Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis oikeesti - mitä te teette polttareilla nykyään joka maksaa noin HIRVEESTI?

Vierailija
03.06.2007 |

Piti avata oma ketju tästä. Siitä on vuosia kun minä viimeksi käynyt polttareilla eikä silloin ollut puhettakaan että jotain 500markkaa annettaisiin per nuppi, siis sehän kuulostaa aivan sairaalta mun korvissa enkä IKINÄ maksaisi semmoisia summia. Muistaakseni meillä oli oikein ylikivaa kun vietiin naisen syömään ja sit keksittiin jotain mitä hänen piti myydä kauheissa vaatteissa (kirpparilta) ja lauloi karaokea. Oisko mennyt max 50 markkaa. Luulin et luin väärin kun kerran osui silmään että kerättiin 110e/nenä ja nyt taas näin ketjun mis puhuttiin 80eurosta. Täh? Mitä te oikeesti teette?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyppäämässä ekaa kertaa tandem-laskuvarjohypyn ja sitten menivät jätkien kanssa paintball-sotaa touhottamaan, saunomaan ja juomaan sekä syömään. 70¿.

Vierailija
2/9 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas haluaisin kuulla mitä voi tehdä, jos polttaribudjetti on esim. 15 euroa/henkilö ja osallistujia (maksavia) neljä + morsian?

Vaikka tehtäisin ruokaa itse jonkun kotona, ruokatarpeistakin aivan tulee helposti 50 euroa. Lopuilla 10 eurolla saadaan kustannettua morsian kaupungille paikallisbussilla sekä ostettua hänelle max. kaksi juomaa baarissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä edes tehty ihmeempiä. Käytiin kunnolla syömässä, kylpylässä pulikoimassa ja morsiamelle hoitoja siinä, sitten ravintolakierros, morsian myi suklaasydämiä pukeutuneena naamiaisasuun(se saatiin kylläkin ilmaiseksi lainaan) ja sitten valokuvat teetettiin ja laitettiin polttarialbumiin.

Ja morsmaikku tienasi vielä todella hyvin niillä karkeilla, ja niitäkin rahoja käytettiin esim. ravintoloiden sisäänpääsymaksuihin jne. Eli kyllä polttareihin rahaa kuluu vaikka ei mitään extremeä tekisikään.

Vierailija
4/9 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piheimmät osallistuivat vain varsinaisen " ohjelman" kustannuksiin (25 e) sekä ruoka- ja asukustannuksiin (10 e). Kaaso ja kaksi muuta maksoivat tämän lisäksi taksit, morsiamen ravintolajuomat, bensat (olivat päivällä kuskeina), valokuvien teettämisen sekä yksi tarjosi kotinsa ilmaiseksi saunomiseen ja grillaamiseen. Eivät nämä kuskinaolot ja saunanlämmityksetkään ilmaisia ole. Mutta jos olisi lähdetty siitä, että kenenkään ei tarvitse kustantaa kuin 25-35 euroa niin aika paljon olisi jäänyt tekemättä.

Vierailija
5/9 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on niitäkin, jotka on kutsuttu vaan polttareihin maksajiksi ja täytteiksi, että pitääkö niidenkin osallistua 100 eurolla jonkun ala-asteluokkalaisen ilonpitoon?

Vierailija
6/9 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis tuo 30 olisi se summa, jonka pitäisi riittää morsiamen syöttämiseen, juottamiseen, kuljetuksiin yms. Itse sitten tietty vastaisin omista ruoka ja juomakuluista.

Vierailija
7/9 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekin tuntui paljolta, mutta ei sitten vissiin olekkaan. meitä on 5 ja silti tolla summalla saadan kiva päivä ja kaikenlaista kivaa.

Vierailija
8/9 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkästään tähän lystiin meni

- matkat 10 ¿

- ruuat 10 ¿ (jokainen toi jotakin)

- polttari lahjanen 10 ¿

- ravintola sisäänpääsy (oma ja osa morsiammesta 20 ¿)

viisikymppiä meni ja ei saatu juuri mitään...

Vierailija
9/9 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni jotain 20¿/hlö

Käytiin pienellä jokiristeilyllä, tingattiin siitä ryhmäalennus. Saunottiin erään tutun mökillä (oli ilmainen) palkattiin opiskelija hieromaan ja meikkaamaan morsian. Ostettiin ruuat eräästä lounasravintolasta, salaatit tehtiin itse. Saunassa laitettiin saunahunajaa ja kasvonaamiot, tehtiin morsiustaikoja. Morsian puettiin prinsessaksi ja vaatteet oli itse kunkin vaatekaapista. Baarissa morsiammen juomat tarjottiin totta kai, mutta muuten jokainen maksoi juomansa itse.

Kaikilla oli hauskaa ja morsian oli tyytyväinen, eikä kulut päätä huimanneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän