2008 vuoden vauvaa yrittämään- painos 12. ONNEA SUAN!
Tässä olemme me jotka yritämme vauvaa vuodelle 2008:
♥ Caarina2: toisen yritys aloitetaan 6/07, lapsi 11/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta
♥ dharmian: ensimmäisen yritys 1/07, ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 26 vuotta
♥ fatmama05: kolmannen yritys aloitetaan 6/07 lapset -99 ja -01
♥ girl24: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 24 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ Eliador: toisen yritys aloitettaan 9/07 lapsi 3/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 31 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta
♥ Heksu76: ensimmäisen yritys aloitetaan 6/07, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta
♥ Hepuna: toisen yritys aloitetaan 9/07, lapsi 12/03, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta
♥ Jaana.p3: toisen yritys aloitettu 5/06, lapsi 2/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ Kaktus-84: ensimmäisen yritys aloitetaan 7/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ Karkki84: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ Kaskas78: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapsi 2/01 ja 4/03 ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta
♥ Kevät76: kolmannen yritys aloitetaan 6/07, lapset 2/99 ja 4/01 ikää kertynyt itselle jo komiat 31 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta
♥ Kirppu-06: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 2/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 34 vuotta
♥ kuminauha: toisen yritys aloitetaan 6/07, lapsi 3/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 33 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ kylli78: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta
♥ költtänä: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 11/96, 12/96, 2/04 ja 8/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 33 vuotta ja tulevalle isälle 36 vuotta
♥ M@m@-3x: neljännen yritys aloitettaan 6/07 lapset -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta
♥ _mammamyy_: kuudennen yritys aloitetaan 9/07, lapset 12/90, 5/92, 12/94, 7/00 ja 10/03. ikää kertynyt itselle jo komiat 34 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta
♥ Marenda: kolmannen yritys aloitettu 5/07, lapset 10/04 ja 7/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ mariatar: toisen yritys aloitetaan 8/07, lapsi 7/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 26 vuotta
♥ marttta: toisen yritys aloitetaan 08/07, lapsi 04/05, ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 29 vuotta
♥ meebu: kolmannen yritys aloitettu 03/07, lapset -03 ja -05, ikää itsellä 27 vuotta ja tulevalla isällä 24 vuotta
♥ Memama: toisen yritys aloitetaan 7/07, lapsi 5/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 32 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta
♥ miiku85: ensimmäisen yritys aloitettu 6/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ Minni-äinen: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 7/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 31 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ Mio80: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ NiNaZZA: toisen yritys aloitettu 5/07 lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ -piias-: neljännen yritys aloitettu 1/07 lapset 02/02, 06/04 ja 9/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 24 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ pupujussitar: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta
♥ r79: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ Rizza: Ensimmäisen yritys aloitettu /06, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ RvaSaarinen: ensimmäisen yritys aloitettu 3/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta
♥ Salsa_42: toisen yritys aloitettu 10/06 lapsi 8/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta
♥ seela-matilda: ensimmäisen yritys aloitettu 2/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ sj85: toisen yritys aloitetaan ?/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 29 vuotta
♥ Suan: ensimmäisen yritys aloitettu 8/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 19 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta
♥ Syysvilja: toisen yritys aloitettaan 5/07 lapsi 11/99 ikää kertynyt itselle komiat 32 vuotta ja tulevalle isälle 32
♥ Tango: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 12/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ tiity: ensimmäisen yritys aloitettu 1/2007, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 29
♥ Tikruäiti: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 6/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ Zsara: toisen yritys aloitettu 7/05, lapsi 3/04 ikää kertynyt itselle jo komiat 35 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta
MEIDÄN PLUSSANNEET ÄIDIT!!
♥ kaur@
♥ Aamun_kuiskaus
♥ Autumn78
♥ Allu2006
♥ Tohina
♥ suan
Jos kaipaat mukaamme joukkoon tähän, jätä tietojasi edes vähän:
♥ Monettako yritetään ja milloin yritys alkanut
♥ Oma ja tulevan isukin ikä
♥ Aikaisempien lasten syntymä kuukausi ja vuosi
Kommentit (66)
ONNEA!
Ja suanille myös plussan vahvistumisesta.
Joku kyseli mun testaamisesta... Odottelen vielä ainakin viikonlopun yli. Tänään kp 28/27, ei menkkaoireita, ei mitään oireita (paitsi väsymys, kun olen jostain syystä nukkunut kolme yötä tosi huonosti).
-Tango
ja Rvasaarinen eihän sitä tiedä jos testi ei vielä näyttäiskään oikein? mä viime raskaudessa sain plussan vasta jotain kp 40! ja kerkesin moneen testiin tuhlata rahaa :(
Toivotaan nyt että se muuttuisi plussaksi tässä ajan myötä, koskaan ei voi tietää.
Joku kyseli lasketusta ajasta.. Mä kävin testaamassa tolla vauvan laskurilla ja sen mukaan olis 2.2.08 mutta en sitten tiedä. Eiköhän sekin tässä vielä selviä.
En jotenkin vain osaa vielä ajatella että tämä voisi olla totta.. Anteeksi, että nyt jaksan jauhaa vain tästä omasta tilanteestani, en vain voi uskoa sitä.
Toivotaan että vielä tulee paljon plussia lähiaikoina!!
Eka viikon vasta olen ollut töissä ja olen kyllä ihan puhki! Eikä ehdi kotona tekemään yhtään mitään, kämppä on kuin kaaoksen jäljiltä. Jos huomenna töiden jälkeen yrittäisi ainakin imuroida!
Onnea Minniäiselle plussasta ja rvasaariselle pahoittelut. Toivotaan, että vielä plussaksi muuttuisi! Ja onnea suanille vielä vahvoista plussaviivoista, eiköhän sen voi jo usean testin jälkeen uskoa todeksi :)
Kun kerran Minniäinen oltiin samoilla kp:llä ja sinä plussasit, niin voisit vetää minutkin perässä helmivauvoihin! Ei nimittäin vieläkään ole täti tullut ja tänään on jo kp37. Ei kuitenkaan kovin paljoa jaksa toivoa elätellä, kun on vasta ensimmäinen pilleritön kierto. Ajattelin sunnuntain aamupissistä testata, edellisen testin tein maanantaina illalla. Toivotaan, että se sen vuoksi oli nega :)
Pupujussitar kp37/?
Pahoittelut Rvasaariselle negasta. Oisin niin mielelläni toivonut sulle plussan häälahjaksi.
Pupujussitar: mielelläni otan sinut mukaan helmivauvan odotukseen :). Toivotaan että se vielä plussaksi muuttuu!
Meebulle tsemppiä huomiseen!
Sit vielä vähän omaanapaa. Tunteet täällä menee laidasta laitaan. Olen onnellinen, mutta vähän hirvittää. Toisaalta pieni ikäero sisaruksille oli haaveena, mutta ei tosiaankaan uskottu että heti tärppää. Näin kyllä kävi esikoisenkin kanssa (ei tarvittu kuin yksi pupuilu kerta). Nyt toivon että pikkuinen pysyy kyydissä syntymäänsä asti.
Vauva laskurin mukaan h-hetki ois 7.2.2008. Poika olikin heinäkuun helle vauva :).
Ja kiitokset kaikille onnittelijoille!
Minni-äinen
mä hääräilen täällä matkatavaroiden keskellä..huomenna lähtö viikon lomalle..IHANAA! eilen aloitin tikuttelut ja haaleata viivaa näkyvissä..hmmmm...tulossa vissiin normaalia lyhempi kierto eli ovis mahdollinen reisussa, saapa nähdä...taitaa olla tulossa varsinainen " pupuilu-viikko" ;) eli kakkosen yritys alkaa aivan näinä päivinä! nyt kuulemiin viikoksi ja plussatuulia kaikille!
Eilen kotiuduin ratsastusleiriltä ja oli upee viikko!!!! Neljä tuntia päivässä ratsastin ja savusauna oli siellä ja hevosten uittoa ym....että heppahöperölle upeeta!!! Ja löysin sieltä elämäni hepankin....
Mutta asiaan: Eilen alkoi sitten meidän YRITYS vihdoin.
Ovis on varmaan ma-ke tuntumassa, mutta pitäähän sitä treenailla vähän:)
Olipa paljon tullut uusia tänne sillä aikaa kun olin pois! Tervetuloa jokaiselle!
Joko Rva Saarinen on häistä täpinöissä?
Olen pahoillani negatuloksesta:(
Onnea plussanneille!
Vähän pihalla teidän jutuista, kun oli pois, mutta kaipa tässä mukaan pääsee taas!
kp 8/26 eli muutama päivä ovikseen, jos tunnistan.
Just muuten sopivasti oli täti käymässä leirin aikana...mutta oli helppoa kun liikkui niin paljon niin ei kipua paljoa masussakaan ollut!
Syökö muut raskausajan vitamiineja jo ennakkoon, mä aloin syömään kun niitä suositellaan että saisi sitä foolihappoa....joka on sikiölle hyväksi....ja menin sitten ostaan greippimehuakin....
Nyt maanantaina viikoksi töihin ja sitten taas pari viikkoa reissataan ympäri Suomen...
Mukavaa viikonvaihdetta kaikille! Oli kiva lukea teidän juttuja taas!
syösksyin ostamaan heti kun neuvolan täti sitä suositteli..:) Siis täällä popsitaan vitamiineja! Kaipi niistä jotain hyötyä on, ei ainakaan haittaa.
Koska rvasaariselle pappi sanoo aamen? me ollaan myös menossa naimisiin. 14.7. olisi h-hetki, jänskättää kovasti!
hikistä lauantai-illan jatkoa!
Kumma miten onnellinen ja ihmeissäni olen, kun täti tuli kylään... ajoissa! Olemme lähdössä Kreetalle torstaina, joten ihanaa ettei tarvii reissussa kärvistellä. Kierto oli " vain" 25 päivää. Minulla ei ole ollut noin lyhyt kierto vuosiin!!
Pari viikkoa sitten uumoilin limaa ovikseksi, mutten voinut uskoa, että se olisi vain viikko menkkojen jälkeen. Tikutin pari päivää " oikeaan" aikaan, eikä mitään tietenkään näkynyt. Pakko uskoa.
Pitää kait ottaa tikut reissuun mukaan, sillä tässä kierrossa alkaa tosi yritys :) Mitenkähän tuo veden juominen etelässä haittaa tulosta?
Voi että, olo on kuin pikkulapsella, kun viimein on SE kierto, kun saa yrittää :))
Nyt rannalle ja aurinkoista kesää kaikille!!
Kai se on uskottava, ettei tällä kertaa tärpännyt. Tein aamulla testin ja negahan sieltä taas tuli. Tänään siis kp39. Nyt lopetan testailun ja päivien laskemisen ja soittelen kuun lopulla vasta neuvolaan, jos ei täti siihen mennessä tule. Ja yritän unohtaa koko homman, stressihän tästä tulee :)
Nyt aamupalalle!
Pupujussitar
Meillä on nyt sit viikonloppna alkanut kolmosen yritys. Eilen tuntui oviskipuilua, että aika täpärälle meni tai että ajoitus oli kohdallaan. Nyt vaan jännätään tulosta... Edellinen muksu sai alkunsa heti ekasta kierrosta, toivottavasti taas tärppäis nopeasti olo on niin malttamaton. Me ollaan just reissussa, kun tädin pitäis kyläillä eli jos täti pysyy reissun poissa niin sit testailen heti kun palaan kotio. Tarvii varmaan ostaa testi valmiiks, että pääsee heti ekana aamuna testaileen ettei tarvi enempää odotella. Nyt on sormet ja varpaat ristissä. Pelottaa ihan kun toiveet on näin korkealla, että kohta tullaan rytisten alas. Ei järjen ääni nyt pääse pääkoppaaan ;)
Plussatuulia kaikille!
Monella taitaa tässä kuussa yritys alkaa, niin meilläkin! Eilen miehen kanssa asiasta keskusteltiin ja kyllä me nyt vauvaa ruvetaan yrittämään. Ovistikkuja tai muita en ajatellut vielä kokeilla, katotaan nyt eka tärppäiskö ilman. Kalenteria kyllä varmaan tulee tuijoteltua tiiviisti...
Mulla alkoi tänään menkat. Tai oikeestaan alkoivat jo keskiviikkona, mutta tuli alkuun vaan semmosta epämäärästä tiputteluvuotoa. En nyt sitten tiedä että mistä laskisin ne alkaneeksi. Kierto jokatapauksessa oli korkeintaan 28 päivää. Aika lyhyt, yleensä menee yli 30 päiväseks. Ovis menee aika lähelle juhannusta...Piti vielä laskettu aika käydä kurkkaamassa. Jos tästä päivästä lasketaan niin se olis 16.3. :) keskiviikosta laskettuna 12.3. Vähänkö alan olla innoissani... Pitäis varmaan rajottaa, en meinaa oikeesti usko että ekasta tärppää. Esikoinen tärppäs tokasta.
Nyt kaikki kovasti pupuilemaan niin saadaan paljon plussia ensi kuussa! :)))
.... 16.3, JOS siis tärppäis nyt. Hullua miten sitä vahtaa tuota laskuria! Yritän uskotella, ettei heti tärppää, ettei tulisi kauheita pettymyksiä. Eikä haittais, vaikka LA siirtyisi lähemmäs kesää... :)
Iltatähteä siis tehtaillaan, mieskin on ihan innoissaan :)
Jaahas, jos lähtis tässä lasten kanssa mattopyykille ;)
Ovista odottelen, jospa sen bongaisi!
Puputeltu on ahkeraan ja meillähän on kans eka yk menossa:)
Mulla on välillä niin pienet oireet oviksessa että ei paljoa huomaa, mutta ehkäpä nyt huomaa, kun tarkkailee enemmän.
Keskiviikon tuntumassa se pitäisi olla.
Mukava että on monta nyt yrityksen aloittavaa=)
Mulla olisi La 5.3 jos nyt tässä kierrossa tärppäisi.
Mä lähdenkin viikonloppuna kahdeksi viikoksi reissuun, joten sitten ei ehkö tule laskettua näin tarkkaan....Reisuun aikan tätin pitäisi vierailla, mutta toivotaan ettei vieraile!!!!
Tämmöstä tänne!
Yritän jaksaa olla testaamatta mahdollisimman pitkään... Eilen kyllä jo ostin testin kauppareissulla. [b]Onko kellään muuten kokemusta tuosta rfsu:n testistä?[/b] Sellaisen citystä nappasin mukaani. Siinä sanottiin, että pitäisi aamupisusta testata, joten se onneksi(?) vähän rajoittaa tuota " testausintoa" , kun ei voi ihan mihin aikaan vaan käyttää sitä.
fatmamalle: joo mullakin tuntuu että on tullut laskurilla laskettua monet LA :D Täällä kuitenkin on nyt sellanen tilanne että menkkoja odotan alkavan jotain viikon päästä, ja sen jälkeen olis lupa yritykselle. Toinen asia mikä tosiaan nyt mietityttää, että kävin perjantaina kokeissa ja tänään sain tulokset. Kilpirauhasessa oli koholla tulokset, ja nyt sitten vielä otetaan yksi koe ja saan siihen varman selvyyden onko mulla sitä tai ei. Lääkäriltä täytyy sitten kysellä miten raskauden laita on ton sairauden kans jos se todetaan. En ollut yhtään yllättynyt että mulla oliskin kilpirauhasessa jotain, kun tukkaa lähtenyt siitä asti kun nuorin täytti 4kk ja muutenkin hiukset on menneet tosi elottomiksi. Menkkojen kierto on pidentynyt, hermot kireellä syyttä ja väsyttää jonka olen aina laittanut yö valvomisen piikkiin. Mä olen tän päivän miettinyt että eihän vauvan yritystä tarvitse laittaa jäihin :( Onko kellään tietoa kilpirauhasen vajaatoiminnasta ja raskaudesta? netistä olen lukenut, mutta olis kiva kuulla jolla on kyseinen vajaatoiminta.
kolmatta lasta yritellään, edelliset 03/-03 ja 11/-04. Vapusta asti on yritetty, yhdet menkat takana. Toiset pitäis alkaa ens viikonloppuna ja alamaha on ollu poikkeuksellisen kipeä. Rinnoissa ei kuitenkaan mitään nippailua ole ollu joten tuskimpa onnistui tämäkään yritys. Toivossa on silti hyvä elää, ja ollaan päätetty ettei ruveta stressaamaan tämän kanssa. Tulee jos on tullakseen. Ikää mulla 30 ja miehellä 33. Tämän olis tarkoitus olla meidän viimeinen....
M@m@-3x: Voih, kun kaikki menis nyt hyvin. Saisit luvan vauvan yritykseen ja tulokset olis positiivisia. Toivotaan parasta!! Onhan sulla kolme ihanaa lasta jo :))
Mauii: tervetuloa joukkoon!! Kolmatta mekin yritellään ja ikää meilläkin jo 33v.
Nega... en vain tiedä minne päin maailmaa täti on lähtenyt lomailemaan. =P No olenpahan täällä vielä ainakin kuukauden.
Onnea plussanneille!