Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä haluaisin baariin vielä edes joskus. :/

Vierailija
03.06.2007 |

Edellisestä kerrasta on jo 6-7 vuotta, en edes muista. Silloin tutustuin mieheeni, joka ei oikein tykännyt että kävisin baareissa edes hänen kanssaan. Nyt miehen kanta aiheeseen on jo lieventynyt, mutta nyt en pienen lapsen vuoksi voi lähteä.

Ikää on vasta 25... Vieläköhän minä edes kerran elämässäni ehtisin juopottelemaan? ;)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä lukisin mielellään sun tekstejäsi :)

Pääsen yleensä ensimmäisen sivun loppuun, kun inspiraatio loppuu. Pitäisiköhän mun koostaa niistä ensimmäisistä sivuista kirja? Sen nimi voisi olla vaikka " Elämäni ensimmäiset 100 ensimmäistä sivua" .

ap

Vierailija
22/26 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko viet lapset mummolle ja mummo hoitaa ne yöheräämiset tai mummo tulee teille ja kuuntelet mummon kyynisiä naskautuksia lopun vuotta, valinta on sinun. Jos tosiaan sinne baariin hinkuat (ja mikäs siinä, nastaahan siellä on silloin tällöin piipahtaa), niin omasta asenteesta tuo nyt näyttää olevan kiinni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

-Niin, siis olin se joka on ollut kohta 8 vuotta kotona ja kaipaisi jo tanssimaan :)

Aloitetaan päivä klo lähtemällä shoppailemaan bailuvaatteita. Iltapäivällä käydään kampaajalla, sitten mennään ravintolaan syömään hyvin ja juodaan parit viinilasilliset. Illalla baariin sekä tanssimaan ja yöksi johonkin kivaan hotelliin. Aamulla tietenkin hyvän aamiaisen ja kylvyssä likoamisen jälkeen vasta kotiin.

Miltäs kuulostaisi? Koska sun kalenterissa olisi tilaa tuommoiselle reissulle? Ens viikonloppuna? Moneltako haen sut teiltä? x)

ap

Vierailija
24/26 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos tosiaan sinne baariin hinkuat (ja mikäs siinä, nastaahan siellä on silloin tällöin piipahtaa), niin omasta asenteesta tuo nyt näyttää olevan kiinni...

Kun kyse on _vain_ baarireissusta, eikä mistään sen elintärkeämmästä. Baarireissu voi jopa odottaa esimerkiksi 5-10 vuotta lisää ilman, että kukaan siitä kärsii. Paitsi äiti, joka ei siitäkään kärsi, vaan harmistuu.

ap

Vierailija
25/26 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija:

-Niin, siis olin se joka on ollut kohta 8 vuotta kotona ja kaipaisi jo tanssimaan :)

Aloitetaan päivä klo lähtemällä shoppailemaan bailuvaatteita. Iltapäivällä käydään kampaajalla, sitten mennään ravintolaan syömään hyvin ja juodaan parit viinilasilliset. Illalla baariin sekä tanssimaan ja yöksi johonkin kivaan hotelliin. Aamulla tietenkin hyvän aamiaisen ja kylvyssä likoamisen jälkeen vasta kotiin.

Miltäs kuulostaisi? Koska sun kalenterissa olisi tilaa tuommoiselle reissulle? Ens viikonloppuna? Moneltako haen sut teiltä? x)

ap

Myydään vielä pari kuukautta käytettyjä pikkuhousuja niin saadaan kassavaranto kuntoon. Kuulostellaan täällä AV:lla jatkossa, että koska olisi A) aikaa ja B) rahaa ja C) lapsenvahteja, ja lähdetään bilettämään. Jos oikein pitkäksi venähtää, niin mehän saadaan kerättyä rahat vaikka Barcelonan-reissuun. Siellä vois olla parit baarit enämpi, luulen. Ja tietenkin niitä tummia miehiä kutiteltavaksi. ;)

ap

Vierailija
26/26 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et viitsi, niin et viitsi, valinta on täysin sinun.

Vierailija:

enkä viitsi yhden baarireissun takia järkyttää hänen elämäänsä viemällä mummulaan yöksi.

ap