Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko neljässä päivässä mitenkään laihtua hieman???

Vierailija
04.06.2007 |

ääsen pitkästä aikaa ulos kavereiden kanssa ja se on luultavasti ainoa kerta koko kesänä , kun pääsen. Olen nyt vaan mässäillyt koko viikonlopun ja olen varma, että olen muutaman päivän päästä ihan turvonneen näköinen. Olisiko jotain konstia estää se ja mahd. ehkä jopa vähän hoikistua??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikalaihiksella lähtee ekana vaan nesteitä, ei läskiä.

Vältä turhia hiilareita, ne turvottaa, samoin suolaiset.

Vierailija
2/7 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni tarjoutui tänään ottamaan poikani perjantaina yökylään. Olen juuri eronnut miehestäni ja olen siksi nyt tässä masennuksissani mässytellyt kaikkea paskaa... Onko perunoissa hiilareita? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä viljoja ja sokeria. Niitä kun enimmäkseen välttää, niin hiilarit on siinä.

Mutta turvotukseen kannattaa kokeilla tuoretta ananasta ja selleriä, jos voi maun puolesta sitä syödä. Sitten juokset vessassa melko tehokkaasti

Vierailija
4/7 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä kilossa läskiä on n. 7000 kilokaloria. Kulutat varmaan n. 2000 kaloria päivässä maksimissaan. Jos olisit 4 päivää täysin syömättä voisit laihtua hieman päälle kilon. Ei se laihtuminen noin vaan onnistu.

Vierailija
5/7 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo hiilarijuttu on aika kiistanalainen.... muttei siitä sen enempää, kun en jaksa karppikinailua...

Vierailija
6/7 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kyllä syö kiinteitäkin hyvällä ruokahalulla, mutta imetän vielä. Hän on 8kk. Yökylään, kun menee,niin syö korvikemaitoa.

Vierailija
7/7 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee vaan reippaasti bilettää sen kokosena kun olet, laita nätti meikki ja kivat vaatteet :) Ei sua siellä kukaan mittanauhalla syynää.

Hauskaa tulevaa viikonloppua!