Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lasta ei saa jättää autoon kauppareissun ajaksi!

Vierailija
13.06.2007 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä teen? Ilmoitanko sossutädeille?

Vierailija
2/10 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 6½v, 5½v ja kaksoset 4½v. Meillä auto jäähtyy hyvin ennen kauppaan menoa (ilmastointi) eikä se niin paljon siinä ajassa kuumii et kuuma tulis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, auto voi syttyä esimerkiksi palamaan, siihen ei montaa minuuttia tarvita.



Kyllä, kaikenlaisia sekopäitä liikkuu paremmissakin piireissä.



Kyllä, lapsilla on vilkas mielikuvitus ja suuri mielenkiinto auton mittareihin, nappuloihin ja esim. käsijarruun.



Kerran valitettavasti näin Bauhaussin pihalla autossa itkevän pienen vauvan itkuhälytin vierellään, ja hetken päästä äiti käveli paikalle itkuhälyttimen kanssa tympääntyneen näköisenä, oli ilmeisesti jäänyt ostokset kesken.

Vierailija
4/10 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa menee max. 5min,yleensä 1min.

Vierailija
5/10 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yhdestä perheestä jonka tiedän, kuoli 3-vuotias autopalossa, äiti oli silloin käymässä kioskilla.

Vierailija
6/10 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinni eivätkä saa niitä auki. Viivyn 5 min.



Joskus jätän vauvan yksin autoon, jos se on nukahtanut. Mitä hemmetin järkeä herättää sitä ja kiskoa huutavana kauppaan sitä 5 minuuttia varten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatte varmaan miten kävi?! :(



Anyway, jätän silti hetkeksi, tai siis olen ennen jättänyt mutt anyt lapsi osaa itse avata vyönsä, niin mielelläni otan sen mukaan ostoksille.

Vierailija
8/10 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eipä sillä, että tasan kerran olen vanhemman lapsemme (5v) autoon yksin istumaan jättänyt, kun hän sitä itse pyysi (luki kirjaa, eikä halunnut keskeyttää piipahduksen takia). Silloinkin kauppareissu kesti 2-3 min. (ruuhkaton lähikauppa) ja näin auton kaupan ikkunasta koko ajan (matkaa n. 5 metriä). Ja ne autonovet olivat paitsi lukossa myös lapsilukossa eikä ollut helle. Toisaalta silti se oli loppujenlopuksi turhaa, olisin voinut joko jättää ne maitolitrat ostamatta tai raahata esikoisenkin mukaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilukossa takaovet voivat olla, ei se lapsi niin äkkiä saa vöitä auki ja kiipea etupenkille ovista karkuun. Mutta jos ovet ovat lukossa ja auto syttyy palamaan, kukaan ulkopuolinen ei saa ovia auki ihan hetkessä vaan joutuu rikkomaan lasin.



Lähikaupassa tai postissa piipahtaessani lapset saattavat odottaa autossa, aikaa menee pari minuuttia. Jätän aina ovet lukitsematta juuri sen vuoksi että lapseni voitaisiin nopeasti pelastaa.

Vierailija
10/10 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lähikaupassa tai postissa piipahtaessani lapset saattavat odottaa autossa, aikaa menee pari minuuttia. Jätän aina ovet lukitsematta juuri sen vuoksi että lapseni voitaisiin nopeasti pelastaa.

Tai kidnapata..