Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SYYS04-alkuviikko***

04.06.2007 |

Pinon avaus aurinkoiselle viikolle :)

Hilu

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti sitten soitettiin ja pyydettiin. :-)

Päivällä kävin sanomassa itseni irti virastani, ja nyt jo pyydellään seuraavaan paikkaan töihin. Kerroin rehellisesti, että olen vähän jo muualle lupautunut, mutta annoin ymmärtää että asia ei ole ihan lukkoon lyöty vielä. Oikeasti kyllä saa olla aivan hemmetin hyvä tarjous että muuttaisin vielä mieleni tuon nykyisen työn suhteen. Mutta ans kattoo ny...

Miten Hilulla meni?

Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥

Vierailija
2/28 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskarilainenkin vai tuleva koululainen? on lomalla...Puistossa alko " mul on tylsää,ei tekemistä,ei kavereita" ..sama laulu jatku kotona..Oisko tuo pitäny pitää viel muutama vko tarhassa?!

Puistossa oli kyllä väkeä,ihana ilma ja ruokailu alko...jeee :-) Mutta aika pientä väkeä..ja sit koululaisia ruoka-aikaan.Meillä on puistossa hyvät aidat mut ikävä kyllä kun pe alko koululaisia olle enempi siellä,alko portitki olla auki :-/

Typykkä on nukkunu isojen sängyssä nyt 3yötä..Ei ongelmia-ainakaan vielä :-)

Ja poikaki on pysyny sängyssään,ei saanu parvea mut sellasen korkeemman kuiteski..

Tänää kävin lasten kans Tikkurilas,ostaa pojalle turvavyöistuimen.Sil on ollu vaa koroke,ku ei ollu autoo..Nyt se tahtos vaihdepyörän...PArille kaverille on tullu sellaset...Ja mitäs seuraavaks?!

Hilu:Miten meni?

Ankkis:onnea huomiselle!

Mites TiPin päivä meni?eikös työt alkanu tänää?

Mua työt tai se puute vaivaa välil enempi,välil vähempi...Nyt helteel on helppo unohtaa mut ois kiva ku ois paikka syyskuuks valmiina ja ei tarttis enempi miettiä..

Nauttikaahan lämmöstä :-)

jatu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syysystävien joukko sen kuin vain kertaantuu :) Kiitos vaan pyhänä käyneille vieraille! Lapset leikki niin kivasti keskenään ja aikuisetkin ehti vähän juttelemaan :)

Hilua mietin päivällä. Toivottavasti sujui hyvin.

Ankkikselle peukkuja huomiselle! Muista kuitenkin sen jälkeen, että oikeasti on myös levättävä välillä!!!

Mäkin muistelin, etä T-P:n työt alkoi tänään. Ja kuulumisia odottelen myös.

Ai, niin. Myöhästyneet onnittelut Ynikselle ja Kerpulle!

Jatu. Meillä on esikoisella ollu jo pitkään lepkkä koroke (Grago). Mietin jo sitäkin, että pitäiskö neitillekin hommata ja siirtää Pekka tyrvavyöistuimeen. Mutta taitaa olla paras jatkaa näin. Itse asiassahan Pekan pitäiskin olla selkä menosuuntaan ja mä oon aiemmin ollut ihan pilkuntarkka näissä, mutta tämän verran joustettiin, ettei tarvinnut tälle välille hommata uutta istuinta , kun Iika meni Pekan vanhaan istuimeen.

Mäkin oon taas pähkäillyt työkuvioita. Ois ihan unelmapaikka auki. Mutta 2v määräaikaisena. Ja sama tilanne oli 2v sitten. Olin kyllä jo päättäny, että olen nyt rauhassa kotona ja teen sitten sellaista työtä, mikä sattuu järjestymään. Mutta kyllä tuollainen aina mietityttää. Mulla ois vielä tosi hyvät saumat päästäkin siihen. Monestakin syystä.

Itse asiassa on kuitenkin aika helppo päättä olla vielä pari vuotta kotona, eli kunnes Iika on 3v. Mutta entäs se pikkuvitonen? Missaanko sitten kaikki hyvät työpaikat ja mahdollisuuteni, jos saatais vielä yksi lapsi???

Ja toisaalta kun nytkin on kädet täynnä työtä.

Mutta kun tuntuu vaan sitlä, että yhtä vielä puuttuis...

Taidan painua iltapalalle ja istutuksia kastelemaan.

T@hti

ps. Aivan ihana päivä ollut tänäänkin ja lasten kanssa on sattunut monenlaista liikuttavaakin juttua, mutta jotenkin en nyt osannutkaan niistä kertoa

Vierailija
4/28 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muuten ihan varma, että olin kirjoittanut jotain viikonloppuna, mutta ilmeisesti se jäi sitten ajatuksen tasolle. Vaikkakin kävin kyllä " taustapinoilemassa" useampanakin päivänä.

Ihania ilmoja pitänyt. Olen saanut oikein " kauniin T-paita rusketuksen... ;D Tod koomisen näköinen. Mulla ruskettuu yleensäkin tosi nopsasti ja helposti iho. Harvoin palaa. Mutta tuollainen kunnon raja käsivarressa on pikkaisen tylyn näköinen...

Mitens T-P:llä meni eka työpäivä? Entäs Hilulla pääsykokeet? Ja Ankkikselle onnea työhaastatteluun.

Esikoinen tuli sitten lauantaina todistuksensa kanssa kotiin. Ylpeänä sai vain äiti katsella todistusta. Neljä kappaletta numeroita 8 ja loput oli sitten ysejä! On fiksu poika minulla ***sniisk***

T on ihan mahdoton pyöräilijä. Tyylinä on siis täysillä eteenpäin, katsotaan sitten taaksepäin, missä kaukana joko äiti tai isä tulee ja sitten äkkiä jarrut pohjaan. " liinat kiinni" , niin kuin hän itse asian ilmaisee. Ihan kamalaa. Tässä yhtenä päivänä poika sitten karkasi naapurin saman ikäisen tytön kanssa läheiseen leikkipuistoon kiikkumaan... :/ Melkoinen vauhti! Vasta leikkipuistossa saatiin karkulaiset kiinni....

Neitillä on kanssa virtaa kuin pienessä Duracel-pupussa. Päiväunia nukkuu enää vain 1,5 tuntia ja yöunien pituus pyörii tuossa 9 tunnin huiteilla. Mistä saisi itse moisen energian? Viime yönä jäi taas unet vähiin, vajaa viisi tuntia tuli nukutuksi. Iltavuorosta aamuvuoroon yhdistelmä ei ole maailman mukavin.

Mutta nyt unta palloon.

Voikaa hyvin!

Mimmu ja lapset x3

Vierailija
5/28 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just vietiin Veeti päiväkotiin. Venla on kipeänä. Eilennä alkoi aamupäivällä kuume 38,8 astetta. Ja tälläkin hetkellä kuumetta on 38,5. Ajattelin sitten että Veetin on parempi päiväkodissa purkaa energiaansa kuin täällä kotona vain tylsistyy.

Venla ei oikein suostu mitään juomaan ja pakko ois juoda kun on niin kuumakin. Vähän väliä yritän juotavaa tuputtaa. Taitaa tänään ainakin aamupäivä mennä täällä sisällä.

Nyt yritän miettiä juhannukseksi meille tekemistä. Meille kun tulee koiramma kasvattajien yksi koiruus hoitoon niin emme ihan minne vain pysty lähtemään.

Nyt tuli vaan omaa napaa.

Jos menis Venlan seuraksi.

Öttis, Veeti ja Venla

Vierailija
6/28 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen aivan raato kun kokeet loppu.

En osaa sanoa miten meni, aika tiukka setä mua tenttas yksilöhaastattelussa. Sitä ennen piti kartottaa paperille omia vahvuuksia ja haasteita opiskelijana sekä työelämässä. Musta tuntu että kaikilla muilla kynät vaan sauhus kun mä istuin kädet hikisinä ja tuijotin mun paperia ja päässä vaan surisi.

Aika paljon oli odottelua, kerkes ihan liikaa jännittämään aina välissä.

Viimesenä oli toiminnallinen ryhmätyö, meitä oli siinä 5 opiskelijaa kerralla ja 2 opettajaa. Meidän piti suunnitella infotilaisuus nuorille työttömille meidän koulusta ja esittää se, sekä lopuksi arvioida oma työskentelymme, aikaa oli 20 min.

Ankkikselle onnea haastatteluun.

Mari, teillähän menee hienosti unikoulu.

Hilu

Vierailija
7/28 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringosta nautiskeltu taasen :-) Poika kiipes puistossa katolle,eikä päässy alas!!minä yrtin tsempata et yritä nyt vaa tulla...Tuli sitten avulias isä paikalle ja kiipes sellasten arkkujan päälle ja nosti pojan.Meinas äipälle tulla epätoivo!

Kotiinlähtöki oli aikas ihanaa..Lapset ei taho,juoksevat erisuuntiin.Jos typyn ottaa kiinni ja se potkii ja huutaa ihan täysillä eli itse kävellen houkuteltuna parempi...Uniaikakin alkaa painaa päälle ni tilanne on todella otollinen pikkuraivarille :-/

Tänään taas alko tökkimää meidän terveydenhuolto!Menin uusimaa pillerireseptiä.Pillerit on sopinu,ei mitää välivuotoja eikä tiputteluja,menkat sillon tauolla mut toissayönä aloin vuotaa,ei mikää menkka-aika.Soitin sit aamulla terkalle ja se sano et hyvä kun on aika nyt..Juu,ei ollu aika lääkärille.Se oli kirjottanu reseptin valmiiks ja th vaa pyöritteli silmää ja sano ei hän tiiä mistä vois johtuu,toivottavast menee ohi!!Ja toivottavast ei tuu uuestaa!Et toivossa on hyvä elää!

Sitten tulen kotiin,klo 8.25.Mies menee vast suihkuu.Eka oli kamala ongelma ku myöhästyy ja tunnit pitää tehä takas ja lopulta ite ei noussu ajoissa vaa läks töihin nii et mä olin ollu 40min kotona!!!

MEnen yritää jumppaa tänää,9vkoo edellisestä!Toiv.varvas kestää-tarvin hikirääkin!!!

Hienoa Mimmun esikko :-)

Venlalle paranemista!

Mites Ankkiksella meni?

Hilu:Jännätään tuloksia!

jatu

Vierailija
8/28 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kesäinen ilma. Puistossa on vaan tylsää ja Nea usein haluaa pois jo pian, jos naapuritalon poika tulee sinne, kun sitä pelkää.. Lapsikammo rajottaa taas elämää liian paljon. Kaikki lapset ei saa kauhua aikaan. Mut tänään kun oon allergialääkärin kanssa yhteyksissä,kyselen kelle korvalääkärille kannattais tilata aikaa sen ääniyliherkkyyden selvittämistä varten ja jatkossa aikaa lapsipsykiatrille, jos ois jotain vinkkejä tähän arkeen.

Äitini kyläili viikonloppuna ja oli siskon vauvan ristiäiset. En oo saanut aikaseksi kirjotella, jotenkin veto pois. Oottelen, et miehen loma alkais kolmisen viikon päästä. Juhannusaattona suunnataan maalle päin. Hirvittää jo etukäteen automatka. Mini haluis kaiken aikaa vaihtelua ja varmaan kirkuu kytkettynä siihen istuimeen..

Nea siirty eilen isoon sänkyyn. Illalla nukahtaminen kesti, mut äsken nukahti nopeesti, eikä kiipeilly pois sängystä. Myöhemmin kesällä tutti lähtee viimeinkin oravavauvoille ja veikkaan et unet kyllä hankaloituu.

Hilu, millon saat tietää kouluun pääsystä?

Öttiksen Venlalle paranemisia!

Mä oon kolmatta viikkoa nyt onnistunut pitämään linjan, että vaan yhtenä pvänä viikossa ostan karkkia. Muutenkaan en syö herkkuja kotona, mut kylässä voin kyl syödä.

Pää tyhjeni, moikka... Hyviä vointeja kaikille!

Enkeli1 ja Nea+Mini

Vierailija
9/28 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörähdän pikaisesti tännekin, kun sähkärit tulin lukemaan. Kovin kiirettä on pitänyt, päivin ja öin, mutta toistaiseksi kaikki on sujunut kohtuullisen hyvin, työrintamalla siis.

Lämmintä lomaa kaikille sen jo aloittaneille:) Hienon aloituksen kyllä saitte. Minun piti lapsosen kanssa lomailla Savossa tämä viikko, mutta en päässyt lähtemään. Mies menee muiden töiden takia sinne loppuviikosta ja Motti lähtee mukaan, vanhempani hoitavat sitten isin ollessa töissä. Minä jään tekemään töitä.

Muut kuin oman yrityksen työt pyörivät mielessä, vaihtoehdot ovat täysin auki ja meille on iskemässä lapsukaisen hoitoonviemispaniikki. Olen ajatellut tutustuttaa hoitoon sen pari viikkoa, Motin kanssa on aina noudatettu pehmeää ja pitkää linjaa ja näin kaikki vierotukset ym. ovat sujuneet ilman turhia itkuja. Mutta kas kummaa, kuten arvasin, pph ei moisesta innostunut, jankkasi vaan tuttua mantraa: " Ei täällä muutkaan ole yhtä kertaa enempää käyneet, kyllä se lapsi tottuu" . Hohhoijaa, totta kai se lapsi tottuu, vaikka sotaan ja kidutukseen, mutta jos haluaisimme aloittaa hoidon jokseenkin helpommalla tavalla meille kaikille ja meillä on aikaa tutustua rauhassa, niin eikö siis sen voisi tehdä ja huomioida jokaisen yksilöllisen temperamentin. Mur. En haluaisi aloittaa tätä tärkeää taivalta ihan väärällä jalalla, mutta en ole myöskään valmis jättämään lasta tuosta vain moneksi tunniksi täysin vieraalle ihmiselle.

Niin, siis omista töistä sen verran, että olemme alkaneet laskemaan, että jos alan kulkea kaupungissa töissä, tulisi palkan olla aika iso(mitä se alallani ei ole) jotta siinä olisi mitään järkeä. Suhteutettuna siis käteen jäävään summaan, työmatkoihin ja lapsen pitkiin hoitopäiviin. Ollaankin siis mietitty paljon toisen yrityksen perustamista, uskaltaisinkohan?

Tätä rataa pyörivät ajatukseni tällä hetkellä. Onneksi tänään sain järjestymään hoitoapua rehunteko aikaan, veljeni 18v tyttöystävä, yksi Motin suurista suosikeista ja oikein ihana, fiksu ja luotettava tyttö muutoinkin tulee hoitamaan Mottia pariksi viikoksi. Kivi putosi sydämmeltä:)

Motista vielä sellainen sananen, että puhe on nyt kehittynyt hurjaa vauhtia pari viimeistä kuukautta. Maaliskuussa jo mietittiin puheterapiaa, mutta päätettiin katsoa syksyyn. On se vielä aika epäselvää, mutta on hurjan hauskaa kuulla niitä hassunkurisia, ihmetteleviä ajatuksia mitä suloisen käkkäräpään sisällä liikkuu.

Venlalle paranemista!

Hilulle peukkujen pitäminen jatkuu:)

Kaikkien kuulumisia luen mielelläni, niitä siis lisää:)

Aavis ja Motti-ei täysin terveenä, mutta aurinkoisena jo kylläkin

Vierailija
10/28 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄvin eilen sitten vanhalla työpaikalla vielä juttelemassa johtajan kanssa ja kun ei päästy yhteisymmärrykseen (oltais kyllä johtajan kanssa päästy mutta hänen pomonsa oli antanut tarkat ohjeet...) niin jätin irtisanoutumisilmoituksen. Päätin, että jossain menee raja. Ja se jossain on tässä ja nyt. Ihanan vapaa tunne, vaikka tulihan sitä otettua riskiä, kun vakivirasta luopuu.

Tänään kävin sitten työpaikkahaastattelussa kotikunnan uuden yksikön johtajaksi, ja vielä omalla kielellänikin. Haastattelun päätteeksi haastattelija sanoi että tervetuloa töihin, paikka on sinun jos otat. Meinasin ensin että totta kai, haastetta on tiedossa ja motivoivaa työtä ja 20% entistä parempi palkka, mutta kun jo olen luvannut jatkaa nykyisessä paikassani niin en voinut luvata. Illalla sitten jutellaan miehen kanssa kunnolla tästä vaihtoehdosta. Luulen kyllä että pääsen irtautumaan lupauksesta huolimatta nykyisestä paikasta, tosin en ilman kyyneleitä ja ikävää.

Kiva kuulla pitkästä aikaa Enkelin kuulumisia.

Hilu, toivottavasti meni nappiin. Milloin saat tietää tulokset?

Jatu, aina teidän poikaselle sattuu ja tapahtuu... Voin kyllä kuvitella ettei silloin paljoa naurattanut.

Hienoa, että Marin luona unikoulu on sujunut.

Aavikselle hatunnosto viisaudesta ja taitavuudesta Motin tarpeitten huomioimisessa. Eiköhän se oikea hoitopaikka vielä myös ala ymmärtää Motin tarpeita. Rohkeutta työkuvioihin!

Nyt pitää mennä...

Puss och kram,

Vierailija
11/28 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko se edes kovin epätavallista, mutta kuitenkin. Itku jo tuli, kun luin puheterapeutin terveisiä vihkosta. Joo, joka päivä pitäis jaksaa ja joka viikko soitella/kirjotella terapeutille. Mutta entä jos ei jaksakaan eikä muista. Luonnollisesti tulee valitusta ja sanomista terapeutilta. Me vanhemmathan ollaan koneita ja jaksetaan mitä vaan.

Mistä tuli mieleen, että omituinen asenne Motin pph:lla! Toivottavasti hoidossaolo tulee sujumaan kuitenkin ihan hyvin.

Meillä on tosissaan yritetty alotella kuivaksiopetteluakin, mutta kyllä sitä pyykkiä koko ajan tulee. Ei jaksais, mutta sekin on vaan pakko. Ehkä puheterapeutin mielestä kaikki muu on toisarvoista, mutta meillä vaan on muutakin elämää ja erityisesti huolehdittavaa.

Koira on sentään pysynyt vähän aikaa terveenä. Pelottaa, että kuinka kauan. Koska eihän meidän pitäis koiran kustannuksella sentään unohtaa puheterapiaharjoituksia ja viestittelyä terapeutin kanssa.

Mitä sillä on väliä, että mua huimaa jatkuvasti nykyään:( En uskalla lähteä pyörällä töihin, tai kohta mitään muutakaan. Ei sillä, että aikaakaan ois. Huomenna olen ehkä kaikkein itsekkäin, kun menen digikuvauskurssille illalla ja olen taas pois kotoa. Itseään pitäis kehittää, mutta sekin varmaan onnistuu vaikka yöllä unissaan.

Joo, ymmärtänette, ettei kyse ole vain puheterapeutista. Se nyt vaan laukaisi tän itkufiiliksen. Miksi olen näin riittämätön ihminen:( Enkä minä ole se joka vaatii itseltäni koko ajan liikaa, se on yleinen paine ja ihan oikeiden ihmisten painostus.

Lopetan märinän ja menen katsomaan kuka lähetti tekstiviestiä...

T: Ynis

Vierailija
12/28 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai itse asiassa yhtään minkään muunkaan takia.

Kun saisin joskus toteutettua parin viikon ajalta päiväkirjan päivän tapahtumista, niin jospa sen vois lätkästä kaikille vaatijoille nenän eteen.

T: Ynis

Vierailija
13/28 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihmisiä jotka jaksaa aina vaan duracellina aamusta iltaan ja sellaisten ihmisten on varmasti mahdoton ymmärtää sitä, että joku ei jaksais ihan vaan kaikkia perusasioitakaan. Puhumattakaan kaikista ylimääräisistä velvotteista.

T: Ynis (nyt häivyn oikeasti!)

Vierailija
14/28 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyläpaikassa olemme. Miehen ihana sukulaisperhe luovutti asuntonsa käyttöömme, vaikka itse ovatkin koko kuukauden poissa. Tämä asunto sijaitsee vain muutaman kilometrin päässä vanhempieni luota, joten pystymme nyt kyläilemään vanhemmillani, eikä kuitenkaan tällä porukalla tarvitse öitä punkata heillä. Huomisen päivän (ja illan ja yön :)) viettävät lapset isovanhempiensa tykönä ja minä ja mies autamme ensin päivällä siskoani muuttamaan ja illalla sitten menemme elokuviin ja syömään yms. ja illalla kahden tänne. Onpa mukavaa, kun kerran vuodessa on meidänkin lapsillamme isovanhemmat :)

Voi Ynis, oikein hyvin ymmärrän minä ainakin, ettei kaikkea voi aina jaksaa. Minä olen ainakin ollut ihan liian huono tuossa puheterapia-asiassa harjoittelujen ym. suhteen. Kaksi isompaahan ovat puheterapiassa käyneet, eikä Antsakaan kyllä mikään verbaalihirmu ole...pikemminkin aivan päinvastoin.

Jaksamisesta mieleen siskoni, jonka jaksaminen kahden alle 1,5-vuotiaan kanssa tuntuu myös olevan vähissä. Enemmänkin haluaisin auttaa, mutta tilanne on ongelmallinen. Mies on taas kuvioissa, mutta omaan asuntoon lasten kanssa erikseen on siskoni kuitenkin muuttamassa. Tulevan kummityttömme ristiäiset ovat viikonloppuna (noh, toivottavasti ovat..siskoni oli mm. unohtanut sopia asiasta papin kanssa). Miten haluaisinkaan pakata siskoni lapsiensa kanssa ja viedä mukanamme pohjoiseen...

Ankkis, hienolta kuulostaa työpaikkatilanteesi! Positiivinen ongelma, kun tarjolla on monta hyvää vaihtoehtoa :)

Sunnuntaina oli tosiaan mukava vierailu. Antsa oli oma ujo itsensä, mutta muut lapset temmelsivät sydämensä kyllyydestä.

Mukavaa hikisen kesäviikon jatkoa kaikille syysmammoille!

Saamuska♥

Vierailija
15/28 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, kyllä on ollu hikinen päivä tänään :) en valita, en.

Tieto koulusta tulee viimeistään 20.7, kun ei jaksais odottaa niin kauan tietoa.

Ankkis, sulla on kyllä tuuria ja taitoa kun pääset/joudut valitsemaan hyvistä paikoista.

Ynis, tuttu tunne kun ei jaksais mitään, niin silloin pitäis jaksaa kaikkea.

Aavis, aivan ihmeellinen suhtautuminen hoitajalla. Typynkin tarhassa enimmäkseen se linja, että lapset tutustuu päivän tai kaksi. Me tutustuttiin 2 viikkoa, koska niin halusin ja pystyin tehdä ja niin on mun mielestä sullakin oikeus tehdä.

Luulisi hoitajallekin olevan mukavampaa, että Motti on saanut rauhassa äidin kanssa tutustua hoitopaikkaan.

Hilu

Vierailija
16/28 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk, loma kuluu eikä gradu edisty yhtään :-O

Kävin töissä tyhjentämässä työhuoneen, nyt on auton takakontissa monta hyllymetriä kansioita ja muuta työkamaa mikä ei mahdu täällä kotona mihinkään. Yritin soittaa aamusta pomolle, mutta en saanut kiinni. Joten mitään kunnon päätöstä en ole vielä saanut aikaiseksi, vaikka kyllä vahvasti nyt tuntuu siltä että tämä eilen tarjottu työ olisi se minun paikkani. Katsotaan.

Voi ei Hilu, onpas pitkä aika odottaa! Peukut pystyssä!

Eipä minulla mitään kummempaa asiaa ollut, aurinkoista päivän jatkoa vaan teille kaikille.

Puss och kram,

Vierailija
17/28 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma on,minäkään en valita vaik puistossa virtas hiki :-)

Ja kohta lisää..pitäs siivota :-/

Eilen olin jumpassa,9vkoa oli taukoa!Kunto laskenu ja kroppa jäykistyny,nyt varsinki selkälihaksissa tuntuu..mä an niitä paljo ite jaksa jumppailla...Melkein kaiken pystyin jumppaa,vähän vaa varvas ilmotteli olostaan...

Typykkä uhmaa.Puistossa heitteli mua kivillä..jeee!

Hilu:Onpa pitä odotus....

Aavis:outo pph!Pidä kiinni vaan Motin tarpeista!

Enkeli:Siis alkaako miehen loma juhannukselta?Ja lähette vanhemmille?

Ynis:Tääl on kans yks lahopää!Ntyt on tänävuonna viiminenki muisti hävinny,yleisin vastaus multa varmaa " en muistanu" .huomen pojan kouluterkkari ja yritän kokoajan pitää sitä mielessä.

Voin kuvitella et meillä puheherjotukset tulis mieleen sillon ku lapset on onnellisesti unessa.Vomia ja kaikkea ei tarvi ekä pidä jaksaa!!!

Jätskiä tekis mieli...sortusko?!

jatu

Vierailija
18/28 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista hoitoasian suhteen, tuntuu paremmalta ja aion yrittää pitää puoleni. Eilen mietin että olenko jotenkin todella tympeä vanhempi, mutta toisaalta luulisin tuntevani lapseni paremmin kuin ihminen, joka pelkän yhden puhelinkeskustelun jälkeen voi olla varma että se riittää mikä muillekin. Uskallan väittää että monellekaan se kerran tutustuminen ei riitä, vaan kyseessä on täysin vanhoillinen, ei-mihinkään-perustuva käytäntö. Ugh.

Ankkis, hienoa että sanoit itsesi irti. Kyllä sinun taidoilla, kokemuksella ja kilelitaidoilla töitä saa, niinkuin olet jo saanutkin! Itse sanoin itseni irti unelmieni työtehtävästä sosiaaliseen työympäristöön liittyvien ongelmien takia-päivääkään en ole katunut.

Ynikselle hali. On täysin normaalia että aina ei voi jaksaa-edes pakollisia-saati niitä ylimääräisiä.

Sitten viisaalle tiimiille kysymys: Kuinka Usein Vaipattomia Lapsia joutuu käyttämään potalla?

Onko normaalia että Motti on max puoli tuntia pissaamatta? Ja pissit eivät ole mitään pieniä.

Ollaan nyt oltu sitkeästi ilman vaippaa ja nyt on sujunut ihan hyvin, kunhan saa pissiä ruohikolle, vessaan ei suostu edelleenkään. Mutta siis tuo tiheä pisaamisväli ihmetyttää. Jos tuo jatkuu, niin en kerkeä ajaa kauppaan niin ettei siinä välissä käydä ojanpientareella. Ja jos ei käydä pissalla max puolen tunnin välein, ovat housut välittömästi märät.

Kaikke Hyvää teille!

Aavis ja Motti

Vierailija
19/28 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viettänyt tämän illan todellisessa laatuseurassa - itseni kanssa nimittäin. Mies otti eilen aamulla lapset ja koirat ja lähti " kesälomalle" mökille. Talossa on siis ihana rauha ja hiljaisuus, eikä lattioilla loju kuutiokaupalla leluja tai mitään muutakaan. Tulevat takaisin sieltä korvesta joko huomenna illalla tai sitten perjantai aamuna. Itse olen ollut töissä eilen iltavuorossa ja tänään sitten aamuvuorossa, mutta klo 15 eteen päin olen ollut kotona ihan yksin. Ja mukavaa tekee!!!

Ynikselle voimahali. Tuttu tunne....

Nyt taidan lähteä lukemaan jotain höpöhöpö kirjaa, sitäkään kun ei normaalioloissa saa tehdä.

Kävin äsken muuten vaahtokylvyssä ammeessa. Seurana siis kuuma vaahtoava vesi ja kylmä siideri :)

Ja huomenna parturiin!

Että sellaista luksusta tänne tällä kertaa (vaikka alkaakin olla jo vähän ikävä lapsia ja vähän jo miestäkin...).

Mimmu - tällä kertaa ilman lapsia

Vierailija
20/28 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venla on edelleenkin hieman lämpöä tai en tiedä onko kuumetta mutta on tänään jo jaksanut olla paljon pirteämpi. Veetin oli poissa päiväkodista tänään. Oli aamulla niin väsynyt etten raaskinut sinne sitten viedä ja eilisen päivän takia ei edes mulla ollut mieltä veetiä sinne viedä. Ulkoilivat sitten siskoni ja siskoni kaverin ja hänen pikkuveljensä kanssa joka on Veetiä 6kk.ta vanhempi. Olivat leikkineet tosi nätisti yhdessä ja matkineet taukoamatta toisiaan.

Olin eilennä hieman näreissäni kun veetin vein ja hain päiväkodista. Ymmärän kyllä että nyt kun on kesä niin hoitajia on vähän. Mutta aamulla hoitajia oli pihalla todella vähän (puolet siitä mitä normaalisti) ja päivällä kun hain Veetin niin yksi hoitajista oli yksin (hoiti lasten välipalan, pukemisen, uloslaiton jne yksinään.). Ja lapsia oli kuitenkin 12 (ja kaikki alle 4 vuotiaita). Hoitaja ei tiennyt että siinä eteisessä olin Veetiä odottamassa ja aika ilkeästi puhui ja tiuski osalle lapsista. Lapsille sitä tuskaili että on aivan yksin ja ei ehdi kaikkea jne. Ei oikein huvita tollaista hulivili poitsua sinne jättää hoitoon jos hoitajia on noin vähän, vaikka mitä voi sattua. Tänään sitten hoitaja oli mieheeni törmännyt tuossa meijän lähellä ja kovasti ihmetellyt miksi Veeti oli poissa jne.

Oltiin myös kumpulassa uimassa. Veeti ei ois millään tullut altaasta pois. Sain kuitenkin houkuteltua kun lupasin että mennän taas uudetsaan pian uimaan.

Veetiä on jotkut ötökät (hyttynen yms) purrut päästä ja päässä onkin muutama todella iso patti. Ihan niitä aluksi säikähdin että mistä ovat tulleet.

Venla on vielä hereillä ja vetei nukkuu. Pitää mennä laittamaan neitikin nukkumaan.

Tuli vaan omaa napaa.

Öttis, Veeti ja Venla