Kerro oma lesbokokemuksesi!
Kommentit (11)
kaksi naista ja yksi mies- kokoonpanolla. Muutamasti ollut naisen kanssa kaksin mutta sillon vaan pussailtu ja vähän lääpitty.
Miksi tunnet, että sinun pitää sääliä meitä?
Minua ainakin yököttää ja ällöttää, meinasin jo oksentaa kun avasin tämän ketjun. Entä sitten lapset? Onko onnellinen lapsuus sitä että saa pilkkaa ja ivaa osakseen?
+ ihana taapero meillä.
juuri saimme unelmiemme kodin.
Vierailija:
Minua ainakin yököttää ja ällöttää, meinasin jo oksentaa kun avasin tämän ketjun. Entä sitten lapset? Onko onnellinen lapsuus sitä että saa pilkkaa ja ivaa osakseen?
en minäkään ajattele kun näen heteroita ruokakaupassa, että mitä ne tekee vällyjen välissä. Löysää vähän pipoa.
t. 12
lukiotansseissa poikien vähyyden vuoksi tanssittiin tyttöpareissa. Tanssitin itseäni huomattavasti sirompaa ja pienempää tyttöä -tuli omituisen maskuliininen olo.
Vastaanotolle tuli nainen, joka oli mielestäni ei nuori, mutta ikäisekseen sangen kaunis, jotenkin ajattelin että tuota voisi suudella. (!) .
Kummia fiiliksiä välillä, heterosuhteessa yli 20 v. ja 3 lasta.
Tosi poikamainen liikeissään ja oikeastaan naamastaankin. Sillä oli seurustelusuhteita poikiin. Aikuisiällä kuulin menneen parisuhteeseen naisen kanssa ja tällä naisella oli lapsi. Onneksi en ole kuullut tästä henkilöstä sittemmin. Olen suvaitsevainen homoseksuaalisuuden suhteen, mutta tämä ihminen on vastenmielinen vaikka olisi heterokin. Terveiset vaan M. N:lle. Toivottavasti emme tapaa koskaan!
niitä on kuule aika monta