Tyttö alkoi valittaa, että oikealle ylävatsaan sattuu (kyljen puolella)
tunti sitten kuulemma oli alkanut. Mikähän voisi olla?
Kommentit (6)
Tosin noin pienellä kävisin aika herkästi tarkistuttamassa.
Yleistila ratkaisee. Siellä masussa voi olla vaikka pieru.
Jos sattuu tosi paljon tömähdys, niin mahdollisesti umppari..
Toki vesikiveskin hyvinkin mahdollinen :D
Taisi olla vaan vatsavaivoja :), tyttö kävi kakalla ja sen jälkeen kipu oli tipotiessään. Päiväkodissa oli pantannut kakkaa, kun ei halua käydä siellä kakalla. (on vain päättänyt, että ei halua käydä päiväkodissa kakalla)
En minä tiedä miksi näin huolestuin. Ehkä siksi, kun tyttö näytti niin tuskaiselta, piteli mahaansa ja valitti kun siihen oikealle kylkeen sattuu. Niin ja tytöllä oli 3 viikkoa sitten virtsatietulehdus, johon sai antibioottikuurin, lisäksi hän on parin viime viikon aikana valittanut huonoa oloa, lisäksi röyhtäilee tosi paljon. Oikein sellaisia äänekkäitä aikamiehen röyhtäilyjä.
käykääpäs lääkärillä!