***SYYS04-alkuviikko***
Kommentit (28)
Typy käy pissalla usein..juokin kyllä paljon vettä.Muistuttaa ei tarvi,ite hoitaa pissalla käynnin.Sellanen 1½tunnin kauppareissu onnistuu mut loppuajasta jo sanoo et pissattaa-vahinkoja ei ole käyny,vielä!Kotona käy useammin potalla...Mikä sitten normaalia?!
Öitä!
jatu
Kiva, että kesälomat alkoivat aurinkoisesti!
Hilulle peukut!
Mimmulille hui - onneksi pelottavasta tilanteesta selvisitte!
Lisää myöhemmin :-)
Keilin
Tunti pitää vielä kärvistellä, ennenkuin voin lähteä kokeisiin. Päässä vaan suhisee ja mahaa kouristelee, jaiks.
Ei nyt oikein juttua irtoa,
taidan lukasta odotellessa loppuviikon pinon.
Hilu
Olen yksin kotona... Lapset menivät hoitoon, Milonhan ilmoitin kesäleirille jo silloin kun hain töitä joka olisi alkanut jo 1.6. ja ilmoittautuminen oli sitova, eli leiri on maksettava vaikkei sinne menisikään. Ajattelin sitten pyhittää tämän viikon gradulle ja muille opiskelujutuille sen lisäksi, että töissä on pari suunnittelupäivää tällä viikolla, joten siksi lapset on hoidossa vaikka minä olen " lomalla" .
KÄytiin lauantaina työkavereitten kanssa viihteellä, oli ihan hauskaa vaikka meni aika paljon myöhempään kuin olin ajatellut. En ollut viitsinyt takkia ottaa mukaan kun piti jo kymmeneltä suunnata kotia päin eikä silloin ole vielä kovin kylmä... Arvaa vaan kuinka paljon palelin lyhyissä hihoissa kahdelta aamuyöllä kun kotiin vihdoin tulin! Oli kyllä tosi hauskaa. Join vain yhden lasillisen viiniä ja irish coffeen joten aamulla ei vaivannut kuin väsymys. Sekin helpotti kun otin kunnon päiväunet Lilli sylissä sohvalla eilen. Ah, elämää!
Mukavaa lomapäivää kaikille kollegoille! Minun kai pitää pikkuhiljaa availla tuota gradukansiota tekstinkäsittelyohjelmassa... Tai jos kuitenkin keittäisin ensin kahvit ja lukisin lehden. Niin ja sänkykin on petaamatta...
Puss och kram,
Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥
Koitan pikaisesti kirjoitella ennen kuin neiti hermostuu.
Hilulle peukkuja ja paljon onnea pääsykokeisiin.
Käytiin just viemässä Veeti päiväkotiin. Yhtään tuttua hoitajaa ei Veetillä ryhmässä ollut. Saattaa siis olla että otan Veetin jo huomenna pois päiväkodista tai ainakin niin etät olisi paljon lyhyempää päivää. Nyt vaan ois niin paljon menoja hoidettavana niin että Veeti olisi hoidossa. Veetihän jää muutenkin kesälomalle päiväkodista juhannuksesta ja näillä näkymin menee takaisin 13.8.
Ulkona on aivan ihana ilma ja kohta suuntaammekin Venlan kanssa malmille kauppaan ja sen jälkeen johonkin nauttimaan auringosta.
Koko viikonloppu meni tätiäni auttaessa muutossa. Ei paljoa ehtinyt kotona olemaan.
Venla nousee jo tosi hyvin pystyyn pöytää ja sohvaa vasten seisomaan. On kyllä paljon rauhallisempi tapaus kuin veeti. Ei koko ajan keksi uusia kepposia. Uusin haarastus neidillä on että konttaa koiran perässä ja repii hännästä. Koira vaan kummissaan kattelee ja antaa repiä.
Mihin aika oikein menee. Venla on tänään jo 9kk.
Mun vauva ei todellakaan enään ole mikään vauva vaan iso neiti jo.
Mutta nyt Venlalle ruokaa ja sit ulos.
Öttis, Veeti ja Venla
Hilulle on peukut pystyssä!
Loppuviikko:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10444281&p=&mpage=5&tmode…
Raportti pikaisesti töistä:
yö 3: 2 kertaa tutin laitto
yö 4: ei herätyksiä!!!!
voiko olla näin helppoo??? Toivossa on hyvä elää
Paukama/peppu linjallakin jo rauhallisempaa.
Aurinkoista viikkoa kaikille!
Mari ja pojat
Toivottavasti Hilulla menee kokeet hyvin! Tulethan kertomaan miltä vaikutti!
Ankkis, pidä huoletta viikko lomaa ilman lapsia. Teillä on kuitenkin vielä koko kesä aikaa olla yhdessä. Sullakin on rankka kevät takana!
Ihanan kesäinen sää ulkona! Ja minä istun sisällä viileässä konttorissa, pöh! Täytynee jatkaa töitä, ajatuksetkin tökkii...
T: Ynis
Pekka ei ainakaan ees yritä pissata tai suostu pissaamaan kovin usein. Eli tosi tiheältä kuullostaa Motin pissaaminen varsinkin, jos kerran aina tulee isot pissat.
Pekkahan on ollut vuoden hereilläkuiva, mutta viime aikoina on tullut jonkin verran vahinkoja. Ilmeisesti ei vaan malta mennä ajoissa pissalle. Ja me taas ei muisteta tippaakaan kysellä asiasta, kun on totuttu niin hyvälle. Sen koitan muistaa, että jos ollaan jonnekin lähdössä, niin ennen käydään pissalla. Silloinkin Pekkaa pitää suostutella, kun hänen mielestään ei vielä tarvis pissata.
Saapa nähdä, milloin saan taas kirjoitettua muutakin.
T@hti