Lue keskustelun säännöt.
On tääkin, kun täytyy lahjoa itsensä lukemaan. Muita pääsykokeiden kanssa painivia?
29.05.2007 |
Mulla viiraa jo päässä, eihän tästä mitään tule.. Olenkin siirtynyt " lue kappale X, ole hetken aikaa netissä" -linjalle.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ainakin jos vertaa sieltä ulos pääsemiseen. Ainakaan valmiina. Täällä yksi joka lukee tenttiin ja kirjoittaa gradua koko kesän, ja vielä sen jälkeenkin.
Tasan viikon päästä koe. Olen järjestänyt niin, ettei viikonloppuna ole mitään tekemistä, sen käytän viime hetken preppaukseen eli luen kirjan vielä kerran läpi. Teen töitä saman asian parin, mitä haen opiskelemaan, en ole mitenkään erityisen paniikissa.