Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisiko miehesi lähteä ulkomaille poikaporukassa?

Vierailija
02.06.2007 |

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko kai se ois päästää, mutta muuten mieluiten ei.

Vierailija
42/58 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten lupia ei tarvitse menoihinsa kysellä. ajankohdista luonnollisesti neuvotellaan yhdessä, koska meillä on lapsi.

Vierailija
44/58 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon etelän matka niin silloin mennään yhdessä kaikki, mutta muutamaksi päiväksi johonki naapurimaahan tai esim. autoa hakemaan saksaan tms. niin ok. Olen sitä mieltä, että tasapuolisesti kuitenkin, eli jos mies pääsee viikoksi kavereitten kans niin sitte mieki pääsen viikoksi omieni kans - jos joku tärkeä syy lähteä niin eri asia. Mutta kivempihan se on yhdessä kulkea!

Vierailija
45/58 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja työmatkoillekin päästän:)

T: Viikon " yksihuoltajajakso" edessä, kun mies on Kanadassa

Vierailija
46/58 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hänellä ei ole ikinä aikaa minulle ja lapsille vaan tekee koko ajan töitä eikä käydä yhdessä ikinä missään lomilla niin ei tarvitse kyllä miehen yksinkään mennä.

Mielestäni perhelomat eka ja sitten voi vasta miettiä kaverilomia.

Minä varmaan jättäisin mieheni jos ilmoittaisi lähtevänsä kavereitten kanssa lomalle. Se olisi viimeinen niitti!

Vierailija
47/58 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymme SOPIIKO joku oma meno puolisolle!!!!! Sitähän se on, kun eletään perheessä ja PERHEENÄ!

Vierailija
48/58 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietty mieheni sai mennä, höhlää olis jos ei olis saanut mennä

Vierailija
49/58 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihanaa, että miehellä on kaveriporukka joka viettää joskus yhdessä aikaa ihan ilman vaimoja/avokkeja/tyttöystäviä. Ystävät ovat tärkeitä myös miehelle.

Miksi ihmeessä minä sen häneltä kieltäisin?

Vierailija
50/58 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on paljon kavereita ympäri Eurooppaa ja keskimäärin parin kuukauden välein käy jossain viikonlopun. Ja tietäähän sen millaista se meno on... ;) Saa muuten mennä ulos Suomessakin ja meneekin useammin kuin minä. Luotan 100%.

Vierailija
51/58 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos hän joskus haluaisi mennä, miksi rupeaisin aikuista miestä estelemään. Ja kun mies on vielä tarkka siitä, että omaa vapaa-aikaa on molemmilla tasapuolisesti, hän todennäköisesti järjestäisi mulle vastaavan reissun aika pian ;)

Vierailija
52/58 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt etelään rantalomakohteeseen jostain syystä haluaisi lähteä viikoksi kundiporukassa dokaamaan, niin siitä kyllä menisi herne nenään, mutta muutaman päivän pyrähdykset esim. Keski-Euroopan kaupunkeihin hyvän ystävänsä kanssa ovat ok, niitä teen itsekin omien ystävieni kanssa.

Ei aina tarvitse tehdä kaikkea yhdessä. Kaupunkilomista eivät pienet lapset nauti eivätkä vanhemmatkaan saa kaikkea irti. Eli aikuiset kaupunkilomille, koko perheen voimin sitten käydään niissä rantalomakohteissa.

Ja kyllä me miehen kanssa lähdetään sitten ihan kahdestaankin kaupunkilomalle, kunhan raaskitaan jättää muksut mummolaan muutamaksi yöksi... :)

Vierailija
53/58 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi mies joka päättäisi " saanko" vai " en saa" tehdä jotain niin... HEI HEI!

Yhdessä voidaan tietysti sopia ajankohdista tms., mutta minä en päätä saako mieheni tehdä sitä tai tätä. Jos en jotain hyväksy niin sitten se tarkoittaisi sitä, että olisimme alunalkaenkin miehen kanssa aivan eri aaltopituuksilla. Olen valinnut miehen jonka kanssa jaattelemme asioista hyvin samalla tavalla ja siksi tiedän, että minun ei ikinä tarbitse päättää saako mies tehdä jotain vai ei.

Vierailija
54/58 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen mieheni. Kyseessä olisi kunnon ryyppäämistä ja kännissä mies ei tajua mitään, hyvinkin voisi pettää. Selvinpäin taas ei pettäisi, sen tiedän.

Se on kumma juttu mitä humala tekee toisille. Itselläni pysyy aina järki päässä, juon sitten kuinka paljon tahansa, mutta miehellä taas menee muisti ja kukas sen sitten tietää mitä on silloin tehnyt? Ja mieheni kaverit ovat kaikki sellaisia jotka oikein kannustavat kunnon ryyppäämiseen, mitä en itse tajua. Viimeksi tänään saimme kuulla valitusta miksi mies (37 vee) ei enää ryyppää kunnolla, onko tullut uskoon vai mitä häh?? Mitä sitten vaikka on 2 lasta? Ei se muitakaan haittaa (siis kavereilla on myös lapsia ja vaimot). Edelleen pitäisi juhlia ihan samalla tavalla kuin parikymppisenä sinkkuna ollessa tai muuten on tossun alla.

Tästy syystä siis ei saisi mennä enkä kyllä mene itsekään, ei tee mielikään mennä (lähinnä vain ikävöisin miestä ja lapsia! olisipa hauska loma). Kaverireissut kuuluivat siihen sinkkuaikaan ja nyt lomat vietetään perheenä.

Vierailija
55/58 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni ei missään tapauksessa lähtisi, koska hänen mielestään kaikki vapaa-aikaa vietetään perheen parissa. Joskus on ollut yhden yön jollain mökkireissulla, ja se on kuulemma ihan maksimi.

Vierailija
56/58 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä hän ei lähtisi. Mutta KYLLÄ hän sen sijaan käy työmatkoilla, jotka eivät ihan pelkkää työtä ole, eli saattaa jäädä esim. viikonlopun yli, vaikka ei olisikaan tarvis.

Ja tämä on yksi syy, miksi en toivoisi hänen enempää matkustavan, ainakaan pelkän huvin takia. Noita " pidennettyjä" työmatkoja on noin 4/vuosi, tämän lisäksi on normaalit työmatkat ja sitten meidän yhdessä tekemät matkat.

Vierailija
57/58 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. pienemmille reissuille lähinaapuriin ihan ookoo; molemmat ollaan (työ-)kavereiden kanssa oltu. Mutta koska emme ole päässeet raha- ja aikapulan kanssa moneen vuoteen etelään, vetäisin todellakin herneet nenään, jos mies sanoisi lähtevänsä poikaporukalla esim. viikoksi etelään!

Vierailija
58/58 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisi parempikin, että se tapahtuisi nyt heti pian ennen kuin sitten kun se todella söisi sinua. Minusta aikuinen kantaa itse tekojensa seuraukset ja jos mies juo niin, että menee muiden naisten matkaan, niin antaisin sen tehdä sen mahd. pian.

Pois sellaiset kusiasiet jaloista pyörimästä! Elämää ei ole tarkoitettu haaskattavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä