** Ellit viikkoon 23**
Kommentit (27)
Se olis täällä sitten piinaviikko=). Saas nähdä kuin käy... Pari päivää on tisseistä valunut maitoa, esikoisen imetyksenhän mä lopetin helmikuun puolessa välissä, tosin olin jo vähentänyt imetystä sitä ennen n kuukauden verran. Hieman kummastuttaa, että voikos uusi raskaus saada tuollaisen aikaan, vai mikä? No, aika näyttää! Vielä en ihan pää pilvissä kulje! Esikoisen aikaan saanti kun oli kaikkea muuta kuin helppoa, niin ei sitä usko, että kakkosen sais muka eka yrittämällä..
Laihari ei taas oikein näin viikonloppuna toiminut, herkkua tuli syötyä, mutta nyt arkena täytyy taas ruotuun palata, jos ne menkatkin jostain ilmaantuu, niin se tietää taas painon nousua jo muutenkin, niin jottei nyt ihan katastrofaalisiin lukemiin pompsahdeta!
Susa186 tervetuloa mukaan vaan! Juu, täällä me yritetään painoa pudottaa! Ja kyllähän meiltä kaikilta on kiloja jo lähtenytkin! itse koen, että kun meillä on perjantaisin ollut tapana puntariin pompata ja täällä sitten tulokset julkistaa, niin se on motivoinut kummasti!
Mites muilla? Perjantaina ei visiin kukaan muu kuin minä niin ollut vaa' alle ehtinyt??!!
Jaahas, ja sitten lenkille! Ihana ilmakin!
Nanne kp 22/?? yk 1
Oon ollut tietokonepimennossa koko viikonlopun kun ei oo laajakaista siirtynyt vielä uuteen osoitteeseen. Pitää soittaa kohta äkäinen puhelu yhtiölle. Mutta aika hiljaista on Elleissä ollut näköjään muutenkin... :/
Kävin sit vaa' alla tänä aamuna. En muistanut koko viikonloppuna, mut nyt maanantaipaniikki muistutti myös tästä projektista. Ja voihan perse suoraan sanottuna. 91,2kg eli en edes osaa laskea miten paljon plussaa on tullut. Noh, vielä on voipaketin verran vähemmän kuin silloin joskus 43vuotta sitten kun alkoi tämä lahdutusurakka... Mut että liki kaikki on tullut takas. Onneks alkaa olla keittiö kunnossa, ettei tartte koko ajan syödä jotain roskaa vain mitä helposti saa. Nyt muuton ajan on tuo ruokavalio ollut liian pitkälti pizzaa ja burgereita. Niitä kun saa halvalla, nopeasti ja ilman ruokailuvälineitä syötyä.
Muuten on muutto edelleen ihan levällään. Pidettiin todellakin kaiken uhalla lauantaina vapaapäivä kaikesta hässäkästä. Sunnuntai meni pyykinpesussa, kun sai vihdoin pesukoneen toimintaan. Ja keittiön- sekä vaatekaappien pesussa. Mut tänään saan keittiön tavarat ja ehkä vaatteet kaikki paikoilleen. Vähän kyllä alkaa jo ottaa hermon päälle, kun mitään ei löydä mistään.
Mitäs tänne kuuluikaan??
Susa oli tulossa uutena mukaan! Tervetuloa! Tänne mahtuu, vaik isoja ihmisiä ollaankin! :D Henkilötietoja sen verran, että minä olen 30v ja mies pikkasen yli. Tosiaan, pe-aamuisin käydään vaa' alla ja käydään täällä kertomassa lukemat. Kuulostaa hurjalta, mutta toimii. (Paitsi sit kun tullaan tutuiksi ja ainakin minä jo ihan häpeilemättä raahaan luettavaksi plussatuloksia jo kolmelta viikolta.. :/ ) Mutta tsempataan siis yhdessä ja jaetaan vinkkejä.
Naanuli oli käynyt Kotkassa. Mä kävin viime talvena siellä työmatkalla pikaisesti ja kivalle näytti vaiks oli talvi. Just ajattelin silloin että tänne pitäis tosiaan tulla kesällä. Toivottavasti sun varvas ei vallan äitynyt kävelystä, vaan paranisi antibiootin voimalla. Perjantainakos se vasta oli se sun gyne?
Nanne - Maitoa??! No jopas! Ei itku, ei tässä vielä uskalla haaveilla pienestä Ellistä.. :) Paitsi että voi! Kyllä meillä on täällä jännät paikat sun kanssas!! Niin ja se yli 80kg, ei hätää. Kuten sanoin jo aiemmin, kyllä se lähtee uudestaankin.
Tuitu - huhuu!! Mitäs lomalainen? Kiirettä pitää niin, ettei koneelle ehdi?! :)
Anessa - Oletko kokonaan Ellit jättänyt? :(
Sinnaliina - Sinäkin Elleistä jättäytynyt?? :(
Viel vähän omaa napaa:
Oon miettinyt, että pitäskö mennä gynelle uusiksi. Muistatteko kun selitin sillon sen haamun aikaan, että tuntui yhdessä kohdassa sellainen " tuntemus" . No, se ei ole hävinnyt kokonaan. Edelleen siis välillä tuntuu kummalliselle. Ja välillä oikein sattuukin, kohtuun varmaan, tai tuohon oikealle puolelle, luulen että kohtu on vielä siinä. Ja sit mulla on pari kertaa ollut kipuja sekstaillessa siinä samassa kohdassa. Apua, mitä mä teen? Mitä sellaiset ultraamiset yksityisellä maksaa? Ihan hemmetisti arvelen. ? Mikä mulla on?
- Paaru 18/27-33, yk4
lähtöpaino: 91,7
käväs jo: alle 90
muuton jälkeen: 91,2
haaveissa: alle 70 kg eli -25kg yhteensä
matkaa vielä: no se h**n 25kg
Ahdistuksen määrä: 58kg
LOMALLA!!! :)
Juu, anteeksi minunkin hiljaisuuteni, oon vaan käyny täällä lueskelemassa, mutten yksin ole viittinyt jutella, Susalle vaan kävin vinkkaamassa meistä nopeasti.. :)
Paino on taas lähtölukemissa, tosin menkatkin oli päällä.. nyt täti pikkuhiljaa tekee lähtöä, tosin oudosti, loppuu ja ei lopu.. mutta eiköhän se siitä pian lopullisesti lähde..
Mihin kummaan on tosiaan Anessa jäänyt? ja Sinnaliina?
On muuten tytöt aika mukavat lomakelit mulla, en valita yhtään :D ainakin siis näin alkuun.. Varmaan lähdetään mökille keskiviikkona jos hyviä ilmoja lupaavat.. Joten sitten hiljenen pariksi päiväksi. Mutta katsotaan nyt..
Tuitu -joka ei viitti pilata lomaansa ja kirjoittaa niitä kg lukemia, paljon paljon on painoa.. Muuta laitetaan ne mukavammat, kp6/33? yk2 :)
Että olisko siellä vaan jotain kiinnikeitä, mulla ainakin tossa vasemmalla puolella kipuilee usein, mutta ei vissiin vaarallista.. on nimittäin kestänyt jo vuosia.. mutta käy ihmeessä jos yhtään tuntuu siltä.. :)
Täällä minä olen.....;) En suinkaan ole teitä jättänyt. On vaan ollut hirveästi kiireitä.... ja lisää kiireitä....ja lisää....Noh...riittää jo.
Olette olleet mielessä, vaikka en ole ehtinyt pinossa käymään.
Onkos joku jo muuten plussannut?
Mulle tuli taas sunnuntaina täti käymään kp 28...että näin...
Pudotus: +/- 0
Yritän iltapäivällä tulla...Nyt töiden pariin.
Mahtavaa, Anessa! Kivaa, kun käväisit! Toivottavasti pääset tosiaan pian uudestaan kertomaan kuulumisia kunnolla. Ja ei, valitettavasti kukaan meistä ei ole plussannut... :(
Tuitu - Joo, aika komeat lomakelit sulla.. Täällä töissäkin on ihanaa, kun saa villapaita päällä olla, kun ilmastointilaite puhaltaa kylmää. Mulla on oikeasti ulkona sandaalit ja töissä odottaa laatikossa sukat, että voi laittaa ne jalkaan. Muuten jäätyy varpaat. Että onkohan tässä mitään järkeä.... ??? No mutta nauti sinä! Minäkin aion kyllä livistää tänään töistä aikaisin. Tulin jo anivarhain, että pääsee nopeasti viettämään aurinkopäivää takapihalle, nyt kun sellainen on! :)
Terkut myös muille! Nanne ja Naanuli, mitä kuuluu? Ja Sara, tuus kertomaan enemmän itsestäsi! :)
- Paaru, the ahkera työntekijä.. :)
Paaru, sait mun muutamat aivosolut laukkaamaan näin " aamusta" lujaa kun yritin miettiä että kuka Sara.. Mutta tarkoitit varmaan Susaa :D.. Piti oikein miettiä että oonko missannu jonkun ihan totaalisesti :)
Meillä tänään Helsinki-päivä (huoh), mies tykkää, mä en niin oo helsinki-fani.. Mutta täytyy vaan tsempata, illalla mennään sitten Rajattoman konserttiin.. Mutta nyt suihkuun, ja pikkuhiljaa menoksi, voi olla että pääsen vasta huomenna koneelle teitä morjenstaan.. Nauttikaahan ihanasta päivästä
Tuitu-lomalainen kp 7/33? yk2
Heh, ja kuka notkuu töiden lomassa täällä koko ajan.. :)
huh..rankka yövuoro takana. Ihmeen pirteänä kumminkin :) Naanuli oli käynyt kotkassa, mekin puhuttiin miehen kanssa että kyllä täällä koto suomessakin riittäisi nähtävää. olisi kiva lähteä lomalla vähän kiertelemään, mutta meillä ei ole tänä kesänä lomaa, joten täytynee siirtää seuraavaan :) Haluaisin käydä ehdottomasti vaasassa, kun olen hirveästi kuullut kehuja! onko teillä kenelläkään mitään kokemuksia ?
Juu kyllä on upeat loma ilmat! vähän kateeksi käy ! :)
Saa nähdä kuinka käy... viimeviikolla oli painoa kertynyt vähän lisää 96.8 katsotaan nyt tämän viikon jälkeen.... :/
Mä muuten olen alkanut käymään kuntosalilla 3-4kertaa viikko! Se on tosi kivaa! :) ja vihdoinkin löydettiin miehen kanssa yhteinen harrastus! mukavampaa kun ei tarvii mennä yksin ja kuntosali on todella mukava. ei mikään tunkkaiselle ja hielle haiseva! todella siisti,ilmastoitu ja miellyttävä henkilökunta! siellä käy kaiken näköistä ja kokoista ihmistä!
tarkoitus olisi pysyä nyt tiukkana ja saada kilot karisemaan että päästäisiin edes yrittämään ensi kevät vauvaa! :) Jos sellainen meille suodaan. En muista sanoinko, että kyseessä olisi mulle esikoinen, miehellä on edellisestä liitosta 12v poika!
Ollaan me jo vähän tehty asian eteen, jos meille lapsia suodaan. käytiin juuri vaihtamassa meidän auto farmariin ja viime keväänä, kun ostettiin oma rivitalon pätkä ( tai pankin) niin katseltiin se sellaiselta paikalta, että koulu ja päiväkoti on lähellä. Ja ostettiin saman tie iso kolmio. Haaveissa kyllä siintää että pääsisi joskus omakotitaloon.... ja kyllä minä olen jo käynyt hypistelemässä vaunuja ja muutamia vauvan nuttuja on kertynyt kaapin perälle ;)
Mutta nyt täytyy yrittää tehdä vähän koti hommia ja ottaa päikkärit ennen seuraavaa yötyö vuoroa!
Kylläpäs on kuuma! No, ei valiteta! Tosin olen kyllä enemmän sellainen varjossa viihtyvä... Ja meillä kun on talo etelärinteessä, niin ei niitä varjo paikkoja sitten tällä tontilla olekaan...
Aamusta käytiin taas leikkikentällä, saa hyvää hyötyliikuntaa kun käy 3 km päässä olevalla leikkikentällä hiekkakakkuja leipomassa =)
Muuten tänne ei mitään ihmeitä, piinaviikkoa vietellään, aika matelee... Testit on toistaiseksi apteekin hyllyssä, tiedän, että jos nyt sellaisen etukäteen meen hankkimaan, niin pakkohan siihen on heti pissiä, joten apteekki on kierrettävä vielä kaukaa muutaman päivän! Esikoisesta taisin tehdä testin kp 26/28 apteekin omalla testillä ja ihan se selkeetä viivaa silloin näytti, että perjantaihin pitäis nyt sitten jaksaa jotenkin sinnitellä =)
Nanne kp23/?? yk 1
On se kamalaa, kun työnteko häiritsee Elleilyä.. ;) Oon juhannukseen asti töissä siten, etten pääse mitenkään työpäivänaikana hyvin kirjoittamaan, niin kirjoittelu jää iltaan. Ahdistavaa.. ;)
Ihanalla ilmalla on tosiaan meitä nyt lahjottu, onneksi kuitenkin vähän tuulenvirettä ja ilma on kuivaa, niin jaksaa.
NANNE, toivotttavasti tuo maidon tulo olisi hyvä merkki, itselläni kyllä vuotelee silloin tällöin oviksen jälkeen, ja ei ole hyvää tietänyt. Mutta toivottavasti sulle tietää. :) :)
Hyvä, että testit on jääneet vielä apteekkiin, se on niin totta, että pakko niihin on pissiä, jos kaappiin sellainen eksyy.. ne suorastaan ' huutaa mun nimeä' .. :D
PAARU, tuo tullut lisäpaino lähtee varmasti myös helposti, kunhan vain nyt kirit nyt herkut ja valmisruuat pois. Joko on lisää laatikoita purettuna?
Ja joo, perjantaina menen sitten gynelle, ja yritän nyt kovasti keksiä hyvää puhetta, minkä paapatta ilman hengitystaukoja.. ;) Pitää olla valmis mantra, että pystyy sanomaan kaiken, mitä on miettinyt, niin lukkoon menen lääkärin pakeilla.. :(
Noista kivuista vielä, että entäs jos olikin " vain" oviskipuja? Kierronpituuteen laskettuna sekinhän olisi mahdollista. Olikos limoja tai muita vinkkejä ilmassa? Mulla on välillä tosi ärhäköitäkin oviskipuja, tai niin gyne ainakin epäili, kun kerran " vuositarkastuksessa" niitä valittelin.
Tuo sekstailukipu vois myös kertoa siitä, että olis ovisaika ja näin ollen kohdunsuu olis laskeutunut alaspäin, tai niin ainakin täällä palstalla on kerrottu.. ;)
ANESSAlle peukutukset uuteen kiertoon, taidatkin mennä aika lähellä minua ja TUITUa kierron kanssa. Toivottavasti tämä kierto on meidän kaikkien. :)
Kuulostaapa TUITUn helsinkipäivä kivalta, toivottavasti oli hyvä konsertti! Ja kyllä se loma minullekin kelpaisi, vaikka töissä onkin nyt aika helppoa, lähes kuin lomalla olisi..
SUSA, saako udella, mistä päin koto Suomea olet? Me ollaan aikalailla reissailtukin vain maanrajojen sisällä, ei olla kumpikaan miehen kanssa mitään ulkomaan ihmisiä. Vaasassa en ole pitkään aikaan käynyt, joten en osaa siitä mitään sanoa, mutta varmasti hyvä paikka, kun on meren rannalla ja historiaakin löytyy. :)
Kiva, että yhteinen harrastus on miehen kanssa löytynyt, meillä harrastus on lähinnä vaunukävelyt. Itse kävin elo-helmikuu välillä Elixiassa, mutta se ei auttanut painon pudotukseen niin kuin olisin toivonut, jotenkin väsyin ja stressasin liikaa, kun tuntui, etten ehdi käydä tarpeeksi. Uimahallin kuntosalia olen välillä miettinyt, mutten saanut vielä aikaiseksi..
( . ) Kummallista, ovislimat on jo muka päällä?! Ja kp on vasta 9n! Nyt ei ymmärrä.. menkoistakin pääsin vasta toissa päivänä lopullisesti eroon, joten ihan pihalla. Tai sitten on muuten vain tuollaista paksua limaa tarjolla.. no miehistö on riviin ja asemiin laitettu, joten jos oli, niin varustauduttu on. :D
Nyt nukuttumaan esikko, ennen kuin ihan menee hulluksi touhu..
Naanuli *pahoittelee kirjoitusvirheitä* 8/31 (ehkä)
Päivitin nyt tähän perään viime viikon punnituksen, kun maanantaina en sitä ehtinyt..
*kokonaistavoite -25kg, (lähtö paino 102kg)
*matkaa tavoitteeseen -17.8kg, (haave paino 77kg)
*ekaan juhlittavaan etappiin -2.8kg (paino silloin 92kg)
*muutosta viime viikkoon +300g (paino nyt 94,8kg)
Täällähän on hiljaista! No, tosin ulkona on sellainen ilma, että mielummin sitä tietty siellä on (ja syö jäätelöä, pahapaha) kun istuu sisällä koneen ääressä!
Eilen käytiin iltakävelyllä rannassa. Aattelin vähän meidän neidin varpaita kastella siinä liki hyytävässä vedessä (ja epäilin, että varmaan tulee huuto), mutta kuinkas kävikään, neiti tahtoi sitten kokonaan veteen =) No, elämänsä ensimmäisen talviturkin siis heitti! Itsellä jäi kyllä vielä polvia syvemmälle menemättä! Hyrr...
No, täällä ei edelleenkään sen kummempia... Oviksesta luulisin olevan nyt 10 päivää... Jännät päivät meneillään, oireita ei juuri suuntaan tai toiseen ole (ei tosin ollu esikoisestakaan), mitään suurensuurta pettymystä ja itkua ei vielä tule, vaikka menkat iskiskin, mutta tietty mielummin plussa =) Jokohan sitä huomenna pitäis apteekkiin marssia, jotta olis perjantai aamuksi testi valmiina?! Hui... Jännää!
Nanne kp 24/?? yk 1
Tää viikko on ollut piiiitkä kuin nälkävuosi, vaikka ihan kivasti onkin kulkenut. Aamulla heräsin puoli viideltä, kävin vessassa ja ajattelin " ihanaa, on perjantai" . Voitte vain arvata, paljonko otti päähän, kun tajsuin mikä päivä on.. MURR!
Joo, hiljaista on, mutta syytkin on hyviä. :) Taitaa PAARUlla edelleen nettitökkiä, ja eihän lomalaisTUITU ehdi koneelle asti. :) SUSAlla taas taisi olla öinentyöputki, joten ehkä on muutakin tekemistä.. ;)
NANNE, täällä kanssa kuluu jäätelöä.. :( Mutta kun se on vaan niin hyvää ja tarpeellista näillä säillä.. ;) Muuten kyllä huomaa, ettei ruoka maistu, päivällä tulin ihan täyteen salaatista ja kahdesta leivästä, hyvä niin.
Kunnostauduin kyllä ja kävelin yhteensä lähemmäs kymmenen kilometriä tänään, hyvä minä! :)
Omassa navassa edelleen kummia. Alan vakaasti uskomaan, että ovis tosiaan jo oli/ on. Vaikka tietäisi ihan mega lyhyttä kiertoa..? Tai sitten tää on jotain ihan muuuuuuta..
Päivällä oli ihan hurjaa kipua vasemmalla puolella. Mies on tänään vain menossa, tulee vasta illalla, saa nähdä, onnistunko naiseudellani voittamaan haluamani.. Pitäkäähän peukkuja. :)
Mites muuten PAARU, onko teillä toteltu lääkärin määräystä? Meillä kun ei kumpikaan oo mitään seksipetoja, niin välillä tuntuu inhottavan työläältä edes ajatella joka toista päivää, saati sitten toteuttaa.. No, kriittiset hetket kyllä tsempataan..
Naanuli *ihan sekaisin päivistään*
Ei voi mitään mutta en kyllä ole mikään helle ihminen:( liika on liikaa. On ollut niin kauhea olo koko päivän. Oksettaa ja vatsa aivan sekaisin. Onneksi nyt tuntuu paremmalta kun ilta viilenee:) Vaan ei kai pitäisi valittaa, mutta mulle riittäisi joku +18-20 astetta!
Tosiaan yövuorot tällä erää ohi, ja huomenna aamusta taas työn pariin.
Täällä ilmeisesti kaikkilla muilla viltti heiluu yrityksen merkeissä:) itse en ole vielä antanut itselleni lupaa (tai miehelleni) yrittää, kun haluaisin vähän tuota painoa pois. Kun mulla on todettu välilevyn pullistuma joskus 2004. Suunnitteilla on kyllä käydä lääkärin kanssa keskustelemassa tämän kuun lopulla tästä selkä asiasta. ja pelkäänkin että se sanoo että tuolla painolla ja huonollla selällä ei tehdä vauvaa! :( ehkä suurin pelkoni...!
Mutta tsemppiä teille yritykseen! ja eikös se niin sanota että aktiivisuus palkitaan :)
On meitä moneen junaan.. Taidatte Nanne ja Susa olla siinä ahtaammassa junassa: Ainakin eilen ratikassa kaikki vaikeroi kun on liian kuuma. Meitsi taas on yksinäinen susi, joka vain nauttii superhelteestä. Mutta minä olenkin se, joka on trooppisen ilmaston maassa auringossa, päiväsaikaan, ollut kananlihalla, koska paleli.. :D Että sellainen lämmöntarve täällä.. Eilinen oli just hyvä päivä! :)) Samaa rataa vain, niin tarkenee!
Joo, nettihiljaisuutta on pari päivää ollut, kun ei tosiaan kotikone vielä(kään!) toimi ja töissä on ollut sellaista haipakkaa, ettei omia juttuja tässä koneella ehdi lainkaan touhuta. :) No, onneks nyt saa asian korjattua! :))
Susa - Vau, toi teidän kuntosaliharrastus. Tekee varmasti hyvää myös sun selälle, kun vahvistaa lihaksia sen ympärillä. Toivottavasti saat painoa pian alas, että pääsette vauvapuuhiin. Muistathan sitten, että lihas painaa enemmän kuin läski ja otat välillä myös peilin tai mittanauhan käteen ja katsoa tuloksia niillä.
Nanne - Täällä kans jäätelöä kuluu, Magnum näyttää nykyään kuuluvan mun päivittäiseen ravintoympyrään.
Oletteko Elliseni muuten maistaneet sitä uutta Magnumia, sellasta missä on tummaa suklaata kuorrutus ja vaniljajädeä sisällä. AAAAAH JA VOIH! MITEN MIKÄÄN VOI OLLA NIIIIN IHANAA???!!!! Rakastan, rakastan, rakastan! Ja se Valion Classic-lakkapuikko. Voih! Ja irtojäätelö! Ja pehmis!! Ja Lipsi-mehujäät! Mitä muuten tapahtui Mac-mehujäille??? Aah, rakastan kaikkia! Paitsi kahvijäätelöä.
Ja takas Nanneen.. Mites piinailut? Kävitkö testikaupassa? :) Tsemppiä ja pitkiä hermoja sulle! Mun veljenmuksut muuten kans ui jo ihan hulluna. Kyl on kakaroilla verenkierto kunnossa, kun tarkenevat. :)
Naanuli - Joko on lääkärille mantra kirjoitettuna? Mun pitäs kans käydä sellaista väsäämään, kun se gyne soittaa tänään.. Ja se sun oviskipuilu jo näin alkupäivinä voinee olla ihan sitä itseään. Jostain ketjusta joskus bongasin ihmisen, joka kertoi lapsensa saaneen alkunsa kp6. Oli ollut itselleenkin ylläri, kun kierto oli sitä tasaista 28päivää ja oli aina luullut oviksen olevan siinä puolivälissä. Että hyvä, jos on sotilaat lähteneet taistoon! :)
Mun kivut tuskin on ovista, koska kipuilua on läpi koko kierron ollut, siis nyt jo about kuukauden. Edellisen kierron oviksesta se alkoi, siis siitä josta sain sen haamun ja nyt olen kyllä tässä sivussa tuntenut oviskivutkin (ehkä, jos siis tunnistan ne oikeiksi) ja lisäksi on ollut tämä ihme tuntemus.
Lääkärin " resepti odottaa apteekkiin vientiä" :D Eli on nää muuttopuuhat verottaneet sen verran, että on kyllä ollut suhtkoht hiljaista tuolla makkariosastolla. :( Kyllä me muuten ihan aherretaan :) mut nyt on tosiaan oltu niiiin väsyneitä, että tais tää kierto mennä ihan harakoille taas. :(
Tuitu - Mites meni Helsinki-päivä? Missä kävitte? Oliko nastaa? Mites muuten menee? Varmaan kamalaa ja tylsää, kun on näin kehnot lomakelit.. ;)
ON: No mitäs siellä. Laiharin kannalta blaah blaah, kuten kerroin jätskiä kuluu ja tuntuu taas niiiin vaikealle vaihtaa pizzaosasto kevyempään. Oon ehkä onnistunut annoskokojen pienennyksessä. Sen luulisi näin kesän lämmössä olevan suht helppoa. Paitsi et eihän se ole, kun on tällainen suursyömäri, joka rakastaa jokaista suupalaa, vaikka jo mahanahat repeilisivät.
Navan alla ei myöskään uutta. Ei sit ei minkäänlaista oiretta mihinkään suuntaan. Tais tosiaan kierto mennä huti. Toiveet ei siis korkealla. Tänään soittaa se gyne ja toivon saavani häneltä ajan ultraan. On edelleen sitä tuntemusta. Sittenpähän ehkä selviää.
Nyt takas töihin. Paitsi, että helmenkalastajien pino pitää käydä vielä tsekkaamassa. Siellä on hurja plussapuhuri menossa. Vau. Kade.. :)
- Paaru 21/27-33
Nyt ei ehdi muuta, kuin ilmoittaa puntarilukemat, illalla lisää.
Puntari näytti hyvää tulosta, ihan älyttömän hyvää! :) Tosin viime viikolla siis oli menkkaturvotusta..
Ja tänään lääkäriin iltapäivällä, katsotaan mitä sanoo.. nyt on ollut vaikka mitä tuntemuksia.. :/
Naanuli ??/??
*kokonaistavoite -25kg, (lähtö paino 102kg)
*matkaa tavoitteeseen -16.7kg, (haave paino 77kg)
*ekaan juhlittavaan etappiin -1.7kg (paino silloin 92kg)
*muutosta viime viikkoon -1100g (paino nyt 93,7kg)
Testattu on ja ihan tyylipuhdas nega =(. No, sehän oliskin ollut suuri ihme jos olis muka ekasta yrityksestä tärpännyt. Nyt sitten odotellaan menkkoja, jospa jo nyt vklopuksi, se olis tietty silleen mukava, että tuo kierto sitten palaisi normi mittaansa, eli sunnuntaiksi tässä vuotoa toivotaan. Ja sekin on hyvä, sillä se papa edelleen ottamatta, niin nyt sitten seuraavasta kierrosta täytyy se hoitaa kuntoon, kun mieskin jää juhannuksesta lomille, niin pääsee yksin terkkariinkin. (Kotiäidin luxusta=)) Kummaa touhua tuolla keskussairaalassakin, soittelin sinne, et kun ei oo tullu uutta kutsua tarkastamaan kilpirauhasarvoja, kun lääkäri silloin sano, et katotaan 2 kk päästä taas, no yli kuukaus jo menny, ni kutsu tulee kuulemma aikaisintaan elokuussa, kun niillä ei oo sitä ennen lääkäriä, kun se on poissa ja eivät oo saaneet sijaista!! Ihme homma... Murrr...
Joka lihasta jomottaa, kun eilen käytiin fillaroimassa iltapäivällä oikeestaan ekaa kertaa vähän pidempi lenkki likan kanssa, hyvin viihty jo kyydissä, kypäräkin sai olla jo päässä. Ja äiteellä hiki virtas!!
Laihari ei oo oikeen edenny, oli kait liian jännä viikko =) seliseli... No, lisää painoakaan ei onneksi oo tullut... Niin ja tästä kun sitten vähentelee menkkaturvotukset, niin ensi viikollahan sitä sitten pitäis olla kunnolla miinusta, eikös =D... Heh... saas nähdä! Elikkäs elopaino edelleen sen 80,3kg... Sitkeesti pysyttelee tuossa kasikympin päällä...
Nanne kp 26/28 ehkä yk 1 ja negaa
Että niin taas kävi. Voihan nenä. Olisi kyllä itseänikin kovasti kiinnostanut.. Ehkä huomenna pomppaan mittarille, toivottavasti muistan... En kyllä pääse koneelle nyt moneen päivään, kun ei se hemmetin kotikone toimi vieläkään ja lisäksi olen vielä lähdössä ilmeisesti äidin luo visiitille sunnuntaina pariksi päiväksi. Ja työtkin vaihtuvat vähän, että koneelle pääsy työaikaankin on vähän niin ja näin.. :/
Että hitto vie. Pitäkäähän tytöt Elli-linja kuumana! Yritän päästä mahd pian jossain tsekkailemaan kuulumisia. :)
Nanne on niin ihanan urheilullinen. (Negapahoittelut muuten kanssa, mutta älä sitä liiemmin murehdi, voihan se vielä muuttua ja aina tulee uusi kierto jos ei vaihda!) Sun tahdilla oot kohta tavoitemitassa ja me muut muututaan sit vihreäksi kateudesta. :) Meidät tunnistat sitten siitä, jos törmätään kadulla! :) Mä en ole vieläkään saanut edes fillaria korjaamolle. :/ Pitäs vaihtaa satula ja renkaatkin vuotavat kuin seula, että ei ilmat pysy millään. Mutta kyllä eilenkin fillaroinnista haaveilin, kun kävelin. Että olis aikaslailla mukavampi ja joutuisampi hurauttaa pyörällä!
Oon muuten miettinyt kovasti näitä keskusteluketjuja täällä vauvassa, että ketäköhän tuttuja täällä on. Olisipa aika jännää saada tietää, että käy netissä kuumaa keskustelua limoistaan jonkun tutun, vaikka ystävän kanssa. Kun ei niistä ehkä ihan kasvokkain noin realistisesti puhu.. :) Paljastuu uusia piirteitä...
Naanulille täällä lähettelen kokoajan telepaattisia tsemppiviestejä lääkärivierailun varalle!
Mulle soitti se gyne eilen, mutta nyt onkin kinkkistä sovittaa ultra-aika. Se oli kyllä sitä mieltä, että ultrata kannattaa. Kattelin, että ei oo aikoja juur kellään gynellä sellaiseen kohtaan mikä minulle kävisi. Ja kun oon niin ärsyttävän varautunut, että menisin mieluummin naiselle. Miehillä kyllä löytyisi aikoja.. Ei vissiin ole ihme, kai meitä naisvastaanottajille haluajia on aikalailla enemmän.. :/
Nyt Tuitu pois lomailemasta ja tänne kertomaan kuulumisia!!
Ja mitä sille Anessalle tapahtui, kun kävi voi pyörähtämässä??
Odotan, että olette käyneet täällä, kun seuraavan kerran palajan.. :D
Oh, tulipa omaanapaa tähän viestiin. :)
Nyt taas töihin suurella innolla. Ehkä vielä iltapäivällä ehdin pyörähtää täällä, sitten jääpi nähtäväksi milloin seuraavan kerran ehtii. Enkä Nanne nega vielä vaihtaa väriä ennen sitä... Aina sitä toivoo viimeiseen saakka.. :)
- Paaru 22/27-33
edelleen iso kilokasa
Paaru: Minä taas pidän huomattavasti enemmän miesgyneistä=)! Meillä täällä yksityisellä on yks aivan huippu tapaus, silloin kun mulle tehtiin se koeputkihedelmöitys ja piti niitä seuranta ultria saada sitten tietyille päiville, enkä viitsinyt väestöliittoon aina ajella kun matka aika pitkä, niin tuo huippu mukava miesgyne teki ultrat työajan ulkopuolella kun vapaita aikoja ei ollut ja vielä ilmasiks!!! Ja anto kännykkänumeronsakin viel, et voin laittaa tekstarin jos tartteekin jollekin toiselle päivälle aikaa, niin hän sitten soittaa! Heh... Loistopalvelua! Ja väestöliiton tohtorikin oli mies ja aivan ihana ihminen myös... Samoin äitipolilla tykkäsin enemmän mieslääkäristä kun niistä nipottavista akoista=)...
Aurinkoista viikonloppua!
Ja anteeksi tämä hiljaisuus! Perjantaina en ehtinyt missään välissä koneelle, ja lauantaina lähdettiin kohti Kotkaa, josta kotiuduttiin eilen. Kotkassa käytiin ihan turisteilemassa, ja oli kyllä ihana miniloma! Kotka, jossa kävin ekaa kertaa, on aivan ihana kaupunki, pieni, kaunis ja täynnä luonnon nähtävyyksiä, suosittelen! Käytiin siellä Maretariumissa (olikohan noin..), akvaariotalossa, joka esittelee Suomen vesistöjen kaloja. Esikko (kohta 2v) oli aivan innoissaan kaloista, vaikka ensin olikin vähän pelokas. Eilen käytiin sitten meren rannalla ja poika kävi " uimassa" kainaloihin asti. :) Itse en voinut, kun varvas on edelleen kipeä. :(
Varpaaseen sain 10pv antibioottikuurin, ei siis ihan turha reissu.. edelleen on törkysen kipeä, eikä varmaan auttanu tuo Kotkassa kävely, mutta.. varmaankin varpaan varomisen takia meinasin kipeyttää toisen jalan polven, mutta se on onneksi jo parempi.
PAARU, en puhunut mitään vielä tästä " vauvaongelmasta" , kun mulla on se gyne sitten perjantaina, niin siellä vasta avaudun, tuo kun oli ihan yleislääkäri..
Kiva että teidän muutto on suoritettu, saitko laatikot purettua, vai kipititkö terassille?
Kuis NANNEN oireilu, vieläkö jatkuu? Toivotaan, että tietää hyvää, vaikka itse olen mitä skeptisin oireille.. ;)
Harmillista, että olit saanut painoa takaisin.. :( Mutta seuraavaan puntariin tuleekin sitten alle 8-kympin luvut, eikö vain! :)
Hyppäsitkös PAARU puntariin? Entä TUITU, missä säää oot?? Ihanko oot kadonnut??
SUSA, tervetuloa joukkoon mukaan! Me tosiaan täällä ainakin yritetään pudottaa painoa, tämä viikko taisi tosiaan olla aika megahuono kaikille.. :/ Mutta tästä se lähtee taas, eikö vaan tytöt!?!
Perjnatai on siis ollut puntaripäivä, silloin katsotaan mitä muutosta viikossa on tullut.
Niin ja minä olen vm,84, mies 80 ja meillä siis poika 07/05 ja toista kaivattu kohta vuosi..
PUNTARIPÄIVÄN tulos oli siis täälläkin huono: 94.8, eli plussaa tuli300g.. :( Ärsyttävästi kohta kuukauden keikkunut samoissa luvuissa, joten pakko nyt tsempata. No, olihan toki ne menkatkin päällä, joten jotain turvotusta sieltäkin.. *seliseliseliseli*
Mutta tällä viikolla on siis laitettava itsensä likoon ja liikuttava, sen verran tuli syötyä viikonloppuna.. murr!
Hauskaa päivää siis itse kullekin, nyt töihin..
Naanuli