Unohtelen asioita, mikä vikana?
Siis mä en muista mitään! en kenelle oon mitäkin puhunut ja nyt jo hukkasin meidän kaikki laskut. Mikä vialla? meillä 2 lasta, ei ongelmia, elämä on kivaa mut en muista mitn!!!!!!
Kommentit (17)
että tuskin sitä dementiaa on....?????
ap
Siivoat kuin hullu, yrität päteä ja olla täydellinen, yrität, kiillotat, yrität enemmän, putsaat ja puunaat, koskaan ei tule valmista. Pysähdy, hengitä, anna villakoirien vähän aikaa juosta, niin alkaa järki ja tunne-elämäkin toimia.
muistiongelmia. Ne on ne sun yövalvomiset.
t. Toinen lapsen kanssa valvova unohtelija
Olenkohan aina ollut masentunut kun siivoaminen on ollut verissä aina????
ap
aikuinen ihminen tarvitsee 7-9 tuntia unta joka vuorokausi, mieluiten ilman ulkopuolista häiriötekijää.
Jos saa koko ajan alle sen ja pienissä pätkissä, ei ihmekään että tulee oireita.
Ihminen tarvitsee mieluummin kunnon yöunet kuin niin puhtaan parketin että sen päältä voi syödä. Ehkä et ole masentunut, vaan pakkomielteinen. Helpottiko? Mitäpä jos kirjaisit viikon ajan ylös, mitä konkreettisesti teet päivittäin. Mieti sitten haluatko elämältäsi a) 20 tuntia siivoamista viikossa b) 20 tuntia leikkimistä, hassuttelua ja positiivista hulluttelua c) 20 tuntia uuden taidon (kieli, soitin tms.) oppimista. Kaikkea ei voi saada kerralla, mutta kyllä, vähitellen.
:) ilmeisesti ei siis syytä paniikkiin... En hän mä oo kun ne maksamattomat laskut hukannut ja jopa auton tupakansytyttimen :D mutta normaalilta kuulemma kuulostaa!
ap
ei mulla ole ongelmaa alkoholista... mutta tosiaan mietin miten paljon aikaa vie esim. siivous ja laskin että n. 2h päivässä ja leikin ja touhuan lasten kanssa, ulkoilen jne...
ap
" ongelmaa" ei ole ollut aiemmin. Nyt vasta olen huomannut hajamielisyyteni. johtuukohan vain valvomisesta vai onko " päässäni vikaa" ?
ap
Kun ei ole mitään masennusta tms, yövalvomisia kylläkin...
ap
Ihan ok milestäni olen. Olutta otan joskus.
ap
Sinun olisi tärkeä saada nukuttua hyvin. Jos edes joka toinen yö?
mutta en koe olevani väsynyt ja usein päikkärit jäävät väliin. pelottaa oikeesti tämä tilanne. Mistä ne laskutkin nyt löydän? Siivoan aika paljon ja nyt on nekin hukassa... Onkohan mulla siivousfobia kun joka päivä hinkkaan paikkoja ja tuntuu ettei sekään riitä?
ap
Unohtelen myös kauheasti asioita, töissäkin ja se rupeaa jo huolestuttamaan. Epäilen myös sitä stressiä kohdallani aiheuttajaksi. Mutta minkäs teet, kun elämän tilanne on tällainen tällä hetkellä?! Muisti on hyvä, mutta pirskatin lyhyt!! Apua kaivataan täälläkin ongelmaan...
Vierailija:
Unohtelen myös kauheasti asioita, töissäkin ja se rupeaa jo huolestuttamaan. Epäilen myös sitä stressiä kohdallani aiheuttajaksi. Mutta minkäs teet, kun elämän tilanne on tällainen tällä hetkellä?! Muisti on hyvä, mutta pirskatin lyhyt!! Apua kaivataan täälläkin ongelmaan...
mutta se ottaa päähän kun juttelen ihan kavereillekin samoja juttuja jotka jo muutama päivä sitten olen kertonut... Ei voi olla normaalia!
ap