Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2008 vuoden vauvaa yrittämään- painos 12. ONNEA SUAN!

05.06.2007 |

Tässä olemme me jotka yritämme vauvaa vuodelle 2008:

♥ Caarina2: toisen yritys aloitetaan 6/07, lapsi 11/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta

♥ dharmian: ensimmäisen yritys 1/07, ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 26 vuotta

♥ fatmama05: kolmannen yritys aloitetaan 6/07 lapset -99 ja -01

♥ girl24: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 24 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ Eliador: toisen yritys aloitettaan 9/07 lapsi 3/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 31 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta

♥ Heksu76: ensimmäisen yritys aloitetaan 6/07, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta

♥ Hepuna: toisen yritys aloitetaan 9/07, lapsi 12/03, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta

♥ Jaana.p3: toisen yritys aloitettu 5/06, lapsi 2/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ Kaktus-84: ensimmäisen yritys aloitetaan 7/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ Karkki84: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ Kaskas78: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapsi 2/01 ja 4/03 ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta

♥ Kevät76: kolmannen yritys aloitetaan 6/07, lapset 2/99 ja 4/01 ikää kertynyt itselle jo komiat 31 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta

♥ Kirppu-06: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 2/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 34 vuotta

♥ kuminauha: toisen yritys aloitetaan 6/07, lapsi 3/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 33 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ kylli78: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta

♥ költtänä: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 11/96, 12/96, 2/04 ja 8/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 33 vuotta ja tulevalle isälle 36 vuotta

♥ M@m@-3x: neljännen yritys aloitettaan 6/07 lapset -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta

♥ _mammamyy_: kuudennen yritys aloitetaan 9/07, lapset 12/90, 5/92, 12/94, 7/00 ja 10/03. ikää kertynyt itselle jo komiat 34 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta

♥ Marenda: kolmannen yritys aloitettu 5/07, lapset 10/04 ja 7/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ mariatar: toisen yritys aloitetaan 8/07, lapsi 7/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 26 vuotta

♥ marttta: toisen yritys aloitetaan 08/07, lapsi 04/05, ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 29 vuotta

♥ meebu: kolmannen yritys aloitettu 03/07, lapset -03 ja -05, ikää itsellä 27 vuotta ja tulevalla isällä 24 vuotta

♥ Memama: toisen yritys aloitetaan 7/07, lapsi 5/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 32 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta

♥ miiku85: ensimmäisen yritys aloitettu 6/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ Minni-äinen: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 7/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 31 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ Mio80: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ NiNaZZA: toisen yritys aloitettu 5/07 lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ -piias-: neljännen yritys aloitettu 1/07 lapset 02/02, 06/04 ja 9/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 24 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ pupujussitar: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta

♥ r79: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ Rizza: Ensimmäisen yritys aloitettu /06, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ RvaSaarinen: ensimmäisen yritys aloitettu 3/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta

♥ Salsa_42: toisen yritys aloitettu 10/06 lapsi 8/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta

♥ seela-matilda: ensimmäisen yritys aloitettu 2/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ sj85: toisen yritys aloitetaan ?/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 29 vuotta

♥ Suan: ensimmäisen yritys aloitettu 8/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 19 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta

♥ Syysvilja: toisen yritys aloitettaan 5/07 lapsi 11/99 ikää kertynyt itselle komiat 32 vuotta ja tulevalle isälle 32

♥ Tango: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 12/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ tiity: ensimmäisen yritys aloitettu 1/2007, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 29

♥ Tikruäiti: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 6/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ Zsara: toisen yritys aloitettu 7/05, lapsi 3/04 ikää kertynyt itselle jo komiat 35 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta

MEIDÄN PLUSSANNEET ÄIDIT!!

♥ kaur@

♥ Aamun_kuiskaus

♥ Autumn78

♥ Allu2006

♥ Tohina

♥ suan

Jos kaipaat mukaamme joukkoon tähän, jätä tietojasi edes vähän:

♥ Monettako yritetään ja milloin yritys alkanut

♥ Oma ja tulevan isukin ikä

♥ Aikaisempien lasten syntymä kuukausi ja vuosi

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi onnea suan!

On ollut tosi kiireinen päivä tänään töissä ja olen aivan väsynyt. Tuntuu ettei jaksa silmiä auki pitää. Ehkä pitäisi suosiolla painua aikaisin pehkuihin, että pääsee huomenaamulla taas ylös sängystä.

Taisi olla muutamia jännääjiä, ainakin rvasaarinen! Tsemppiä kovasti ja peukutuksia, toivotaan parasta bdbd! Ja Tango-mamalla oli piinailut myös, plussatuulia sinnekin!

Tänne ei mitään uutta. Ei tätiä, eikä kyllä oikein oireitakaan. Paitsi se pissitarve on inhottava, kun välillä pitää juosta koko ajan vessassa. Ja nännit on edelleen kipeät ja hämmästelen niitä. Mutta ei mitään muuta. Sais jo tulla se täti tänne, niin pääsis uuteen yritykseen!

Pupujussitar kp35/?

Vierailija
22/66 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran tehokkaasti poltin toissa päivänä itteni että iho kesii. Nyt olen suosiolla pitänyt pari päivää pitkähihaista puseroa, vaikka auringosta tykkäänkin.

Tuli tässä mieleen, että kuinkahan moni sitä osaa alkaa syömään foolihappoa sisältäviä tuotteita, kun vasta suunnittelee raskautta. Mulle valkeni vasta ekalla neuvolakäynnillä sen tärkeys. Tietenkin jos on itse aktiivinen ja etsii tietoa.. Raskaus vitamiinit tuli tutuksi täältä keskustelu palstoilta, niin aloin syömään niitä heti kun raskaus varmistui. Ja lähinnä yksipuolisen ruokavalion takia ei foolihapon.

On se jännä kun meillä pupujussittaren kanssa on samat kiertopäivät ja kummallakaan ei ole haisua, että mikä vois olla kierron pituus :/. Mikä sulla oli muuten edellisen kierron pituus? Mulla oli 33 ja ennen raskautta kierrot vaihteli 28-35. Oliko sulla tarkoitus vielä testailla *varovaisesti kyselen?

Mites Rvasaarinen, viikonloppunako meinasit testailla? Mä ajattelin perjantaina, ellen jänistä..

Ai niin täällä myös totaalista väsymystä ollut nyt viikon verran. Voimat loppuu ihan yhtä äkkiä ja tuntuu että nukahtaa justiinsa..

Plussia roppakaupalla kaikille halukkaille!

Minni-äinen kp35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeillaan TIKULLA jäätä näin yhdessä sitten =P

Vierailija
24/66 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taisi tärpätä... Jo neljä päivää myöhässä, mitään merkkejä tädistä ei ilmassa. On jo tosi toiveikas olo. =)

Vierailija
25/66 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rvasaarinen: en malttais odottaa itse huomiseen, testaisin jo tänään...;)

Onko raskausoireita?

ON: alan laskea kiertoa vasta kun bongaan oviksen, eli tylsää aikaa elelen, tikutan päivittäin.

Vierailija
26/66 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rvasaarisen puolesta. ihan varmana testaat plussan. Mä tunnen sen nahoissani. Ajatella että esikoista " tehdessä" mä odotin viikon ennen kuin testasin. En voi käsittää miten maltoin odottaa niin kauan. Mutta jotenkin mä hösään tästä kakkosesta paljon enemmän. Olen kärsimättömämpi. Sen takia vähän pelottaakin mahdolliset pettymykset...

Älkäähän immeiset potltako nahkojanne, se ei ole kivaa. Rasvaa kroppaan ja ulos! Jos ei olis töissä...

Vierailija
27/66 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaillaan sit huomenna " yhdessä" :D. Ehkä minäkään en jänistä, kun tiedän että joku muukin on samassa tilanteessa.. Mulla ei kyllä ole yhtä toiveikas tunne kuin sulla, vaikka oireita on (johtuen sitten mistä?). Mutta ehkä mä suojaan näin itteeni, jos tipun ja lujaa.. Mä taidan olla tällainen perus pessimistinen :/.

Mut pidetään huomiseen asti peukut ja varpaat kippurassa ja nautitaan tästä ihanasta Suomen kesästä :).

Ja Eliadorin kanssa samoilla linjoilla: Älkää polttako nahkaanne! Itteni oon kuorruttanu spf40:llä!

Minni-äinen kp36/?

Vierailija
28/66 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tätä kakkosta tosiaan hössöttääkin paljon enemmän?! Olen tämän aamua yrittänyt valmistella itseäni siihen, että ne menkat tosiaan saattaa huomenna/viikonloppuna alkaa...

[b]Salsalle[/b] tsemppiä täältä suunnalta. Muistan kovinkin selvästi nuo tunteet ajalta, jolloin ensimmäistä toivottiin. Meilläkin oikeastaan tärppäsi sitten, kun oltiin asennoiduttu niin, ettei sitä ehkä tulekaan... Vähän siis hellitettiin sitä yrittämistä, vaikka tosiaankaan yritys ei ollut niin " vakavaa" kuin tämän toisen tekeminen. En silloin sen kummemmin bongaillut ovista yms.

Jännäilen mäkin sitten huomiseen teidän " tikuttajien" puolesta. Itse en vielä testaa, vaikka periaatteessa huomenna voisikin... Tai jos mies " pakottaa" , niin pakkohan se sitten on. ;)

Ja vielä aurinkorasvojen puolestapuhujiin liityn minäkin! Viime kesänäkin kärvähdin kerran, ei ollut kiva. Lapsellekin tällätään rasvaa, vaikka vähän hirvittääkin niin " pienelle" laittaa. Mutta eipä sitä enää voi vain varjossa pitää. Eivätkä päiväkodissa taida vahtia sitäkään vertaa kuin itse tekisi... =)

Nyt täytyy ruveta työhuoneen siivoukseen, siis lähinnä noiden notkuvien paperipinojen läpikäyntiin. Yök.

Plussauutisia odotellessa...

-Tango

Vierailija
29/66 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähipäivinä (huomenna?) saadaan joukkoomme muutama uusi odottava.. Toivotaan ainakin näin.. Ainakin oli RvaSaarinen ja Minni-äinen huomenna testailemassa.. Toivon sydämeni pohjasta vahvoja plussia teille!!

Omasta tilanteesta.. Ajattelin tänään taas testailla josko tuo maanantainen haamu olisi vahvistunut.. Niin kovasti toivoisin, että näin olisi. No, tänään illalla se selviää.

Tulkaahan sitten testailijat heti kertomaan minkälaisia uutisia tuli! *Jännittää kovasti toisten puolesta*

Suan

Vierailija
30/66 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...onkin paljon testaajia! Toivottavasti vaan plussia satelee! Nyt mulle tuli taas hirvee malttamattomuuskohtaus (sanahirviö:), vaikka eilen tuskailin että miten jaksaisin kahden lapsen kanssa ja miten rahat riittää yms. Nyt haluan vauvan tännehetinyt! :)

Menkat taitaa olla alkamassa etuajassa. HYVÄ, niin pääsee nopeemmin yrittämään. KAtotaan niin ukko vielä peruu tän tai jotain.

Aurinkorasvaa kannattaa tosiaan käyttää. Mulla palaa nahka tosi helposti. Ja vaikkei palaiskaan niin eihän tuo liika aurinko hyväksi ole. Niitähän on niitä rusketusta edistäviä rasvoja jos ruskettua haluaa. Meiädn pikkuselle olen vähän apteekin rasvaa laittanut. Pienempi paha se rasva mun mielestä kuin se palaminen. Aina ei voi pysyä varjossakaan.

Mukavia hellepäiviä kaikille!

Vierailija
31/66 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä kertaa testasin onni- raskaustestillä, joka siis myöskin on apteekista ja maanantaina apteekin omalla..

nyt tuloksessa ei ollut mitään pähkäilyn varaa.. Kaksi selkeää viivaa vierekkäin!! Ei vain voi vielä mitenkään ymmärtää. Kai kohta sitten pitää ottaa yhteyttä neuvolaan.. Ja haluaisin testata tuon vielä verikokeellakin, vaikka kolme raskaustestiä on jo plussaa näyttänyt. Haluan vain saada varmistuksen asialle.. En voi mitenkään uskoa että se olisi mahdollista!!

kaverikin sai viime yönä vauvan.. täsmälleen silloin kuin oli la:kin.. =)

Mites teillä muilla? Joko on hermot pettäneet, oletteko vielä siis testailleet?

Hämmentyneen onnellisena,

suan

Vierailija
32/66 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin tänään lääkärissä migreenin takia (mulla aurallinen) ja lääkäri laittoi labraan lähetteen vielä varmuudella maksa,munuais,sokeri ja kilpirauhas kokeisiin. Eli jos noista joku on " epänormaali" sitten en tiedä mitä teen raskautumisen suhteen, joutuuko sitä venyttämään :( Mä olen netistä lukenut tosta kilpirauhasenvajaatoiminnasta ja oli että hiustenlähtökin kuuluu siihen. Mulla alkoi hiuksia lähteä kun nuorin oli 4kk. Silloin lääkäri sanoi että se on normaalia, mutta vieläkin tulee aikoja kun hiuksia lähtee. Tukka oli ennen paljo vahvempi mitä nyt. Ens viikolla saan sitten ne tulokset ja hiukan jännittää, toivon ettei niissä mitään olis. Kuitenkin menkkoja odottelen tulevaksi ja PMS oireet ovat päällä että tulossa on :) joka kuukausi mä inhoan tätä aikaa kun nuo PMS oireet alkavat :((

Vierailija
33/66 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että e-pillereitä mulle ei enää anneta ton aurallisen migreenin takia. Joten niitä tämä mamma ei sitten enää saa syödä. ;)

Vierailija
34/66 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia, isot onnittelut plussasta!! Tsemppiä RvaSaarinen ja Pupujussitar ja muut piinailijat, plussatuulia teille kovasti!

Mä jännään oisko tärpänny, ovistesti näytti plussaa ma eli ovis oli silloin ma tai ti, ei mitään " oireita" vielä, maha vain ollut sekaisin eilisestä asti, mutta se on mun kohdalla ihan normaalia, ei tässä vielä oireita voi odottaakaan kun vasta parin viikon päästä kun menkkojen pitäisi alkaa.

Mulla huomenna viimeinen työpäivä ja sitten alkaa 4vkon kesäloma!! Ihanaa, kunpa pysyis kelit yhtä hyvinä kun nyt. Huomenna myös pomon kanssa kehityskeskustelu, työkaveri joka tietää yrityksestämme oli keskustelussa tänään ja pomomme oli maininnut että eihän sitä milloin mä ilmoitan että jään äitiyslomalle :) Jos huomenna sitä kysyy täytyy koittaa olla arvoituksellinen, mutta varautua kysymykseen ettei paljasta mitään ilmeilyllä ym.

Vierailija
35/66 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja peukut pystyssä täälläkin huomisille testaajille! Meillä pitäis tänä iltana aloittaa kolmosen yrittäminen, oviksen pitäis olla viikonlopun tuntumassa. Jännittää! Olo on malttamaton, täytyy mennä komentaan muksut nukkuun että päästään hommiin ;) IIIK!

Vierailija
36/66 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en varmaan saa unta ens yönä! en tänne viel aimmin kirjoitellutkaan(paitsi tuo esittätyminen) Huomen aamulla oon menossa tk:lle testeihin. mulla ollut nyt tällänen tilanne menneillään että kuukaus sitten testasin plussan mut sitten alkoi viikon kuluttua vuoto jonka neuvolassa epäilivät kesekenmenoksi. käskivät vain odotella vuodon loppumista, neuvolalekurille en saanut aikaa kun ei mitään kipuja juuri ollut. eikä kyllä juuri mitään raskausoireitakaan koko aikana. vuodon loppumisesta on nyt huomenna kaks viikoa joten pääsen sinne testiin, että ollaanko vaiko eikö!:/ pikkasen mua on pidetty jännityksessä kesän alku. oisinhan mä vaatimalla päässyt lääkäriin mutta jotenkin on sellainen olo että km se oli:( niin en oo jaksanu alkaa inttämään kenenkää kans. huomenna onneks saan mielenrauhan. pari viime pv ollut pinna tosi kireällä kun miettii vaan koko ajan keskenmenoa, ja on ollut tosi huono olo mut johtuu varmaan vaan auringosta..

Vierailija
37/66 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen on sitten helmivauva tulossa, jos kaikki menee hyvin =).

Nousin jo kuuden jälkeen testaamaan, kun jännitti niin etten saanut enää unta. Ja sieltähän se plussa tuli. Koko aamu on mennyt suu messingillä. Pikkuinenkin varmaan ihmeissään, kun äiti on niin hyvällä tuulella.

Mites muut (Rvasaarinen ja Tango-mama): joko on testattu? Toivotan paljon tsemppiä ja plussia!

Ja Suanille vielä kerran onnittelut vahvan plussan johdosta!

Minni-äinen 5+1 (jos nyt oikein laskin)

Vierailija
38/66 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Suanille (ei-enää-niin-varovaiset) onnittelut sekä myös Minni-äiselle hurjan paljon onnea! Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Olikohan muita vielä testannut...? Etten vaan ketään unohtanut onnitella...

Vierailija
39/66 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia.. Mä tässä juuri mietin että pitäisi varmaan soittaa neuvolantädillekin, kun tosiaan en tiedä yhtän mikä rv mahdollisesti voisi olla meneillään.. Kierrosta kun ei sitä pysty laskea, niin sekava se on. Toisaalta olisi tyhmää soittaa jo nyt, mutta.. Kai se vain sitten pitää..

Mites muilla testaajilla? *Utelee*

Vierailija
40/66 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suanille onnittelut haamun vahvistumisesta plussaksi! Helmi vauvoja tulee. Joko olette laskurilla käyneet kattomassa lasketunajan? Mitkä ovat?

Meikäläinen alkaa silittämään. Sopiva ilma kuuma raudan kanssa touhuamiseen...Olo on vähän kipeä: kurkku kipeä, nenä vuotaa ja vähän päätäkin särkee. Tietty just nyt kun huomenna pääsis kerrankin tyttöjen iltaa viettämään. Toivottavasti olo ei ainakaan pahne.