Mytoys:ista tilanneet
Kun olette saaneet sen seuranta koodin oletteko seuranneet lähetystänne? Minulle olisi tulossa sieltä kaksi paketti ihan lähi päivinä ja haluasin katso tilannetta.
Laitoin koodin tänne
http://www.gls-germany.com/en/home/index.html
mutta se on yhden numeron liian pitkä. Eli karsii automattisesti viimeisen numeron ja ilmoittaa että tietoja ei löydy. Onko muille käynyt sanoin? Teenkö jotain väärin?
Kommentit (10)
Nyt paketti on ollut reissussa jo 8 arkipäivää, joten siksi olisin halunnut seurata, missä se menee. Kun aikaisemmin olen toisista nettikaupoista tilannut sieltä on aina saanut myös GLS koodin ja se on toiminut. Tosin viimeisestä tilauksesta on jo muutama kuukausi. Ehkä se paketti sieltä kohta tulee.
Katsoin pian edellisen viestin kirjoittamisen jälkeen sitten näkyikin tapahtumia. Viimeinen tapahtuma oli toissa iltana 19.33 ja eilen päivällä posti sitten toikin paketit. Tosi tyhmää että se rupeaa toimimaan vasta kun paketti on Suomessa. Toisesta nettikaupasta kun olen tilannut siellä on toiminut ja paketti tullut aina 6. arkipäivän aamuna ovelle. Täältä kestikin sitten kauemmin, niin juuri siksi olisin halunuut seruta, mutta hyvä tietää että jos koodi ei toimi, paketti ei ole vielä Suomessa.
mytoys.de paljonko on postikulut kun tilaa suomeen ???
Nyt viimeksi tilasin matkarattaat ja ison paketillisen leluja, sängyn turvalaiden ym. Tulivat siis kahtena erillisenä pakettina, mutta yhtäaikaa.
sulle tosiaan matkarattaat, kun mulle ilmoitettiin että rattaita joita yritin tilata, ei lähetetä suomeen! Rattaat olivat Hauckin Roadsterit. Muuten kyllä on toiminut moitteettomasti.
http://www.mytoys.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/de/-/DEU/Displ…
ja ne tulivat tiistaina niin kuin kaikki muutkin. Onneksi en osaa saksaa niin en edes löytänyt sieltä sivuilta sellasta tekstiä. Minä olen sen netin sanakirjan kanssa arponut noita tilauksia ja kyllä ne sieltä tosiaan tuli. Ei se mitenkään pieni paketti ollut, isompi kuin luulin, mutta ilmeisesti kuitenkin pienempi kuin niiden rattaiden mitä sinä olisit halunnut tilata.
Hauckkia saa muuten tilattua suomeen täältä
http://www.foryourbaby.de/
En katsonut oliko siellä niitä rattaita mitä sinä halusit, mutta on paljon Hauckia. Olen tilannut sieltä kaksi kertaa. Postikulut on kiinteät 12.95¿ Tilasin viimeksi marraskuussa, silloin oli ainakin näin. Siellä on nopeampi toimitus. Tasan 6 arkipäivää tuli kotiovelle Helsingissä.
En pääse muutamaan päivään nettiin, mutta jos tulee lisä kysyttävää nostele tätä viestiä alkuviikosta.
arpomista mullakin on tuo tilaaminen ollut, mutta selvitin sitä ratasasiaa sähköpostilla englanniksi ja sanoivat että noita rattaita (Hauck) ei toimiteta suomeen. Sain ne kyllä sitten tilattua toisesta Saksalaisesta nettikaupasta (muistaakseni joku Marama....).
Tilasin vaan. Nyt ovat olleet reissussa mukana rattaat ja olen ollut todella tyytyväinen. Se oli varmaan loppujen lopuksi niin pieni paketti, ehkä kooltaan noin puolet siitä tavaramäärästä minkä tilasin että lähettivät. Tai jos niillä on sitten nyt käytäännöt muuttuneet.
Paketit on yleensä reissannut noin viikon (eli noin 5 arkipäivää).