Onko kenelläkään kokemusta Aloe Vera tuotteista, esim. siitä gel-juomasta?
Kommentit (30)
Sitkeät verkostomarkkinoijat nostavat tätä ketjua.
Verkostomarkkinointiin kuuluu hämäävä markkinointi. Emoyhtiö ei väitä, että Aloemehu olisi mitään muuta kuin kasvista puristettua mehua + säilöntäainetta. Mutta emoyhtiö nimeää mehun geeliksi ja antaa jälleenmyyjien ymmärtää väärin, että kyse olisi jostain muusta kuin mehusta. Ja jälleenmyyjät innokkaasti menevät halpaan. Sisältäähän sana geeli ajatuksen, että juoma olisi mehua väkevämpää. Näin asia ei ole. Aloemehua ei ole väkevöitetty mitenkään.
Laatusinetti tarkoittaa, että yhtiön on ulkoistanut tuotteensa tuotannon laadunvalvonnan. Se ei tarkoita, että tuote olisi laadukkaampi kuin jokin toinen tuote, jonka tuotantoa valvotaan itse.
Huijausta siis, niinkuin sanoin:
http: //sundqvist. blogspot. com/2007/06/aloe-vera-pelkk-vettk. html
Tuolla koostetta Ruotsin elintarvikeviraston tutkimuksista. Appelsiinimehulasillisessakin on enemmän vitamiineja.
2, joka kuulemma on ääliö
toisten ihmisten käyttökokemusten kertominen on kielletty aloe vera (forever living) kutsuilla. siis esittelijät eivät saa niitä kertoa yhtään. eikä lupailla minkään vaivan paranevan. tiedoksesi!!
Ihan huijausta kaikki tuollaiset, en käsitä miten ihmiset menevät niihin
voi sanoa että hyviä tuotteita. Olen käyttänyt sitä juomaa säännöllisesti. Hiukset paksuuntuneet ja elinvoimaiset, unen laatu parantunut ja unta ei tarvi enää niin paljon. Eli lyhyemmillä yöunilla olen selvinnyt siitä asti ja virkeänä jaksan koko päivän. Ennen niin epämääräisesti toimiva vatsa toimii nyt säännöllisesti aamuisin :)
Verensokerit pysyy paremmin tasaisena.
Tässäpä muutamia.
Myös rasvoja olen käyttänyt. hyviä!
kosteuttavaa voidetta. On tehonnut savipuolen tapaiseen ihottumaan. Voi olla, että jokin muukin vastaavia aineita sisältävä voide olisi tehonnut. En tiedä oliko Aloe-Veralla jotain vaikutusta myös, mutta valitsin tuon voiteen, kun se oli " paksua" . Muuten en ole rahojani noihin tuotteisiin laittanut.
Vaan jostain syystä juomaa käyttäessä kasvojen iholle tulee lievä akne. Mulla ei murrosikäisenä akneihoa ollut, enkä halua sellaista yli kolmekymppisenäkään, joten lopetin juoman käytön. Muita tuotteita kuitenkin käytän. Kirkas voidegeeli on ihanaa rauhoittamaan ihoa esim. hyttysten pistoihin tai jos auringosta iho punottaa. Muutoinkin ihovoiteet tosi hyviä sekä hiusten hoitotuotteet.
Vierailija:
[b]Vaan jostain syystä juomaa käyttäessä kasvojen iholle tulee lievä akne.[/b] Mulla ei murrosikäisenä akneihoa ollut, enkä halua sellaista yli kolmekymppisenäkään, joten lopetin juoman käytön. Muita tuotteita kuitenkin käytän. Kirkas voidegeeli on ihanaa rauhoittamaan ihoa esim. hyttysten pistoihin tai jos auringosta iho punottaa. Muutoinkin ihovoiteet tosi hyviä sekä hiusten hoitotuotteet.
Aloe verahan kiihdyttää aineenvaihduntaa, joten reaktio liittynee siihen. Itsellä psori, sekä atooppista ihottumaa ja saanut ihon todella paljon paremmaksi ja lähes kokonaan pois aloen avulla. Käytän sitä sekä sisäisesti, että ulkoisesti. Lisäksi tietysti kroppa " toimii" paremmin ja virtaa on enemmän! Niin ja tietysti - lähtihän sillä vähän kilojakin, kun aineenvaihdunta alkoi toimiin paremmin... ;)
Ei myöskään pienentänyt kuhmuja, enkä huomannut mitään muutakaan ominaisuutta mitä luvattiin.
Hammastahnasta puuttuu fluori.
Dödö on tosi tehotonta, mutta hienhajua perustellaan sillä, että keho puhdistuu.
Juuri siksi kuulemma juomasta saattaa tuo akne-oirehdinta tulla. Menee kuulemma joskus ohi.
Juomahan tepsii kuulemma melkein mihin vaan, ylipainoon ja sairauksiin. Minä vaan tunnen monia ylipainoisia, jotka ostavat juomaa ja näyttävät edelleen yhtä lihavilta.
Pelkkää huuhaata, mutta ostakoot ketkä tahtoo.