/05

Tutkimukset: verikokeet, simppatesti, aukiolotutkimus, useita ultria, 4

kiertoa clomifenia, 2 inssiä tehty tuloksettomina. Siirrytään yksityiselle

hoitoihin 17.1. lähtien. Vikana ilmeisesti ovuloimattomuus, muuta syytä ei tiedossa.

[color=FF69B4]amalia78

[color=CD1076]Eli mulla ikää 27v, mies samaa vuosimallia

Kotipaikka: pohjosen tyttöjä olen

Yritys aloitettu 04/05

Tutkimukset: miehen simpat tutkittu, hitaita ovat, mutta muuten ok. Laparoskopia tehty ja siellä kaikki hyvin. Ensimmäinen inssi 02/07.

[color=FF69B4]AnnaLeena78

[color=CD1076]Ikä: 28 v, mies 31

Asustellaan etelä-suomessa.

Yritystä takana: Esikoista ollaan yritetty nyt viitisen vuotta, ja ilman mitään tuloksia.

Tutkimukset: Meillä vika miehen simpoissa, vasta-aineita, yms.., Hoitohistoria meillä on sellainen, että meidät laitettiin suoraan ivf:n, eli meille ei siis ole tehty inssejä. Lääkäri sitä mieltä, ettei niistä olisi tulosta tullut. Nyt siis ensimmäinen ivf takana. [color=00E5EE]~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~ +~+~+~

[color=FF69B4]_apila_

[color=CD1076]Ikä: minä 84 ja mies 83

Asuinpaikka: pohjanmaalla asustellaan

Yritystä takana: tammikuusta 06

Tutkimukset: munasarjat aukiolotutkimuksessa auki. Seuraavaksi verikokeita ja miehen simpat syynissä.

[color=FF69B4]Buumi73

[color=CD1076] Ikä: kumpikin 33v.

Kotipaikka: Pääkaupunkiseutu

Pillerit jätetty pois 01/06

Tutkimukset: verikokeita, ultria, simppatesti. Oma kierto olematon, sitä käynnistämään Terolut-kuuri ja eilen ensimmäinen Puregon-piikki, maanantaina ultraan...

[color=FF69B4]Brooke73

[color=CD1076]Ikä: minä 33, mies yli 40-v.

Mistä kotoisin: Kaakkois-Suomesta

Yritystä kesäkuusta -05, tutkimukset aloitettu tammikuussa -07. Vikaa löytyi molemmista: miehellä huonot siittiöt ja vasta-aineita, minulla hormonihäikkää. Mies saanut lääkitystä joka auttoi vähän mutta ei ratkaisevasti. Hoitona meillä ICSI, ja ensimmäinen yritys on huhti-toukokuun vaihteessa.

[color=FF69B4]desejo, yleensä vaan dese

[color=CD1076]Ikä: sekä minä että mieheni 28v.

Yritys aloitettu 09/05

Tutkimukset: Perusverikokeet otettu 04/06, kaikki ok. 06/06 ultrattu

pco-tyyppiset munasarjat, gyneltä lugesteronia kiertoja tasoittamaan. 09/09 gyne totesi, ettei ovista taida tapahtua luomusti kuin silloin tällöin

sattumalta ja sain sitten clomit. Resepti odottelee vielä kaapissa, mutta

eiköhän apteekkireissu ole edessä jo ensi viikolla. Miehellä on lähete

simppatutkimuksiin, mutta hidasteena on aikataulusta johtuvia

järjestelyongelmia. Ehkäpä sekin saadaan vielä hoidettua.

[color=FF69B4]-Diina-

[color=CD1076]Ikä: minä 26, mies 27

Asuinpaikka: Etelä-Suomi

Yritys aloitettu: 10/05

Tutkimukset: Tutkimuksissa selvisi, että en ovuloi ainakaan joka kuukausi, joten tilannetta korjaamaan määrättiin Clomit 02/07. Eka Clomikierto ei auttanut, nyt annos tuplattu. Kiertoa säännöllistämään sain Terot. Aukiolotutkimus ok. Mieheltä otettu 2 x näyte, tulos normaalin rajoissa, hieman hitautta. Inssiä ei päästy tekemään kevään 2007 aikana, syynä ovuloimattomuus. Nyt kesä taukoa ja syksyllä toivottavasti nopeasti tositoimiin. Menopurit ja Clomit odottavat kaapissa klinikoiden kesätauon päättymistä.

[color=FF69B4]ElisaDay tai pelkkä ED

[color=CD1076] Ikä: 29 v., mies 31

Mistä kotoisin: pk-seudulta

Koska yritys aloitettu: 02/05

Mitä tutkimuksia tehty: miehellä siittiöitä vähän & hitaita, minulla ei

ainakaan kierronkartoituksessa ovulaatiota. Jonotellaan ICSI:in julkisella

puolella.

[color=FF69B4]hapö2

[color=CD1076]Ikä: molemmat -78

Kotipaikka: pääkaupunkiseutu

Yritys aloitettu: ¿tositoimiin¿ 02/06, pillereistä luovuttu vähän aiemmin

Tutkimukset: pco-tyyppiset munasarjat todettu 02/07, aukiolotutkimus oikea puoli ok vasen??, lisäksi verikokeita ja ultria. Simpat epänormaaleja ja vähän.

Hoito: yksi inssi touko-kesäkuussa ja sitten ICSI

[color=FF69B4]hellikki

[color=CD1076]Ikä: vuosirenkaita kertynyt itselle 32, miehelle 35

Kotipaikka: Pk-seudulla asutaan

Yritys aloitettu: esikoinen on ollut toiveissa elokuusta 2005 lähtien.

Tutkimukset ja hoidot: kaikki ensivaiheen tutkimukset takana ja toukokuussa on tarkoitus tehdä ensimmäinen inssi.

[color=FF69B4]hyntty-

[color=CD1076]Ikä: Ikää mulla on 22 ja miehuudella 23

Kotipaikka: asustellaan täällä melkeen pääkaupunkiseudulla

Yritys alotettu: 3/06 ja eilen oli sitten ensimmäinen polikäynti lääkärillä.

[color=FF69B4]Jessica

[color=CD1076]Ikä: Minä 31, mies 34

Kotipaikka: Turun seutu

Yritys aloitettu: 05/05

Tutkimukset aloitettu 9/06; kaikki ok (lievä endoepäilys); inssit 12/06, 02/07, 03/07 negaa. Seuraavaksi ivf syksy -07.

[color=FF69B4]Juliaana-82

[color=CD1076]Ikä: vm -82, mies -78

Kotipaikka: Pohjanmaalla asustellaan

Yritys aloitettu 04/06

Tutkimukset: PCO-tyyppiset munasarjat todettu 05/07, johon aloitettu Metformiini ja Clomit. Miehen simpat tutkimuksen alla seuraavaksi.

[color=FF69B4]Kathy@

[color=CD1076] Ikä: minä vm.-79, mies vm.-78

Kotipaikka: Jyväskylän maalaiskunta

Yritys aloitettu 09/05

Mulla todettu PCO 05/06, miehen simppatestissä todettiin, että epänormaaleja siittiöitä normaalia enemmän. Lääkityksenä on ollut nyt terolut. Kolme viimesintä kiertoa syönyt terojen lisäksi clomeja, Clomit eivät saaneet muniksia kasvaan eli en ovuloi ollenkaan. Kesän hoidot tauolla ja syksyllä aloitetaan Menopurin pistely ja toivottavasti päästään ensimmäiseen inssiin.

[color=FF69B4]Keiju

[color=CD1076]Ikä: 29v. (mies 28v.)

Kotipaikka: Itä-Suomi

Yritys aloitettu: pillerit jätettiin pois 8/2005. " Tositoimiin" ryhdyttiin

2/2006. Terolut aloitettu 5/2006. Teroista huolimatta kierto muuttunut taas epäsäännölliseksi. Clomit aloitettu 01/07. Siemenneste erinomaista.

[color=FF69B4]Killa

[color=CD1076]Ikä: molemmat 31v

Kotipaikka: Helsinki

Yritys aloitettu: 8/05

Perustutkimukset tehty. Vikaa ei löytynyt. Inssiä suositeltiin ekaksi hoidoksi. Hoidot aloitettiin huhtikuussa -07.

[color=FF69B4]käärö

[color=CD1076]Ikä: minä 24 ja mies 27

Kotipaikka: Pohjois-suomi

Yritys aloitettu 06/04

Tutkimukset: mulla on todettu etten ovuloin tai sitten ovuloin todella harvoin, endo epäily. Clomeja syöty 3 kiertoa 50mg ja 100mg, ilman ovista ja tulosta. Miehen simppatestin tulosta odotellaan

[color=FF69B4]-marge-

[color=CD1076]Ikä: olen 25v. ja mieheni 26

Kotipaikka: hämeessä asustellaan.

Yritys aloitettu 05/06

Tutkimukset: pco-tyyppiset munasarjat todettu 11/06. Simpat ok, kierronkartoitus mahdollisimman pian. Clomit ja puregon kokeiltu, ei sopineet (sekoittivat tuotannon täysin). 02/07 lähete ivf-jonoon julkiselle puolelle, yksityisen vastausta odotellaan. [color=00E5EE]~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~ +~+~+~

[color=FF69B4]Naksu

[color=CD1076]Ikä: Molemmat ollaan 26-v.

Kotipaikka: Tampere

Yritys aloitettu: 09/2005

Tutkimukset: Tehty kierronkartoituksia, ssg, ultria, simppatestit, ei mitään vikaa missään. Inssit 12/06, 02/07, 05/07 kaikki negaa ja lisäksi suunnitellut mutta ei toteutuneet 01/07 ja 03/07. Viimeisessä inssissä todettu mun kropan toiminta täysin ennustamattomaksi ja oikukkaaksi > ivf suunnitteilla JO vkolle 26!

[color=FF69B4]-ninnuli1-

[color=CD1076]Ikä: Molemmat ollaan 27v.

Mistä päin: Kaakkois-suomi

Yritys aloitettu: 04/05

Tutkimukset: Aloitettu elokuussa 06. Miehen simpat, verikokeita, ultra.

Muuten kaikki ok, paitsi pco-epäily. Aukiolotutkimus ok, Metforem-lääkitys ovulaation tukena tällä hetkellä ja maalis-huhtikuussa alkaa " oikeat" hoidot. Yllätys luomuplussa juuri ennen hoitojen aloittamista, mutta KM 5/07.

[color=FF69B4]-piggeliina

[color=CD1076]Ikä: 32v, mies 31v

Kotoisin ollaan Etelä-Suomesta

Yritys aloitettu: pillerit jätetty pois 09/2001

Tutkimukset: clomit+terot 3kiertoa 07/2002 tuloksetta, 02/2006 hoitoihin yksityiselle, jossa verikokeet, ultrat, munatorvien aukiolotutkimus tehty ja kaikki oli ok. Mulla vaan pitkät kierrot, ei pco epäilyjä. Miehen simpat tutkittu 2 kertaa ja eka oli normaali ja toinen normaalin rajoissa. Pelkät clomit uudestaan 06 ja 07/2006 tuloksetta. Tuplaclomit 04/2007 ja samaan kiertoon inssi 05/2007.

[color=FF69B4]Rouwa

[color=CD1076] Ikä: minä 24v. ja ukko 25v.

Kotipaikka: Pirkanmaa

Yritys aloitettu: 06/06

Taustaa: 2003 endo epäily, 08/06 PCO, minulla ei ole spontaaneja menkkoja enkä myöskään luomusti ovuloi

Tutkimukset: Miehen simpat tutkittu, jotka ovat hyvät, ultria tehty,

clomeja+teroja kokeiltu (eivät sopineet ja käyttö kiellettiin :( ). Vuoden

lopusta saadaan lähete TAYS lapsettomuuspolille. Sitä ennen ei tehdä enää mitään.

[color=FF69B4]s-a-a-r-a, saara vaan;)

[color=CD1076]Ikä:minä22v, mies 23

Mistä kotoisin: tampereen lähikunta...

Koska yritys aloitettu:09/04 on pillerit jätetty pois

Mitä tutkimuksia tehty:mieheltä on tutkittu simpat, niissä vähän häikkää, eli määrä hiukan pienempi kun olis suotavaa ja myös epämuodostuneita on niistä osa. testosteronitaso myös hiukan matala. tosin näiden kummankaan asian ei kuulemma pitäisi ratkaisevasti lapsettomuuteen vaikuttaa...? sitten vielä joku kromosomitutkimus on otettu, mutta tulokset ei ole vielä tulleet. itelle tehty jotain verikokeita...en muista tarkalleen mitä, jotain hormoneja niistäkin mitattiin,niissä kaikki ok. ja myös sokerirasitustesti, kuu-lemma varmuuden vuoksi että jos olis jotain sokerihäikkää joka estäis

ovuloimasta.kaikki kuitenkin ok. munanjohtimien aukiolotutkimus myös

takana,sekin ok. kaks tuloksetonta inssiä takana, nyt on mies

clomifen-kuurilla, ja tää kierto on taukoa, ja sit joulukuussa taas uusi

yritys.

[color=FF69B4]sannuli-80

[color=CD1076]Ikä: Minä 26 ja mies vuoden vanhempi

Kotipaikka: Olemme lounais-suomesta

Yritys aloitettu: pillerit lopetettu alkuvuodesta 2004, tehokkaasti aloitettu yritys elokuussa 2004

Tutkimukset: Siemenneste todella hyvä, ovuloin normaalisti.

Aukiolotutkimuksessa munajohtimet todettiin tukkeessa oleviksi ja niitä yritettiin laparoskopiassa avata siinä kuitenkaan ilmeisesti onnistumattta ja eka ivf hoito nyt ohitse ja mäkeen meni se yritys ja nyt viikolla 7-8 toivottavasti päästään PAS hoitoon. Mulla myös pco toisessa munasarjassa,toinen munasarja onkin vähän niinkuin nuukahtanut..edes stimuloimalla siihen ei saatu potkua. Hoidossa olemme käyneet ensin tyksissä ja nyttemmin turun ava-klinikalla.

[color=FF69B4]s-k-

[color=CD1076] Ikä: molemmat 23, mies muutaman kuukauden nuorempi

Kotipaikka: Oulun seutu

Yritys aloitettu 05/06

Tutkimukset: simppatesti (vastausta ei vielä tiedossa), ultra, jossa näkyi helminauhaa molemmissa munasarjoissa (lääkäri positiivisilla fiiliksillä, minä en)

[color=FF69B4]tuutimari

[color=CD1076]Ikä: Ollaan miehen kanssa molemmat 31 v.

Mistä päin: asustellaan Pohjoisessa Suomessa.

Yritys aloitettu: Ensimmäinen lapsi ollut toiveissa jo yli kaksi vuotta ja " todellinen" yritys aloitettu 10/05 (kun huomattiin, että ei se tullutkaan kun on tullakseen... :).

Tutkimukset: Viime syksynä on tehty kaikki perustutkimukset (siittiöt ok, hormonilabrat ok, munatorvet ok) ja siis selittämättömiä ollaan.

Hoidot: Muutaman kierron ajan Lugesteroni loppukierrossa (lyhyeen kiertoon ja tiputteluun) ja nyt kevään ajan Clomifeneja. Kesän jälkeen ollaan päätetty lähteä järeämpiin hoitoihin, jos ei vielä sittenkään tulosta ole tullut.

[color=FF69B4]Vannis

[color=CD1076]Ikä: 25, mies 26

yritys aloitettu: 3/05

tutkimukset: verikokeet kaikki ok, SSG normaali, 10/06 todettu PCO, simpat melko ok (epämuodostuneita paljon, mutta kokonaismäärä hyvä)

hoidot: clomeja 3 kk/2006, 1. IVF 1/07, 2. IVF tulossa 4/07 [color=00E5EE]~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~ +~+~+~

[color=FF69B4]VihervaaranAnna

[color=CD1076]Ikä 28, mies 25.

Paikka: Lounais-Suomi

Taustat: ekat PCO-epäilyt 3/2006, nyt diagnoosi varmentunut.

Lääkitys: E-pillerit jätin 11/2005, mutta ehkäisy pois kokonaan vasta

5/2006, Terolutit sain jo 3/2006 ja Clomifenit aloitin yhdellä tbl/pvä

10/2006. Mies simppatesteissä 11/06, jatkotutkimukset ja mahdollisesti ICSI edessä. Hoitojonossa olemme julkiselle puolelle. (Jonoon 12/06.) Clomit lopetettu.

[color=FF69B4]YksityinenAsia

[color=CD1076]Ikä: Minä -71 ja mies -69 (siis patavanhoja molemmat)

Sijainti: Yhdysvallat

Yritystä: vähän on ja off vuodesta -97 (siis vuosiin ei olla yritettykään)

Hoitoja: ei vielä mitään, menossa ollaan kyllä

[color=FFC0CB]*********************************************************

[color=00E5EE][b][size=2]Plussanneet Ensikot:[/color][/b][/size]

[color=FFC0CB]*********************************************************

[color=CD1076]milka1

[color=FF69B4]Ikä: 32

Mistä kotoisin: pk-seutu

Koska yritys aloitettu: klinikalla eka käynti tammikuussa 06

Mitä tutkimuksia tehty: aukiolot, progesteronit ym hormonit, kilpirauhaset, toistaiseksi ei syytä löytynyt miksi ei toimi, takana 5 inseminaatiota luonnonkierrolla, 1 hormoneilla joka johti raskauteen, josta km rv8. Uusi raskaus seuraavasta inssistä.

[color=CD1076]EmmaEmilia eli lyhyesti EE

[color=FF69B4] Ikä: minä ja mies molemmat vuosimallia -79

Kotoisin: Pohjois-Suomesta

Yritys aloitettu: tammikuussa 2005

Tutkimukset: miehen simppatesteistä paljastui karu totuus eli omia siittiöitä ei ole lainkaan. Tilannetta yritettiin korjata kahdella hormonikuurilla, mutta se ei valitettavasti auttanut. Itselleni ei ole juuri tutkimuksia tehty paria verikoetta lukuun ottamatta.

Hoitohistoria: syksyllä 2006 tehtiin yhteensä 4 inssiä lahjasiittiöillä (1. luomukiertoon, 2. clomit+pregnyl, 3. clomit+pregnyl, 4. clomit+menopur+pregnyl) ja kaikista puhdasta negaa. Ensimmäinen IVF tammikuussa 2007, tuloksena 8 top-alkiota, joista 7 pakkaseen ja yksi siirrettiin. Tuosta tuoresiirrosta siis elämäni ensimmäinen plussa :)

LA (jos toivottavasti sinne asti päästään) olisi lokakuun puolivälissä¿

[color=CD1076]Bianco

[color=FF69B4] Ikä: minä 30, mies 32

Kotipaikka: pk-seutu

Yritys aloitettu 03/05

Perustutkimukset tehty loka-marraskuussa ja kaikki periaatteessa ok.

Ensimmäinen inssi 12/06, negaa. Toisesta, tammikuun 07 lopussa tehdystä inssistä siis tärppäsi, la on 23.10.07

[color=CD1076]Tuittu78

[color=FF69B4]Ikä: 28 ja mies 30

Kotipaikka: Espoo

Yritystä 12/04 alkaen ja hoitoihin hakeuduttiin 2/06. Kilpirauhasarvot saatiin kuntoon 12/06 ja elämäni ensimmäinen plussa tuli toisesta inssistä 2/07. LA olisi näillä näkymin 6.11, tosin todennäköisesti vielä muuttuu raskauden edetessä.

[color=CD1076]trixie2

[color=FF69B4]Ikä: Minä 27 ja mies 24v

Kotipaikka: Olemme pohjanmaalta.

Yritys aloitettu: Pillerit jätetty 05/05.

Tutkimukset: Simppatesti ok. Labrat ok. Aukiolotutkimus ok. Kaikki ok.

Eka ivf takana. Pakkaseen 6 alkiota ja siirtoon 1. Tulos nega. Seuraavaan kiertoon zumenon ja luge ja siirtoon 2. Toinen kiinnittyi ja la 9.12.07

[color=CD1076]kille75

[color=FF69B4]Ika: kumpikin vuonna -75 syntyneita

yritysta takana reilu vuosi (enaa ei itsekaan muista tarkalleen)

tutkimukset: Mitaan syyta lapsettomuuteen ei ole loytynyt. Nyt 11/06 kolme inssia takana ja neljas ensi viikolla. Tammikuussa olisi tarkoitus menna ivf:aan. 1. ivf ja tuoresiirto negaa ja eka pas plussaa. La 14.12.07

[color=CD1076]Tuiskutiusku

[color=FF69B4]Ikä: 25 v. ja miehellä 28 v.

Mistä päin: Itä-Suomi

Yritys aloitettu: 08/05

Tutkimukset: Tehty normaalit molemmille + miehelle lisäksi ultra. Selvisi, että miehellä vähän siittiöitä ja huonosti liikkuvia.

Hoito: ICSI huhtikuussa

Kommentit (146)

Vierailija
41/146 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tässä ollessa, aurinkoisena kesäaamuna :)

Killa, voisit kyllä sitä tätiä häätää meikäläisen suuntaa, että mä pääsisin alkuun inssipuuhissa ja sinä taas pääsisit mokomasta eroon :) Ajattele Killa, että sitten kun sulla alkaa loma on monet jo joutuneet palaamaan takaisin töihin ja kaateellisena miettivät, että olis kuitenkin pitänyt pitää se loma vähän myöhemmin...

Naksun oireita kävin Naksun omassa pinossa lukemassa ja kyllähän ne aika hurjilta vaikuttivat... toivottavasti se täti nyt löytäisi sinnekin ja pääsisit tyhmistä sumuista eroon!

Aqualle tervetuloa joukkoon mukavaan! Olen monasti ajatellut, että sen henkisen puolen hoitaminen on ihan yhtä tärkeää kuin fyysisenkin. Sitä vaan niin monesti unohtaa sen henkisen tämän hoitokarusellin keskellä. Omalla kohdalla me oltiin jo vuosia sitten päätetty ettei ollenkaan mennä hoitoihin ja eletään ihan onnellisena kahdestaan kissojen ja koiran kanssa, mutta sitten se mieli muuttuikin ja nyt en kyllä tiedä minkälainen episodi siitä seuraa jos tämä touhu ei tuotakaan tulosta :(

Nellamaijalle myös tervetuloa tänne Enskoihin! Teillä näyttää tutkimukset olevan jo ihan hyvässä vauhdissa ja hoiojen suunnittelukin jo meneillään... toivottavasti myös tulosta syntyy nopealla aikataululla!

Käärölle onnea matkaan uudella hoitopolulla, eiköhän ne siellä Oulun Väestöliitossa tiedä mitä tekevät ja toivottavasti miehesikin taipuu lähtemään mukaan.

ON: Täällä siis odotellaan seuraavaa kiertoa, jotta päästäisiin inssipuuhiin... Tänään olen menossa piipahtamaan lekuriin esittelemään tätä mun tuhruvuotoa, joka tosin on jo hiipumaanpäin, mutta haluan kuiteskin varmistaa ettei kyseessä ole mikään tulehdus :( En tiedä mistä moinen tuhru tuli, kun mulla ei normaalisti ole mitään välivuotoja ja nyt tietty huolettaa kaikki erilaiset vaihtoehdot... mutta eiköhän tämä tästä. Huomenna lähdetään reissuun, joten saanpahan ainakin jotain muuta ajateltavaa :)

Killa, ohessa sulle vielä päivitys listaan...

YksityinenAsia

Ikä: Minä -71 ja mies -69

Sijainti: Yhdysvallat

Yritystä: vähän on ja off vuodesta -97 ja nyt ihan tosissaan tutkimuksissa ja hoidoissa toukokuusta 07

Hoitoja: Tutkimuksissa kaikki kunnossa, miehellä myös. Ongelmana miehen ejakuloimattomuus yhdynnässä. Edessä kolme inseminaatiota alkaen kesä-heinäkuussa 07

Nauttikaahan Suomen suvesta rakkaat Enskat!

Yksis

Vierailija
42/146 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia]Oikein hävettää kun oon taas niin pitkä aika kun viimeksi oon kirjoittanut, mutta kiirettä on pitänyt ja oon koittanut työntää vauvajuttuja vähän loitommalle muutenkin ja keskittyä ihaniin eli häihin, jotka lähestyy hurjaa vauhtia, enää pari päivää yli kuukausi. Viime lauantaina oli mun polttarit ja kyllä tuli niin yllätyksenä kuin vain olla ja saattaa.. Kaikkea ihanaa oli järjestetty, ratsastusta, seksiväline-esittelyä, syömistä, saunomista, morsiustaikoja ja muuta mukavaa :)[/color]

[color=blue]KILLA: Pahoittelut kemiallisesta raskaudesta ja tädistä :( Pikaista tädin karkoitusta ja tsemppiä uuteen yritykseen!!![/color]

[color=fuchsia]AQUA ja NELLAMAIJA: Tervetuloa tänne puolelle! Tosin minä nyt en ole vielä montaa viestiä ehtinyt tänne kirjoittaa että ihan yhtä untuvikkoja täällä ollaan :) Toivottavasti visiitit jää lyhyeksi.[/color]

[color=blue]VANNIS: Paljon onnea plussasta!! :) Niin sitä pitää.. paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan mukaan![/color]

[color=fuchsia]NAKSULLE jaksuja! Toivottavasti se tättärä sinne pian ilmestyy![/color]

[color=blue]YKSIS: Moikka sinnekin! Ja hienoa että lääkäri oli positiivisella mielellä :)[/color]

[color=fuchsia]OONA: Ihanaa että saitte miehen kanssa asiat kuntoon ja pääsitte aloittamaan uudestaan vauvailun. Pikaista tärppiä sinne!![/color]

[color=blue]KÄÄRÖ: Toivottavasti saatte pian selvyyden hoitoasioihin![/color]

[color=fuchsia]VIHERVAARAN ANNA: Toivottavasti olisi tärpännyt ja tulisi se juhannusplussa!! :))[/color]

[color=blue]JESSICA ja BROOKE: Jaksamista taukoiluun! Toivottavasti saatte paljon mukavia asioita tälle kesälle!! :)[/color]

[color=fuchsia]ON: Tätiä odotellaan edelleen että pääsisin aloittamaan ne clomit. Lääkäri veikkasi että 16.-19 päivä tätsä saapuisi. Toisaalta ihan hyvä jos ei nyt just ala, niin sit luultavasti välttyisin häissä tädiltä. Metuja oon napsinut sen kaksi päivässä muutaman viikon ja ihan hyvinhän ne tuntuu sopivan. Kovasti munasarjoja vihloo, eiköhän siellä jotain toimintaa ole. Huomenna olisi tarkoitus viedä miehen simppatesti että saadaan sekin asia hoidetuksi. On ollut vähän aikataulujen sovittamisessa ongelmaa. [/color]

[color=blue]Vilkutuksia kaikille enskoille ja aurinkoisia kesäpäiviä!! :)[/color]

[color=fuchsia]T. Juli[/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/146 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Killalle vielä isoooooo halaus ja jaksuja jatkoon! Niin kuin moni on jo sanonut, niin ehkä se on kuitenkin hyvä merkki tulevaa ajatellen, että jotain siellä kuitenkin tapahtuu!!

Moikka Oon@: pisti niin miettiääksi kun mainitsit tuossa viestissäsi tuosta, että Killa on meitä kaikkia tsempannut täällä jo vuosia! Ajatelkaas, me ollaan oltu täällä ainakin jo pari vuotta samoilla linjoilla ja ollaan yhteyksissä toisiimme enemmän kuin moniin ¿live¿-kavereihin!! Joskus meinaa ihan vahingossa rueta puhumaan jotain teistä ja teidän jutuista ¿ mutta sitten viime hetkellä muistaa laittaa suunsa suppuun, että millä sivuilla sitä iltojansa tässä viettääkään =)

Oon@alle vielä että harmi kun se miehuus ei vielä suostu lähtemään hoitoihin. Jospa se siitä sulaa vielä kesän kuluessa =) Mulla on ollut selittämättömiä vatsakipuja myös aina välillä, eikä lääkärit osaa niihin oikein mitään sanoa. Normaalia ja normaalia...Niin, ja tervetuloa siis meidän seuraan ¿ harmi että jouduit tälle puolelle kurvaamaan.

Yksis: täällä ihan vihreänä kateudesta kun pääset Indianapolikseen!! Oli vaan hurja kolari viikonlopun kisassa. Toivottavasti ette kuitenkaan sellaista pääse näkemään. Hienoa että simpoilla kaikki kunnossa! Sitten vaan inssiin!

dese: mun mies oli kans nauhottanu mulle sitä adoptiojuttua tv:stä. Naurettiin ihan ylipaljon niille jutuille. ¿päivä päivältä ja yö yöltä, ihostani tulee vaaleampi¿...heheee. Tai ¿minä olen kyllä ihan suomalainen, vain syntynyt kiinassa¿. Ja sun kanssa samoilla linjoilla tuon vyöhyketerapian kanssa...ainakin sillä on psyykkistä vaikutusta jos ei muuta =)

Naksulla on oikein oireiden hyökkäys. Harmillista. Koeta jaksaa sumutella ¿ unohdat ne sitten kun tulee se plussa!! =)

Hitsi ¿ mooli!! Missä oletkaan luurannut? Tai ehkä mun olis pitänyt sua käydä etsiskelemässä tuolla o-puolella. Onnea hurjasti tyttövauvasta! Muistan kuin eilisen päivän kun yhdessä palstailtiin ja nyt sulla on jo se oma vaavi siellä! Huimaa!

Ja sitten Vannis ¿ minkä pommin pudotit!! Mahtavaa ja vielä kaksi!! Rutistaa kovasti onnea toivottaen!

AnnaV:lle myös hirmuisesti peukkuja että kaveri pysyy mukana!

nellamaijalle ja aquallekin teretulemast ja huiskutus!

Sitten ON: Kysta-ultrassa käyty ja arvatkaapas mitä tytöt!!!?? Kysta on KADONNUT! Puff vaan....jonnekin. Ei ole ollut erityisiä oireita eikä kipuja, mutta näin jo itse heti monitorista, ettei sitä siellä ollut! Jihaa. Oikealla puolella (kystahan oli siis vasemmalla) on pieni jäänne taas ns. vanhasta munarakkulasta (kun en ovuloi), joka sinne hyytyy koska ei puhkea. Lääkäri kuitenkin kirjoitti papereihin että ¿ei estä stimulaation aloittamista¿. Eli huomenna soittelen sitten AVA:lle ja katsotaan ehditäänkö jotain tehdä vielä tänä kesänä vai jatketaanko elokuussa.

Tasajalkaa innosta hyppien....

t. Afternoon kp20

ps. vilkutukset kaikille muillekin, joille unohtui kaikessa tohinassa kommentoida!

Vierailija
44/146 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika huonosti lukenut tätä pinoa. Ei haluaisi vielä uskoa todeksi omaa tilannetta. Oli hyvä elää tynnyrissä. Nyt on pakko vähän purkaa päätä.

Onnea kuitenkin ensimmäisenä Vannikselle! Kaksosena on kiva elellä ja itekin haaveilen kaksostytöistä.. Paljon onnea matkaan!

Miehen sperma-analyysin tulokset tulivat, ne voi siis päivittää tuonne meän esittelyyn. Diagnoosi: Oligozoospermia, liikkuvuus tavallista alhaisempi ja määrä noin 15 milj./ml eli ei sekään riittävä.

Melko ahistava tulos. Luulin että tämä minun mahdollinen monirakkulaisuus olis jo riittävä este. Ens viikolla menen verikokeisiin kunhan täti ensin tämän viikon lopulla tulee. Pupuilut on jääny aivan tässä kuussa, joten pienintäkään tädinkarkoitusmahdollisuutta ei ole. Seksittömyys ei ole meille tavallista, aiemmin on ollu yks 10 päivän tauko. Nyt melkein kuukausi.. Pitää varmaan sulatella tätä lapsettomuutta ensin, ennen ku voiaan palata huolettomiin petihommiin. Onneksi kummankaan vika ei kai ole peruuttamaton. Mutta onhan se silti riittävä yhteisvaikutukseltaan. Mikäköhän se on mikä tässä niin itkettää? Ei raskautuminen nyt ihan mahdotonta ole, mutta sen vaikeus on kamalan raskas ajatus. Aattelin vkonloppuna kertoa anopille, joka tietää meän yrityksestä, mutta tiiän ettei se onnistu itkutta.

Voi ahistus!

No mutta kuitenkin...Täällä ollaan peukut pystyssä nyt kaikkien teiän puolesta! Kumpa saataisiin lisää iloisia uutisia!

Terveisin s-k- kp 27/~31 yk 13

Vierailija
45/146 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nella: Tervetuloa!!! Tuttuja tupsahtelee tuolta kuumeilupuolelta, toisaalta kiva, toisaalta ikävä juttu! Noh, toivotaan, että tästä tulee pikavisiitti, välilaskuna matkalla o-puolelle!!

Aqua: Samat sanat kuin Nellalle! :)

Killa: No höh, toivottavasti tuo vuoto nyt loppuis pian! :( Hei, sata viikkoa menee ihan vaan hujahduksessa, usko pois! ;)

Yksis: Mitäs lääkäri sanoi? Toivottavasti kaikki oli hyvin ja voitte hyvillä mielin lähteä reissun päälle!

Juli oli päässyt nauttimaan polttareista, hauskaa!! Ja kerma vielä maistelematta, häät jo noin pian! Voih, ihanaa!!!

Aftis: Jeyyyyyyyyyy *huitoo vimmatusti käsillään ja tanssi istualtaan voitontanssia*! :D Sä se sitten lannistit sen kystan, niiiiin hieno juttu!!!!!! Nyt ei muuta ku se vaavi sinne masuun kystan sijaan!!!

Ja niinpä, ihan käsittämätöntä miten pitkään täällä on jo pyöritty! Ja totta on tuokin, että osasta on tullut ihan osa jokapäiväistä elämää, ystäviä jopa! :) Ja oikeessa oot varmasti ¿ nämä ikävät olot unohtuu sillä hetkellä kun se onni meitä kohtaa, se on varma!!!

s-k-: Kurjia tuloksia teillä, mutta älkäähän lannistuko! Tuo on kuitenkin aivan ¿voitettavissa¿ tuo tilanne, luota siihen! Hoidot on edistyneet niin pitkälle, että varmasti teillekin se apu niistä löytyy!!

Täällä tilanne entisellään, mutta perun ajan vasta torstaiaamuna... Elättelen siis toiveita että vielä huomenna vois olla kp1... Hyvää yötä, hanit! :)

Vierailija
46/146 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...aloitetaan siis omasta navasta...

Mikä ikänä aiheuttikin tuon tuhrun on ollutta ja mennyttä ¿ mitään vikaa ei löytynyt (siis ei tulehdusta tai hiivaa tms) ja kaikki vaikutti kaikin puolin hyvältä... olisko se sitten voinut olla tuota Killan mainitsemaan ovulaatiovuotoa tiedähäntä... Kävin äsken ostamassa injektioneuloja ja ruiskuja (tai siis jotain insuliinijutskia ne oli) sitä Pregnyliä varten ¿ ei niin että sille vielä olisi käyttöä, kun ei tätiäkään ole näkynyt mutta ovatpahan tuolla kaapissa odottamassa... apteekintätikin vaan toivotteli, että toivottavasti tärppää laakista ;)

Naksu: puhaltelen sinnepäin sitä tätiä, minä kerkeen vielä muutaman päivän odottelemaankin... toivottavasti osuu paikalle ennen lääkäriä!

s-k-: Älä anna uutisten lannistaa ja masentaa ¿ onhan vielä paljonkin tehtävissä... siittiöitä kuitenkin oli ja on sitä ennenkin PCO:t raskaaksi tulleet. Mitä seksittömyyteen tulee, älä huoli vaan anna ajan vähän kulua... meillä saattoi vaikeimpina aikoina hurahtaa kuukausiakin ja nyt mennään taas ihan onnellisina normaalitahtiin.

Aftis: Jee, jee!!! Huikeeta, mahtavaa, hienoa!!! Sait kuin saitkin häädettyä sen kystan ja pääset hommiin! Kyllä tuollaisia uutisia on aina mukavaa kuulla :) Juu hurjalta näytti se viime viikonlopun onnettomuus, mutta uskomattoman vähällä se Kubica selvisi ¿ nilkka nyrjähti... Onhan se hienoa mennä sinne Indyyn, aika-ajoja ennen päästään varikkosuorallekin tallustelemaan ja katsomopaikat on pääsuoran loppupäässä siinä ohituspaikan kohdalla...

Juliaana: Hyvä jos metut tuntuu toimivan ja toivottavasti se täti löytäisi sinnekin ¿ tosin ehkä vasta niiden häiden jälkeen ;) Toivottavasti teillä on simppatestissä kaikki kunnossa!

No tulihan tässä taas tätä tarinaa...

T. Yksis

Vierailija
47/146 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buumi täällä ilmoittautuu taas palstalle 1,5vkon tauon jälkeen! Duunissa on ollut niin hirveä tilanne, että netissä käyminen on jäänyt ihan nollille - nyt pitäis kuitenkin enimmät stressit olla takanapäin ja lähestyyhän se kesälomakin aimo askelin :)

Pitää itsekkäästi aloittaa heti ON-kuulumisilla, eli täällä loppuivat sitten taas piinailut kuin seinään, eli tättärä kaarsi paikalle tänään. Kalenterista tsekkasin, että menkat alkoivat ihan jetsulleen samana päivänä irrotuspiikin jälkeen kuin viimeksikin, eli ilmeisesti jos tämän päivän yli pääsee niin voi toivoa olla...Jotenkin tuolla takaraivossa oli koko ajan ajatus siitä, että pieleen menee - en tiedä sitten miten olin siitä niin varma, ottaen huomioon että pupuiltiin oikein olan takaa kriittisinä päivinä. No, näin siis täällä :(

Pikkaisen on kieltämättä mieli maassa, varsinkin kun kaveripiirissä on taas sitten viime kirjoittamisen kuulunut pari uutta vauvauutista. Nyyh, mutta kyllä täältä taas noustaan vaikka mikä olisi *puree hammasta* Tänään otan sitten luurin kauniiseen käteen ja soitan klinikalle - toivotaan että suostuvat aloittamaan uuden kierroksen nyt heti perään. Mieskin oli sitä mieltä ettei mitään välikuukautta ainakaan tähän väliin haluta - pitäkää peukkuja että toive menee läpi!

YA: kiva kuulla että tuo epämääräinen välivuoto ei sitten ollutkaan mitään. Kyllähän sitä aina vähän vauhkoontuu (minä ainakin) kun jotain tavallisuudesta poikkeavaa ilmaantuu. Kiva kun kohta pääsette formuloita katselemaan, mä vilkutan sulle kotisohvalta aina kun kamera osuu teihin!

s-k: voi himskatti noita testituloksia :( *halaa lohduttavasti*. Kyllä ne sänkykamarin hommatkin palautuu normaaliksi sitten kun asioita on päässään aikansa sulatellut, onhan se ihan luonnollistakin että välillä tulee syystä jos toisesta harrastettua sitä puolta hieman vähemmän - niin on käynyt täälläkin.

Aftikselle isot onnittelut kystan katoamisesta, jeee!! *tuulettaa villisti* Tosi hieno juttu :) Mitäs lääkärit sanoivat jatkon suhteen, pääsettekö tositoimiin jo nyt kesällä?

Juli se siellä odottelee tädin saapumista - olisin kovin mielelläni lähettänyt tädin sinne, mutta tännehän se itsensä tosiaankin pyöräytti :( Mutta välitän viestiä, että loppuviikosta/ensi viikon alusta voisi sitten suunnata sinnepäin!

IIIIISSSSOOOOOT onnittelut Vannikselle tuplaylläristä! Ihania uutisia :)

Killallakin siellä täti kylässä - on ne sitten ihme akkoja kun joka paikkaan ehtivät ;-)

Ei voi olla totta! Työkaveri tuli just pyytämään pikkupalaveriin - kehtaakin tulla häiritsemään mun tärkeätä palstailua!!

Pitää siis hipsaista, mutta vilkutukset ja halaukset myös kaikille muille!

-Buumi kp1

Vierailija
48/146 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuviisiitti on onnellisesti ohi ja nyt voi taas omassa rauhassa lomailla (lue: laiskotella hyvällä omalla tunnolla) ja kirjoitella viestiä teillekin.

Tervetuloa uusille ensikoille, Nellamaija, aqua ja s-k, vaikka vanhoja tuttuja olettekin! Kiva saada teistäkin seuraa, vaikka tosin olisin toivonut, että oltaisiinkin tavattu mukavammissa merkeissä tuolla o-puolella . No, täältä ainakin saatte tukea ja turvaa huonoinakin hetkinä.

Nellamaija: Hyvä että olette saaneet tutkimukset alkuun. Jospa sitten syksyllä tulisi niitä superhyviä uutisia. bd! Muistatkos vielä meidän " marttakerhon" viime kesältä? Onko jotain käsitöitä kesken? Tai hyviä ideoita jaettavaksi?

Aqua, taustaile rauhassa ja kirjoittele kuulumisia, kun siltä tuntuu. Tuo henkinen puoli on kinkkinen juttu. Välillä tuntuu, että se on juuri tämä yläpää, joka ei kestä tätä kaikkea p**kaa. Mutta onneksi sitten tulee taas niitä aurinkoisia hetkiä ja usko tulevaisuuteenkin palaa. Kyllä me tästä kaikesta selvitään, usko pois.

s-k: Lohtuhali ikävistä tuloksista. Ei sitä voi käsittää, miten juuri omalle kohdalle sattuu kaiken maailman ongelmat. Vähempikin riittäisi. Yrittäkää jaksaa tsempata toinen toisianne eteenpäin, vaikka vaikeita hetkiä varmasti matkan varrella onkin. Antakaa toisillenne ja itsellenne aikaa. Jaksamista!

Killa, vilkutuksia! Oli ihanaa lukea, kuinka miehesi on nyt täysillä mukana teidän hoitokuvioissa. Niin sitä mieli voi muuttua, eihän siitä kauaakaan ole kun joukolla tuskailtiin miehesi jääräpäisyyttä. ;) Jaksamista työpäiviisi! Kyllähän sitä hyvää jaksaa odottaa, myös ansaittua kesälomaa.

Naksu kaipailee tätiä... huutelepa se Killan luota pois häiritsemästä.

Yksis: Hyvä, ettei lääkärissä paljastunut mitään ikävyyksiä. Omituinen on tämä naisen kroppa, ei voi muuta sanoa. Kyllä sitä toivoisi niin kovasti, että se toimisi kuten oppikirjoissa kerrotaan. Kenelläköhän on oikeasti sellainen elimistö, josta kaikissa bilsan kirjoissa kerrotaan? Toivottavasti teidän apteekintädin toivotuksen osuisivat oikeaan!

Juli: Ihanaa, kun jaksat värittää meidän arkea! Eipä teilläkään enää montaa yötä häihin ole. Joko jännittää?

Aftis: Mun yksi suosikkikohta siinä adoptiodokkarissa oli sen pienen tummaihoisen pojan kommentti ihonväristään: " Mä oon syönyt niin paljon domino-keksejä, että musta on tullut näin tumma." Oli ihanaa huomata, ettei se lapsille itselleen ole mikään tabu. ONNITTELUT kystan kadottamisesta! Jo oli aikakin sen pirulaisen lähteä omille teilleen. Toivottavasti saatte jatkosuunnitelmat selviksi!

Buumille vilkutuksia kiireen keskelle! Rutistus tuosta tätipahaiseesta. Saitko klinikalta ajan uuteen yritykseen?

Huiskutuksia kaikille muillekin! Olette ajatuksissani.

ON: Eipä se ovisviiva koskaan vahvistunut ja omat aavistukset ovat jotenkin negatiiviset. Jotenkin on vaan sellainen fiilis, että ovis skippasi meikäläisen kokonaan. Ketuttaa ihan vietävästi. Jotenkin olin jo (kahden kierron kokemuksella) tottunut siihen, että homma toimii edes jotenkin ilman hormoninappuloita. Taisin olla sitten kuitenkin väärässä ja ihan liian optimistinen. No, elämä jatkuu tätiä odotellessa. Vaikka tuskin se tänne löytää ilman apulääkitystä...

Aurinkoa kaikille ja mukavaa viikon jatkoa!

~dese

Vierailija
49/146 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eipä onnistunut jatko per heti, eli välikierto tuli :( Silleen harmittaa ihan vietävästi, että periaatteessa lääkäri oli halukas jatkamaan hoitoja saman tien mutta klinikka on 1vkon kiinni kesän aikana ja TIETENKIN tuo kyseinen viikko osui juuri MEIDÄN hoitojen kannalta huonoimpaan mahdolliseen aikaan *tuhisee vihoissaan*.

Eli mun muniksen kasvatteluthan on aina edennyt aika arvaamattomasti - välillä kasvavat tosi hitaasti ja välillä taas ottavat komeita pyrähdyksiä, joten lekuri ei uskaltanut jatkaa hoitoja kun tärkeät viimeiset kontrolliultrat olisivat sitten mahdollisesti osuneet juuri tuolle klinikan lomaviikolle. No, ehkä välikierto vaan on hyvästä vaikka ei juuri nyt siltä tunnukaan - sitä vaan malttamattomana haluaisi jatkaa tositoimilla.

MUTTA! Ajattelin hyödyntää välikierron raahaamalla luuni ensimmäistä kertaa vyöhyketerapiaan kun olen siitä täällä lukenut niin hyviä kommentteja. Osaako joku teistä sattumalta suositella jotain pääkaupunkiseudulla olevaa paikkaa?

Dese: mä lupasin jo lähettää tädin tuonne Julin suuntaan, mutta eiköhän se sinne sunkin luo ehdi pyyhältää, joten välitän terkut niin ei tarvitse mihinkään hormooneihin turvautua ;-)

\o/ kaikille!!

-Buumi kp2

Vierailija
50/146 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rupesin nyt oikein häiriköimään.....=)

s-k: harmillisia uutisia. Mutta, onneksi esim. ICSI on niin hyvä menetelmä, että uskon että siitä apua teillekin löytyy. Tsemppiä.

Mites Naksulla, joko kp1? Hihii...huvitti sun eiliset tanssit, varo ettet tipu tuolilta =)

Yksis: kiva kuulla että kaikki hyvin. Itsellä on myös nyt hyvä mieli tuon ultran jälkeen.

Voi harmi Buumi että niin kävi =( , mutta ehkä se välikierto on ihan hyväksikin. Nyt voi (yrittää) viettää sellaisen rauhallisen kesäkuukauden ilman pistelyjä ja kalenterin kyttäämistä. Mä soitin kans sinne AVA:lle tänään ja elokuulle menee meidänkin hoito, ei ehdi enää tehdä mitään ennen kesälomia. Mulle se käy ihan ok, vietän oikein rentouttavan heinäkuun ja elokuussa sitten laitetaan homma liikkeelle =). En osaa suositella sulle ketään vyöhyketerapeuttia suoraan pääkaupunkiseudulta, mutta kannattaa katsoa josko löydät ¿diplomivyöhyketerapeutin¿, silloin pitäisi ainakin olla kunnolla koulutettu. On myös ainakin kaksi koulukuntaa, toinen hieroo pelkät jalat ja toinen koko kropan (jalat, kädet, niskan, pään). Olen käynyt molemmilla ja voin suositella.

dese: joo siinä dokkarissa oli monta hyvää juttua! mm. se kun ne kaksi pientä kiinasta adoptoitua tyttöä istui sohvalla ja sitten toinen sanoi: ¿mitäs mekin tässä oikein mökötetään!¿. Mun mies on ruennut käyttämään sitä aina kun me istutaan telkkaa katsomassa kotisoffalla =) Harmi ettei sun ovis ilmestynytkään...muistan hyvin ne ajat kun itsekin sitä tikutin ja haaleaa viivaahan se aina vaan pukkasi =(

Mutta nyt sinne soffalle takaisin ¿mököttämään¿. Ei vaine, nyt ei tarvii tämän asian takia mököttää, mutta työasiat meinaa vielä painaa ennen lomaa...

Heipsan

Afternoon

Vierailija
51/146 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vierähtää niin nopsaa ja täällä ollaan nautittu lomasta! Viestistä taitaa tulla todella omanapainen, antanette anteeksi, mutta kun on lomalla päässyt jo melkein omat asiat unohtumaan, niin saatikka muiden! En tosiaan kerinnyt yo-vklopun takia tulla enää kertoilemaan, että pidän hiljaiseloa jonkin aikaa. Nyt on etelästä palattu ruskettuneena ja monta kokemusta rikkaampana, mutta ennen kaikkea rentoutuneena. Olin eilen ekaa päivää töissä ja olo oli kuin olisin ollut poissa kuukauden! Teki loma siis terää¿Toki sitä olis ollut mukava jatkaa, mutta onneksi ei ole montaa päivää tiedossa niin alkaa loma uudelleen =)

Täällä tuttu vieras hyörii toista päivää, ei siis mitään uutta auringon alla¿Onneksi sentään älysi reissussa pysyä poissa =) Jostain siis ilo revittävä! Siitä meidän lääkäri-episodista, että kyllä ihan hyvän lopun sai, kun laittoi itse hiukan vauhtia asioille ja vaati jotain! Eli soittelin tuossa toukokuun lopussa hoitajalle ja kerroin, että lääkäri ei kommentoinut meidän verikokeita ja en älynnyt siinä kirjeessä sitä pyytää. Hoitaja oli toinen ja lupasi viestiä viedä sille meidän omalle. No tämä otti sitten heti saman päivänä yhteyttä ja puhuimmekin paljon ja sain moneen epäselvään kysymykseen vastauksen. Eli oli todellakin eri ääni kellossa ja meidänkin mielipiteellä oli arvoa! Olisi tarjonnut heti uutta aikaa toiselle lääkärille, mutta oltiin lähdössä sinne reissuun. Elokuun puolenvälin jälkeen sitten mulla on aika ja nyt tässä on kesä aikaa pohtia mitä me halutaan. Lääkärin ehdotus oli se, että kokeillaan vielä isommalla puregon- annoksella, josko rakkulat kasvaisi. Tähän sitten olisi suunnitteilla ajoitettu, mutta jos halutaan niin myös inssi onnistuu. Ja jos tosiaan halutaan niin, on mahdollista mennä suoraan ifvääkin! Eli vaihtoehtoja oli, kaikki on vain meistä kiinni¿Eli kyllä niin eri ääni kellossa oli.

Nyt tässä on sulatellu ja pohtinut, niin totta kai sitä voisi kokeilla tuota kasvattelua vielä. Onhan se kevyempää. Kai se tyrmäys johtui siitä kuvottavasta lääkäristä! Kun ei mielipiteelle annettu mitään arvoa saatikka olisi kuunneltu mitä on jo tapahtunut. Mutta tiedättekös mikä parasta tässä jutussa on?! Se pa*** lääkäri teki toukokuussa viimeisen työpäivänsä tuossa sairaalassa! Siirtyi jonnekin muualle¿Toivottavasti ei vain kukaan joudu tuota samaa kokemaan! Eli meillä siis elokuussa uusi lääkäri ja kuulemani mukaan on erittäin hyvä ja inhimillinen =)

Kaikille teille rakkahat enskat paljon vilkutuksia ja rutistuksia. Yritän lueskella pitkää pinoa ja päästä taas kärryille! Erityis rutistus Killalle, jaksuja sinne suuntaan! Olet ollut paljon mielessä¿

-marge-

Vierailija
52/146 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee omanapaviesti, mutta huomenna tulen kommentoimaan paremmalla ajalla - sen lupaan!! ;)

Jännitysnäytelmäksi meni, mutta siis eilinen vaihtui sitten kp1:ksi - jeyyyyy!!! Eli tänään oli nollaultra ja tilanne on tosiaan nollilla! :) Puregonia tuikattu eka satsi napaan (mikäli tuli kynästä ulos, olipas merkillinen vekotin!) ja Synarelaa sumutettu enää yksi suihkaus nekkuun kun ennen meni aamuin illoin kaksi.

Eli totta se on: Nyt se meidän ivf-kierto on virallisesti alkanut!!! :D Mies on melko vaisu ja hämillään, huomaa että sen yläkerrassa käy melkoinen ajatusten vilske - iloinen kuitenkin on! Aiemmin kun olen kysynyt, miten voi olla niin rauhallisesti niin vastasi, että no kun tietää jo, että meidän vauva saa alkunsa tänä kesänä!

Niin, punktion pitäisi onnistua sillon vkolla 26, keskiviikkona jos kaikki menee kuten pitää...

Nyt hyvää yötä, tämä likka menee tuhisemaan yöunille miekkosen kaikkuun, huomiseen!!!

Vierailija
53/146 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai päivää kaikille enskoille!!

Pakko oli tulla kommentoimaan teidän hyviä uutisia. Täytyy myös myöntää, että teitä kaikkia on hirvittävä ikävä. Nyt plussat kehiin kaikki ja perustetaan tonne plussanneisiin lapsettomiin oma enska pino. Ilman teidän ihanaa pinoa on niin haikeaa.....

Aftikselle ihan ensin Onnittelut kystan poistumisesta! Aivan mahtavaa, että se vihdoin ja viimein älysi poistua!!! Jee! Harmi tietty, että hoitojen aloitus menee syksylle, mutta sitten täysi tohina heti päälle.

Naksun uutisia olen seuraillut erityisesti. Ja hyvä, että kaikki oli hyvin nollaultrassa ja nyt sitten pääsit pistelemään. Täällä peukututetaan ihan satasella. Mulla on ihan sellanen tunne, että kaikki menee loistavasti ja saatte parhaan mahdollisen tuloksen :-)

Marge: hyvä että sait uuden kivemman ja paremman lääkärin langan päähän.

Buumille harmillisesti tulee välikierto, mutta äkkiä se menee. Ja sitten toivottavasti pääsette inssiin.

Voi Dese: mihin se sun ovis on taas karannut?

Killalle erityisterkkuja! Toivottavasti hcg on laskenut nollaan heti, ettei sun tartte sitä odotella. Ja niinku jo sanottu, niin positiivistä että nyt tiedät että jotain ainakin tapahtuu. Hedelmöittyminen onnistuu ja kiinnittyminenkin, koska hcg oli koholla. Heti seuraavasta hoidosta nappaat sen plussan!!!!

Brookelle ja Brooken hevosille vilkutuksia. Tuliko hevosesi kantavaksi?

Paljon haleja ja hyvää kesää kaikille ihanille enskoille!!!!!

Kille

p.s. lyhyt omanapa: rv 13+6 ja np-ultrassa kaikki oli hyvin.

Vierailija
54/146 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, josko nyt ehtis jotain muutakin kun minäminä-juttua! ;) On vaan ollut niin jännittävät ja kiireiset päivät tässä, että huhhuh!!

Yksis: Hienoa ettei ollut mitään vakavaa tuo vuoto ¿ ja todnäk oli tosiaan sitä ovisvuotoa! Ihana apteekin täti teillä! :)

Buumi: Voi, pahoittelut sinne! :( Tosi harmi että se kesälomaviikko osuu just sille ajankohdalle!!! Tiedän, että ois niiiin mukava päästä heti uuteen hoitokiertoon... Jaksuja ja malttia nyt sitten vaan, ei voi muuta toivottaa!! Paitsi että se vyöhyketerapia voikin oll ase salainen ase teillä! ;) Niin, ja olikohan se nyt sitten refleksologi (tai vastaava v-terapeutti) joka hoitaa just lapsettomuudesta kärsiviä...

Miten muuten noita lähipiirin raskausuutisia tuleekin aina ¿pahimpaan¿ mahdolliseen aikaan ¿ ne vie kyllä mielen matalaksi, niin kurjalta kuin se kuulostaakin...

Dese: No höh, miten sitä ovista ei nyt sitten kuulunut?! Jospa onkin mennyt ohi salaa testailujen välillä..? Se lh-huippu on kuitenkin suht lyhyt aika... No, toivotaan, että ensi kierrossa sitten!!!

Aftis: Mä oon vieläkin niin onnessani sun kystapirulaisen katoamisesta!!! :D

Marge: Niin loistojuttu että lääkäriepisodi hoitui kuitenkin parhain päin!

Kille: Ihanaa että np-ultrassa kaikki oli pikkuisella hyvin!! Ja lämmittääpäs mieltä että joku jo raskautunut käy meidän tilannetta seuraamassa, kiva juttu! :) Kiitti peukutuksista ja tosissaan toivon ihan kympillä, että sun tunne osuis oikeaan!!! Mukavaa masun kasvattelua, eikös se ala jo noilla viikoilla (ainakin pian) jo näkymään..?

Hauskaa viikonloppua kaikille!!

Vierailija
55/146 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! Mukavaa tulla tuttuun ja turvalliseen joukkoon!

Vannis: Ihania plussauutisia olit laitellut jo aiemmin pinoon! Onnea ja peukkuja, että molemmat nuppuset kasvavat hienosti!

Kille: Ihanaa odotusta!

Killa: Urhoollinen enskaliini! Loman tarpeessa itse kukin. Onneksi aika kuluu nopsaan ja oma loma lähestyy ja toisaalta syksy, että asiat lähtee taas etenemään! Laitan esittelyn tuonne viestin loppuun, kiitos että päivittelet sen listalle.

Juli: Vilkutuksia ja ihania hääsunnitteluja sinulle!

Naksu: Tosi jänniä aikoja elelette siellä! Voimia ja peukkuja, että kaikki menee hyvin!

Dese: Nyt on tään martan käsityöt unohtunut lipaston laatikkoon. En ole niitä raaskinut kenellekään lahjoittaa, kun omalleni olen ne tehnyt¿ mutta kyllä sitä taas jossain vaiheessa täytyy uutta intoa löytää ja ihania ideoita! Voimia, toivottavasti tätin navigaattori on kunnossa ja löytää oikean osoitteen!

Aqua: Kiva, että olet kaivannut ja löysit palstalle. Haleja sinullekin ja voimia tähän kaikkeen. Kyllä tuo henkinen kantti on kovilla täälläkin. Jostakin olen kuitenkin saanut voimia ajatella, että saan naisena kokea nyt jotakin, mitä moni nainen tai äiti ei voi ymmärtää. Se on jotenkin avartavaa, että elämässä ei ole itsestäänselvyyksiä. Joutuu hyväksymään itsensä erilaisena (vaillinaisena) ja arvostamaan itseään eri lähtökohdista kuin useimmat muut.

Tärkeintä kaikessa on ollut hyvä parisuhde, se että voi kysyä toiselta, että rakastatko, vaikka olen viallinen ja melkeinpä väärä valinta. Ja se, että on voitu puhua siitäkin, että tähän tilanteeseen liittyy paljon ajatuksia jotka mieluummin työntävät meitä erilleen kuin vetävät yhteen. Paljon joutuu miettimään ympäristönkin reaktioita. Valittiin yhdessä linja, että kerrotaan ystäville ja läheisille heti ja jos joku utelias kysyy niin hänellekin. Kummasti on helpottanut oloa, kun ei tarvitse salailla ja kerätä hiljaa katkeruutta sisälleen.

Lääkärikin muistutti, että täytyy elää täysillä, vaikka hoitoja odotteleekin. On ihanaa elää ja nauttia vapaudesta, pitää itsestä huolta. Välillä tuntuu, että lähellä olevat pikkulapsiperheet ovat kateellisia meidän vapaudelle touhuta ja se saa minut ajattelemaan vähän ilkeästi, että he voisivat miettiä, haluaisivatko vaihtaa osia!

Minä olen luvannut itselleni sallia tässä asiassa kaikenlaiset ajatukset, olivatpa sitten surullisia, ilkeitä tai iloisia!

Loppuun vielä esittely:

Ikä: minä -76 ja mies -74

Asuinpaikka: Keskemmällä Suomea

Yritystä takana: maaliskuusta -06

Tutkimukset: Minulla endometrioosia (myös munasarjoissa), miehellä simpat ok, mutta vasta-aineita. Lisätutkimukset elokuussa -07

Nyt lopetan, että muillekin jää tilaa, pahoittelut että avauduin oikein kunnolla¿.

nellamaija

Vierailija
56/146 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tämä oma pääkoppa välillä sitten niiiiin merkillinen kapistus. Tänään heräsin ihan sika aikaisin täynnä energiaa ja hyvillä mielin kun taas eilen jostakin syystä itkeä tihrustelin on-off koko päivän. Onneksi oli kotikonttoripäivä ettei tarvinnut töissä selitellä turvonneita punaisia silmiä ;-)

Olin vähän hämmentynyt, koska en yleensäkään ole mitenkään hirveän herkkä itkemään - oli tilanne melkeinpä mikä tahansa...Ja esim tän meidän lapsettomuusjutun takia en ole kertaakaan aikaisemmin itkeskellyt. Jotenkin rupesin vaan miettimään sitä pirun tädin tuloa ja taas yhtä pieleen mennyttä yritystä ja sit kun vielä rupesin miettimään mun äitiä, jonka niin tiedän toivovan lapsenlasta, niin siinähän sitä oltiin. Luulen kuitenkin että se eilinen tihrustelu teki ihan hyvää - nyt on taas paljon paremmat fiilikset.

Kiitos Aftikselle ja Naksulle v-terapia vinkeistä! Surffailin eilen netissä ja löysinkin yhden kivalta vaikuttavan, kokeneen vyöhyketerapeutin. Kotisivut olivat selkeät ja laadukkaan oloiset (paljon infoa sekä hoidoista että terapeutista) joten ajattelin heti maanantaina soitella ja kysellä enemmän. Sivuilla oli mm. manittu lapsettomuuden hoito, joten luulisi ettei tämä tyyppi ihan väärä valinta voi olla.

Marge: tervetuloa takaisin ihmisten ilmoille rentouttavan loman jälkeen! Mullakin loma alkaa jo ens viikon jälkeen, ihanaa :) Tosin pidän minäkin silloin vaan 1vkon ja loput sitten elokuussa. Kiva kuulla, että tuo lääkärikuvio sai parhaan mahdollisen lopun = se idiootti häipyy muille maille (toivottavasti tosin ei meidän klinikalle...) eikä ole pelkoa että joutuisitte sen vastaanotolle! Kivasti saitte eri vaihtoehtoja mietittäväksenne, siitä on sitten elokuussa hyvä jatkaa!

Naksulle onnittelut ivf-kierron alkamisesta, jee!!! Siellä vaan sitten piikittelet ja sumuttelet minkä kerkeät, niin homma on pulkassa vkolla 26! Täällä eletään hengessä ja jännityksessä mukana oikein isosti!

Killelle ja kyytiläiselle vilkutuksia o/ Kiva kuulla, että ultrassa kaikki hyvin. Muista käydä myös jatkossa moikkaamassa meitä ja kertomassa kuulumisia. Kyllä me täältä kaikki kohta *puhkuu positiivista ajattelua* tullaan sun perässä :)

Nellamaija: tervetuloa myös minun puolesta! Olitpa kirjoittanut ihanan ajatuksia herättävästi parisuhteesta ja lapsettomuudesta. Onhan se totta, että lapsettomuus on asia joka voi myös työntää osapuolia erilleen. Itse olen kokenut sen hirmu tärkeäksi, että ollaan miehuuden kanssa avoimesti puhuttu siitä miten tämä vaikuttaa meidän suhteeseen - tai lähinnä siitä, kun mun mieltä joskus painaa se, että koen että tämän meidän tilanne on mun syytä. Ajatuksiini vaeltaa yhä edelleenkin välillä se, että miehessä kun ei ole mitään vikaa niin pakkohan tämän kaiken on oltava mun ja mun syömisten (syömättömyyden) syytä. Mies ei tuollaisia puheita edes suostu kuuntelemaan, vaan on useaan otteeseen todennut että kyllä me se vauva saadaan ja " hitaasti hyvä tulee..."

Nyt taidan siirtyä pyykinpesuun ja sitten polkaista kauppaan - hain eilen pyörän huollosta niin nyt sillä kelpaa taas suhahdella pitkin kyliä :)

Ihanaa alkanutta viikonloppua kaikille!

-Buumi

Vierailija
57/146 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oikein ajatuksella taas mukana, jospa siis jotain muutakin omannavan lisäksi!

Killalle vielä oikein suurensuuri rutistus täältä! Kyllä kyyneleitä pyyhin, kun luin sen viestin, jossa oli pätkä blogista¿

Naksulla siellä hommaa etenee! Olen niin iloinen teidän puolesta =)

Nellamaijalle ja Aqualle tervetulotoivotukset! Mukavaa saada tuttuja mukaan, vaikka se onkin niin valitettavaa! Toivotaan, että pian jatketaan turinointia tuolla o-puolella :)

Oon@lle myös tervetuloa takaisin¿Mukavaa, että olette löytäneet toisenne uudelleen, kovasti peukutan vielä sen miehuuden mukaan vetämisestä!

Brookelle hiuskutuksia, yllättävän nopsaa muutama kuukaus vierähtää¿Tai ainakin näin jälkikäteen sitä on helppo sanoa, kun on odotteluun mennyt jo 4kk ja vielä pari jäljellä! Mutta nautihan myös ihanasta kesästä ja siten aloitetaan talven odottelu ihanilla uutisilla! Vai mitä? =)

Nuutille vilkutuksia, oikein roppakaupalla =) Siitä vyöhyketerapiasta kyselit. Oon myös käynyt nyt keväällä useaan otteeseen ja kerron aina aluksi missä vaiheessa kiertoa olen. Ihan loppupuolella on jätetty lantio ja munasarjat ¿ronkkimatta¿, mutta muuten ihan normaalisti. Jotkut ovat sanoneet että eivät tee hoitoja kun on lapsettomuushoidot päällä, mutta mun oma sanoi, että jotain voidaan tehdä. En tiedä, kuinka sitä sitten uskaltaa¿Hyvät lomat =)

Kivaa Yksis, kun siellä edetään supervauhtia! Oikein jännittää, kun noin olette päässeet jo pitkälle!

Vannikselle, ISOT ONNITTELUT! Aivan mielettömiä uutisia <3 Nyt liimat ja teipit kehiin, että pienet aarteet pysyy matkassa¿

VihervaaranAnnallekkin isot tsempit, että kaikki menee hyvin!

Julille ihanaa aikaa häiden järjestelyn suhteen! Nautihan täysin rinnoin kaikesta¿

Aftikselle suuren suuri onnittelu, kun olet kadottanut kystan! Kuinka hienoa¿Josko olisi teidän vuoro päästä myös eteenpäin =)

S-klle halit täältä!

Buumille moikat ja halit! Ne vauvauutiset osuu aina jotenkin kipeään paikkaan ja rakoon. Sain taas eilen kuulla uusista uutisista! Saman ikäinen ystäväni saa jo kolmannen lapsen. Kyllä kieltämättä kyyneleitä pyyhin. Josko mekin saamme ne pienet aarteemme pian, mutta se ajatuskin tuntuu niin kaukaiselta¿

Tänne ei mitään ihemettä..Reissun jälkeen ollaan kotiuduttu ja oon laitellut pihaa ja terassia kuntoon. Lisää kukkia ruukkuihin, kun en raaskinut niitä ennen reissua ostaa ja sen semmoista. Paljon kivaa kesäpuuhaa siis menossa ja pieni aallonpohjakin voitettu!

Kaikille ihanaa loppuviikonloppua =)

-marge-

Vierailija
58/146 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella on näköjään ollut kiireitä töissä ja muuten, ja loman tarpeessa on yksi sun toinenkin. Minäkin - onneksi se alkaa maanantaina! Miten te kaikki pystytte aina kommentoimaan niin paljon muiden kuulumisia? Mun ongelma on, että en millään saa kaikkien nimiä ja kuulumisia pysymään mielessä! Siispä kirjoitin tuohon paperille, kenelle kuului mitä. Joten yritänpä nyt kommentoida.

Nellamaija: Sulla oli paljon samantapaisia ajatuksia lapsettomuudesta ja parisuhteesta kuin mullakin. Kyllä tuntuu, että nämä vaikeudet voivat niin koetella kuin toisaalta lujittaakin parisuhdetta.

Marge: Etelänloma kuulostaa aivan ihanalta! Hyvä, että saatte fiksumman lääkärin pian!

Killa: joko täti lähti? Toivottavasti jaksat puurtaa lomaan asti. Tai pakkohan se on!

Yksis: Tsemppiä tulevaan inssiin. Olit Indianapolisissa, vau!

Naksu: Pääsit pistämään itseäsi! Tsemppiä. Onko tullut mustelmia vatsaan? Mulla tuli ekasta pistoksesta mustelma, joka on vieläkin jäljellä, vaikka pistin sen jo varmaan yli kolme viikkoa sitten. Erikoista.

Juli: Ihanaa, sun häät on ihan pian! Kivaa että sait yllätyspolttarit. Meillä on häät syyskuussa, joten siihen tuntuu olevan vielä aikaa. Tosin kutsut pitäisi pian tehdä.

Jessica ja Brooke: Vietätte ilmeisesti taukoa, toivottavasti kesä sujuu mukavasti.

Afternoon: Minäkin iloitsin kystasi puhkeamisesta! Hieno juttu. Mullekin tuli kysta Synarela-sumuttelujen aikaan, ja lääkäri puhkaisi sen. Au. Kurjia tuollaiset kystat.

Oona: Toivottavasti tosiaan miehesi suostuu hoitoihin pian.

Dese: Voisko ovis tosiaan olla jäänyt väliin? Höh.

S-K: Voi, kurjaa että tuli huonoja uutisia. Mä voin lohduttaa teitä, että meillä on vielä paljon paljon vähemmän siittiöitä, mutta eka ICSI sujui ihan hyvin, ja saatiin yhteensä seitsemän hedelmöitynyttä munasolua. (Kuusi odottaa pakkasessa ja yksi on joko elossa tai kuolleena mun mahassa).

Buumi: Kuulostaa, että olet vähän allapäin. Toivottavasti saat lähipiiriltä tukea ja toivottavasti mieli vähitellen paranee kesän ja välikierron aikana.

Kille: Oikein paljon onnea (en mielestäni ole sinua onnitellut kun olen pitänyt palstailutaukoa) ja ihanaa odotusaikaa! Oletko ollut levollisin mielin?

Noin, anteeksi jos sotkin jonkun kuulumiset! :)

ON: Piinaviikot jatkuvat, ekat neljä päivää alkionsiirron jälkeen sujuivat hyvin ja toiveikkaana, sitten viime tiistaina tunsin kummallisia kipuja alavatsassa ja kramppeja alapäässä (!!outoa!) ja olen siitä lähtien ollut jotenkin ahdistunut, masentunut ja pessimistinen. Lasken joka päivä uudestaan, milloin ehkä voisin tehdä ekan raskaustestin. Nyt on yhdeksäs päivä siirron jälkeen ja yhdestoista ovulaation jälkeen. Ajattelin että jos vuotoa ei tule etuajassa, tekisin yhden testin jo maanantaiaamuna, vaikka verikoe on vasta torstaina. Pääni ei kestä tätä epävarmuutta! Otan tämän yllättävän raskaasti. No, toivotaan että mieli kevenee, kun saan tietää olenko raskaana vai en.

Jep, nyt taidan lopetella tältä erää! Vietän erittäin tylsää työvuoroa... Huominen vielä pitäisi jaksaa tsempata töissä ja sitten alkaa loma!

Hyviä kesäpäiviä kaikille...

Vierailija
59/146 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä Killa, joko oot verikokeessa käynyt? Miten se oli, saatko tuloksen samana päivänä vai vasta myöhemmin? Toivotaan nyt, että kaikki olisi niin kuin pitääkin, oli se sitten mitä hyvänsä...

Vierailija
60/146 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulikin pikavisiitti, kun meni niin kauan tuolla vastaillessa noihin yksiin hintakyselyihin, etten ehdi kummempaa, kuin pinoa nostaa ja huiskuttaa kaikille! Kiirettä on pitänyt, niin kuin näköjään muillakin kun niin hiljaista on ollut! :)

Naksulle halit! Kontrolliverikoe oli eilen ja tänään kuulin vastauksen lekurilta: nollilla oli. Lupasi myös laittaa lähetteen julkiselle, joten sinne kutsua odotellaan, mutta jatketaan lomien jälkeen vl:ssa kyllä toistaiseksi.

No palaan paremmalla ajalla kommentoimaan meidän piinailijoille ja muillekin! :)

Killa kp 13 (tilasin piruuttani ovistestejä, jos vaikka aikansa kuluksi tikuttaisi ja koittaisi luomusti, joten tuli noi kiertopäivätkin sitten laskettua...)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän